Gå til innhold

Skjønnhetskonkurranser/intelligens

Fremhevede innlegg

Gjest barne- og familiemedister
Skrevet
Håhåhå! jeg vet om en dum modell i Norge, hun er tilog med ste-familie ;)

Da er det nok sant at modellene ikke er intelligente, ja.

Og det er nok litt uhøflig å nevne den selvfølgelige konklusjonen på det faktum at vi alle kjenner mange dumme jenter som ikke er modeller. Så jeg lar være.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er jo arrangøren som framstiller dem som dumme, da.  Det er de som bestemmer hva de skal ha på seg og hva de skal si. Det er utseendet og ikke IQ-en som teller her, så hvorfor skal de absolutt ha fram intelligensen da? Ta det for det det er da, folkes!

Jepp, det er jo nettopp det som er greia. De SKAL være "pene og dumme". Noen av de er sikkert det også, men jeg velger å tru at fleirtallet faktisk har littegranne mellom øra. Men det er "pen og dum" som selger her i verden desverre...

Skrevet
Det er jo da helt tydelig hva som er det viktigste, ikke sant? Og det er i hvert fall ikke hva som befinner seg under topplokket!

Nei, det er da heller ingen som har sagt at slike konkuranser avgjøres på grunn av IQ?

Skrevet
Nei, det er da heller ingen som har sagt at slike konkuranser avgjøres på grunn av IQ?

Eh, da skjønner jeg ikke hva du diskuterer jeg...

Skrevet

Det som diskuterers er påstanden om at alle jentene som deltar på slike konkurranser er fehoder!

Skrevet

Er det en modellkarriere du er på jakt etter?

Skrevet
Ja! Men så er spørsmålet da; hva tenker du med da, når du velger å fremstå som så dum...?

Ser de dumme ut bare fordi de er penere enn deg ?

Høres rett og slett ut som misunnelse .... og intet annet. Hvis du er så imot skjønnhetskonkurranser - hvorfor har du valgt å knytte nicket ditt nettopp den avartaren?

Skrevet

Høres rett og slett ut som misunnelse .... og intet annet. Hvis du er så imot skjønnhetskonkurranser - hvorfor har du valgt å knytte nicket ditt nettopp den avartaren?

At ting kan være ironisk ment, det skjønner du ikke eller...?

Nå kjenner jeg Bodillen, og jeg kan trygt si at hun er veldig pen, så det er nok ikke misunnelse, som både hun og jeg tidligere har sagt.

Er jo helt latterlig at hver gang man tar opp en sak, så skal det automatisk føre til at man har skjulte hensikter m.m...

Videre; å benytte KG, et sted man virkelig får passet sitt påskrevet, for å øke selvtilliten ville være svært dumt.

Skrevet
Det som diskuterers er påstanden om at alle jentene som deltar på slike konkurranser er fehoder!

Nei, da må du nok lese trådstarters innlegg en gang til gitt... Det står ikke at ALLE jenter som deltar der er fehoder. videre, du sier jo selv at det ikke er noe kriterie å være intelligent for å delta, betyr ikke det da at du kanskje også mener at sosialt samvær med disse av typen "diskutere samfunn/politikk/religion (for å nevne noe) KAN vise seg å være problematisk? :klø:

Skrevet
Mange av disse fehodene kunne ikke engang snakke engelsk, og måtte ha tolk for å kunne svare på spørsmålene...

Ville noen av dere ha nedlatet dere til å stille opp på noe sånt? Jeg kan ikke fri meg fra tanken på at jenter som deltar i et fesjå som dette har mindre mellom øra enn oss andre... Fin i bikini, liksom... Da har man mye å spille på, gitt!

Er dritgøy å se på sånt, men jeg ville aldri ha stilt opp. Mulig jeg er full av fordommet etc., etc., men jeg synes de fleste virker litt mindre lure...

Synes enkelte av de ser ut som transvestitter også  :overrasket: 

Du, Frysepulver..?

Jeg har, sånn for ordens skyld, hentet frem de første innleggene i denne tråden. Hvis du legger de mentale modellambisjonene på hylla et lite øyeblikk, får du kanskje litt andre erindringer av hva som ble sagt innledningsvis enn du prøvde å orientere Milah om..?

;)

Gjest Bodillen
Skrevet

Hvis du hadde tatt deg bryet med å lese hele tråden, så har jeg svart andre som har ymtet frempå om misunneles tidligere.

BB? Jeg har da humor! Hun er da ei søt dame? Har ikke noe imot henne jeg. Hun har dessuten vist seg å ha mye mer å fare med enn et bra ytre, aktiv dyrevernforkjemper osv. :ler:

Skrevet (endret)

Jeg ville ikke ha stilt opp på noe sånt, men det er meg.

Ang. IQen til disse missene så tror jeg de ikke er stort forskjellige fra folk flest i verden. Noen er nok mindre lure, andre mere lure enn gjennomsnittet, og de fleste...helt vanlige.

Nå er det nå engang sånn at de heller lite interessante spørsmålene missene blir stilt på TV, ikke er av en art som får hver enkelt jentes intelligens frem til det fulle. Det er jo en del intervjurunder vi ikke får se. Der er vel der de får vist seg frem litt mer intellektuelt sett.

Bikiniparaderingen er nok ganske enkelt der for å trekke seere. ;)

Noe folk kanskje burde stille litt mer spørsmål ved er hvorfor USA alltid blir blant de som går videre. (jadda, vet at USA styrer med de missegreiene, men de burde da virkelig ikke ha opsjon på å få si jente med videre fra første runde og gjerne lenger for det. )

Endret av Saeria
Gjest Bodillen
Skrevet
Nå kjenner jeg Bodillen, og jeg kan trygt si at hun er veldig pen, så det er nok ikke misunnelse, som både hun og jeg tidligere har sagt.

:klem:

Skrevet
Du, Frysepulver..?

Jeg har, sånn for ordens skyld, hentet frem de første innleggene i denne tråden. Hvis du legger de mentale modellambisjonene på hylla et lite øyeblikk, får du kanskje litt andre erindringer av hva som ble sagt innledningsvis enn du prøvde å orientere Milah om..?

;)

Jeg kan ikke se at verken Bodillen eller jeg noengang har skrevet ALLE der???

Gjest gjest1
Skrevet
BB? Jeg har da humor! Hun er da ei søt dame? Har ikke noe imot henne jeg. Hun har dessuten vist seg å ha mye mer å fare med enn et bra ytre, aktiv dyrevernforkjemper osv. :ler:

ja der har virkelig hun vist loftsinnholdet sitt - den damen ser jo helst at de nusselige selene dør av sult på grunn av at de blir for mange, enn at de beskattes. Jeg håper den lattersmileyen din ler ironisk.

Skrevet
Jeg kan ikke se at verken Bodillen eller jeg noengang har skrevet ALLE der???

Jeg velger fortsatt å tro at du er i stand til å finne meningen i det du selv skriver. Hvis du ikke har et spesielt ønske om å fremstå som, eller fremstilles som, mindre intelligent i denne tråden.

Du har helt rett i at du ikke eksplisitt har skrevet ALLE. Hvis du er stolt av akkurat dét, er det egentlig mest trist. Men som sagt; jeg tror fortsatt at du skjønner poenget.

Gjest Bodillen
Skrevet
ja der har virkelig hun vist loftsinnholdet sitt - den damen ser jo helst at de nusselige selene dør av sult på grunn av at de blir for mange, enn at de beskattes. Jeg håper den lattersmileyen din ler ironisk.

Ironi er mellomnavnet mitt.... :ler:

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Må man være dum selv om man ikke kan engelsk?

Skrevet

Deltagere i missekonkurranser har like lite i topplokket som blondiner!!

Alle "kjemper" for verdensfreden, og vil vie sitt liv til nødhjelp....... Patetisk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...