Gjest Bodillen Skrevet 4. januar 2006 #1 Skrevet 4. januar 2006 Svitsjet innom en kanal i romjula hvor de sendte en reprise på Miss World. Ble bare sittende å se, jeg. Det var virkelig fascinerende å se hvor dypt enkelte kan synke for å få seg en sånn idiotisk tittel! Vrikke og vri på seg i bittesmå bikiner og svare på idiotiske spørsmål... Mange av disse fehodene kunne ikke engang snakke engelsk, og måtte ha tolk for å kunne svare på spørsmålene... Ville noen av dere ha nedlatet dere til å stille opp på noe sånt? Jeg kan ikke fri meg fra tanken på at jenter som deltar i et fesjå som dette har mindre mellom øra enn oss andre... Fin i bikini, liksom... Da har man mye å spille på, gitt!
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2006 #2 Skrevet 4. januar 2006 Er dritgøy å se på sånt, men jeg ville aldri ha stilt opp. Mulig jeg er full av fordommet etc., etc., men jeg synes de fleste virker litt mindre lure... Synes enkelte av de ser ut som transvestitter også Endel av de mørkere jentene har en lei tendens til å få et litt merkelig utseende... Også vinner aldri den peneste Hadde jeg vært modellpen hadde jeg jobbet ræva av meg for å bli oppfattet som intelligent fremfor pen.
Gjest Bodillen Skrevet 4. januar 2006 #3 Skrevet 4. januar 2006 Ja, det er jo litt moro, da! I et av de mellom-amerikanske landene er visst dette misse-styret skikkelig big business, og deltakere derfra har stort sett drømt om dette hele livet, operert seg både her og der, og gått masse kurs og greier for å bli en perfekt kandidat...Skikkelig ambisjoner, liksom!
Gjest Fru Medister Skrevet 4. januar 2006 #4 Skrevet 4. januar 2006 Mange av disse fehodene kunne ikke engang snakke engelsk, og måtte ha tolk for å kunne svare på spørsmålene... Ville noen av dere ha nedlatet dere til å stille opp på noe sånt? Jeg kan ikke fri meg fra tanken på at jenter som deltar i et fesjå som dette har mindre mellom øra enn oss andre... ← Jeg hadde aldri blitt bedt om å stille opp på noe sånt tror jeg, men jeg har ikke noe voldsomt behov for å være misunnelig på dem allikevel. Jeg synes ikke det er så overraskende at ikke Miss Belarus, Miss Venezuela og Miss Sudan ikke kan engelsk heller. Kanskje overrasker det meg ikke fordi jeg selv har like lite mellom øra, men jeg er slett ikke sikker.
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2006 #5 Skrevet 4. januar 2006 Ja, det er jo litt moro, da! I et av de mellom-amerikanske landene er visst dette misse-styret skikkelig big business, og deltakere derfra har stort sett drømt om dette hele livet, operert seg både her og der, og gått masse kurs og greier for å bli en perfekt kandidat...Skikkelig ambisjoner, liksom! ← I know! Husker jeg så et sånt program om det, at de lever og ånder for å bli misser senere... Jeg ville kanskje prioritert en utdannelse, men hva vet vel jeg
Gjest Pet Skrevet 4. januar 2006 #6 Skrevet 4. januar 2006 Vrikke og vri på seg i bittesmå bikiner og svare på idiotiske spørsmål... Mange av disse fehodene kunne ikke engang snakke engelsk, og måtte ha tolk for å kunne svare på spørsmålene... ← Bare ta deg en tur til syden, du, så får du se det live. Høres ut som den stranda jeg var på i fjor.
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2006 #7 Skrevet 4. januar 2006 Jeg hadde aldri blitt bedt om å stille opp på noe sånt tror jeg, men jeg har ikke noe voldsomt behov for å være misunnelig på dem allikevel. Jeg synes ikke det er så overraskende at ikke Miss Belarus, Miss Venezuela og Miss Sudan ikke kan engelsk heller. Kanskje overrasker det meg ikke fordi jeg selv har like lite mellom øra, men jeg er slett ikke sikker. ← Jeg er ikke misunnelig på de, ei heller er jeg misunnelig på min venninne som vel er pen (når hun lukker munnen), men er alenemor, har hatt et trøblete liv osv. For min del hjelper utseende lite dersom mye annet ikke funker
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2006 #8 Skrevet 4. januar 2006 Kikket såvidt på det jeg også, fikk ikke med meg så mange svar, men av det jeg så var det mye som tydet på at en del deltakere hadde ca ett standardsvar som var så vagt at det passet til alle potensielle spørsmål. (Svaret på alt er: Jeg prøver alltid å være positiv og spre glede for mine nærmeste. Jeg drømmer om å hjelpe andre og starte en lykkelig familie. Jeg tror jeg blir oppfattet som vennlig) Det er mulig kandiatene framstår annerledes i mer givende settinger, men jeg må innrømme at jeg har mine tvil. Når det gjelder utseendet på dem synes jeg det er sinnsykt kjedelig at alle er så like hverandre - til og med håret er likt. Har aldri sett noen virkelig skille seg ut i en slik konkurranse, og synes det er mange kvinner som har mye bedre (les: mer interessant) utseende og mer utstråling enn en gjennomsnittlig Miss World...
Gjest 2324 Skrevet 4. januar 2006 #9 Skrevet 4. januar 2006 Mange av disse fehodene kunne ikke engang snakke engelsk, og måtte ha tolk for å kunne svare på spørsmålene... ← ja, fremmedspråkkunnskap, og intelligens henger som kjent sammen. Jeg antar at du også hadde vært et fehode hvis du bodde i et land som ikke hadde engelskundervisning på skolen!
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2006 #10 Skrevet 4. januar 2006 ja, fremmedspråkkunnskap, og intelligens henger som kjent sammen. Jeg antar at du også hadde vært et fehode hvis du bodde i et land som ikke hadde engelskundervisning på skolen! ← Jeg kan ikke se at Bodillen her nevnte at det var en sammenheng mellom intelligens og det faktum at det er dårligere stelt med engelskundervisningen i landene??? Hun nevnte at hun kanskje ikke synes de er klare for et Mensa-medlemsskap hvert øyeblikk OG at mange ikke kunne engelsk
Gjest 2324 Skrevet 4. januar 2006 #11 Skrevet 4. januar 2006 (endret) Mange av disse fehodene kunne ikke engang snakke engelsk, og måtte ha tolk for å kunne svare på spørsmålene... ← Ingen direkte sammenheng mellom intelligens og engelskkunnskap kanskje, men h*n gir jo klart uttrykk for at det er en selvfølge å kunne engelsk! Edit: Mongo laptop, greier ikke skrive.. Endret 4. januar 2006 av Milah
Gjest Bodillen Skrevet 4. januar 2006 #12 Skrevet 4. januar 2006 ja, fremmedspråkkunnskap, og intelligens henger som kjent sammen. Jeg antar at du også hadde vært et fehode hvis du bodde i et land som ikke hadde engelskundervisning på skolen! ← De skal liksom ut i verden og representere, da... Kommer ikke langt med singalesisk da, gitt...
Gjest Bodillen Skrevet 4. januar 2006 #13 Skrevet 4. januar 2006 Kikket såvidt på det jeg også, fikk ikke med meg så mange svar, men av det jeg så var det mye som tydet på at en del deltakere hadde ca ett standardsvar som var så vagt at det passet til alle potensielle spørsmål. (Svaret på alt er: Jeg prøver alltid å være positiv og spre glede for mine nærmeste. Jeg drømmer om å hjelpe andre og starte en lykkelig familie. Jeg tror jeg blir oppfattet som vennlig) ← "Yes, and world peace..."
Gjest Bodillen Skrevet 4. januar 2006 #14 Skrevet 4. januar 2006 Jeg hadde aldri blitt bedt om å stille opp på noe sånt tror jeg, men jeg har ikke noe voldsomt behov for å være misunnelig på dem allikevel. Jeg synes ikke det er så overraskende at ikke Miss Belarus, Miss Venezuela og Miss Sudan ikke kan engelsk heller. Kanskje overrasker det meg ikke fordi jeg selv har like lite mellom øra, men jeg er slett ikke sikker. ← Misunnelig?? Jeg er vel neppe misunnelig på noen som er med på noe jeg i mine villeste drømmer aldri ville så mye som vurdert å nedlate meg til å bli med på...?
Gjest Pet Skrevet 4. januar 2006 #15 Skrevet 4. januar 2006 "Yes, and world peace..." ← Fin avatar, forresten!
Gjest 2324 Skrevet 4. januar 2006 #16 Skrevet 4. januar 2006 De skal liksom ut i verden og representere, da... Kommer ikke langt med singalesisk da, gitt... ← I skjønnhetskonkurranser gjør de gjerne det..
Gjest Bodillen Skrevet 4. januar 2006 #18 Skrevet 4. januar 2006 I skjønnhetskonkurranser gjør de gjerne det.. ← Gjør de hva? Representerer eller kommer langt med singalesisk?
Gjest gjest1 Skrevet 4. januar 2006 #19 Skrevet 4. januar 2006 Jeg har da virkelig sett konkurranser der jentene er under utdanning og kan både det ene og det andre, så jeg vet ikke helt hva du har sett. Jeg tror ikke de er dumme fordi om de stiller opp i disse konkurransene, men en tittel kan gi dem et greit springbrett videre i livet faktisk, og det er de klar over. Vår egen Mona Grudt ble jo miss Universe for noen år siden, og jeg anser ikke henne som spesielt mye teitere enn folk flest.
Gjest 2324 Skrevet 4. januar 2006 #20 Skrevet 4. januar 2006 (endret) Gjør de hva? Representerer eller kommer langt med singalesisk? ← De representerer sitt land i en skjønnhetskonkurranse, og selv om de kun snakker morsmålet sitt, kommer de ofte langt i konkurransen.. Endret 4. januar 2006 av Milah
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå