Writer_1981 Skrevet 6. mai 2023 #41 Del Skrevet 6. mai 2023 totti_1 skrev (På 6.5.2023 den 18.02): Kvinner. De "føler" ting. Kanskje Emil ikke hadde ork til å varte henne opp og behandle henne som en dronning. Da gjør en del kvinner slutt da. Er det nyheter? Flere kvinner har "dronning"-tendenser i Norge enn det er fritidsbåter i Norge. Hilsen mann med god radar for high maintenance damer. Ekspander Hva gjør at du føler at hun er high maintenance? Vi kjenner dem jo ikke… kan jo like gjerne være han, hun har jo snakket om «ofte sur og gretten» eller noe i den duren…. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nillani Skrevet 6. mai 2023 #42 Del Skrevet 6. mai 2023 (endret) Er vel Emil som har ungene i uka da sikkert, så lenge hun starter på jobben i p4 kl 06 hver morgen. Ingen barnehage som er åpen så tidlig🤔 Joda det må være lov å undres siden hun har delt så mye privat i podkasten.. viser ikke ansiktet da så klart, men har fortalt i bøtter og spann om disse ungene, nattesøvn, sjalusi, sinne, tidlig ute, sent ute, amming og ikke amming +++ Nok en ansvarlig forelder som ikke eksponerer ungene sine😅 Endret 6. mai 2023 av Nillani Feil 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tillia Skrevet 8. mai 2023 #43 Del Skrevet 8. mai 2023 Writer_1981 skrev (På 5.5.2023 den 14.45): I hvilken podcast-episode (eller cirka når?) har hun sagt dette? Jeg har hørt på de fleste episodene, men tror ikke jeg fikk det med meg... (Skjønte litt mellom linjene at det kanskje ikke stod helt topp litt, når jeg tenker meg om, men.... Ekspander Det var vel så vidt jeg husker ganske kjapt etter andremann ble født, og det var slit med amming, søvn osv. Tenker hun og familien har tatt valg (og som med alle andre valg så kommer det med opp og ned-sider) og er sikkert fullstendig kapable til å stå for de valgene hun har tatt uten kvinneguidens hjelp:) 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 8. mai 2023 #44 Del Skrevet 8. mai 2023 Nillani skrev (På 6.5.2023 den 20.20): Er vel Emil som har ungene i uka da sikkert, så lenge hun starter på jobben i p4 kl 06 hver morgen. Ingen barnehage som er åpen så tidlig🤔 Joda det må være lov å undres siden hun har delt så mye privat i podkasten.. viser ikke ansiktet da så klart, men har fortalt i bøtter og spann om disse ungene, nattesøvn, sjalusi, sinne, tidlig ute, sent ute, amming og ikke amming +++ Nok en ansvarlig forelder som ikke eksponerer ungene sine😅 Ekspander Ja, det spiller liten rolle at du viser bakhode/dekker til ansiktet på Insta når du bretter ut hele livet i Podcast.. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tillia Skrevet 8. mai 2023 #45 Del Skrevet 8. mai 2023 Jolanda skrev (På 8.5.2023 den 10.26): Ja, det spiller liten rolle at du viser bakhode/dekker til ansiktet på Insta når du bretter ut hele livet i Podcast.. Ekspander sikkert sant det men samtidig er tema i podcasten deres babylivet og når man først går for det så må man jo dele noe tenker jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Writer_1981 Skrevet 8. mai 2023 #46 Del Skrevet 8. mai 2023 Ser også i DB at Emil har kjøpt ny bolig i Oslo. Lurer på hvor lenge det egentlig har vært slutt? Synes det er så trist at de går fra hverandre, jeg! 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Røkla Skrevet 8. mai 2023 Forfatter #47 Del Skrevet 8. mai 2023 Writer_1981 skrev (På 8.5.2023 den 17.03): Ser også i DB at Emil har kjøpt ny bolig i Oslo. Lurer på hvor lenge det egentlig har vært slutt? Synes det er så trist at de går fra hverandre, jeg! 🥰 Ekspander Så fort? Virker veldig endelig når man kjøper bolig. Er jo ikke få par som har hatt en pause fra hverandre i småbarnstiden, men så innså de hva de hadde. Jeg synes også det er skikkelig trist med de to. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tillia Skrevet 8. mai 2023 #48 Del Skrevet 8. mai 2023 Røkla skrev (På 8.5.2023 den 17.35): Så fort? Virker veldig endelig når man kjøper bolig. Er jo ikke få par som har hatt en pause fra hverandre i småbarnstiden, men så innså de hva de hadde. Jeg synes også det er skikkelig trist med de to. Ekspander En leilighet i Oslo er jo en investering - selv for par som er sammen (og som har råd). En ny leilighet hindrer dem ikke å bli sammen igjen hvis de måtte ønske det Kan være de skal dele på den, bo der annenhver uke elns (når de ikke har barna) og beholde nåværende bolig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Røkla Skrevet 8. mai 2023 Forfatter #49 Del Skrevet 8. mai 2023 Tillia skrev (På 8.5.2023 den 20.15): En leilighet i Oslo er jo en investering - selv for par som er sammen (og som har råd). En ny leilighet hindrer dem ikke å bli sammen igjen hvis de måtte ønske det Kan være de skal dele på den, bo der annenhver uke elns (når de ikke har barna) og beholde nåværende bolig. Ekspander Ja, det er sant! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 9. mai 2023 #50 Del Skrevet 9. mai 2023 Røkla skrev (På 8.5.2023 den 17.35): Så fort? Virker veldig endelig når man kjøper bolig. Er jo ikke få par som har hatt en pause fra hverandre i småbarnstiden, men så innså de hva de hadde. Jeg synes også det er skikkelig trist med de to. Ekspander Hun skrev at de hadde brukt det siste halvåret på å skape en ny hverdag. Tolker det som at det har vært slutt eller i en sluttfase i den perioden? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tillia Skrevet 10. mai 2023 #51 Del Skrevet 10. mai 2023 Jolanda skrev (På 9.5.2023 den 9.42): Hun skrev at de hadde brukt det siste halvåret på å skape en ny hverdag. Tolker det som at det har vært slutt eller i en sluttfase i den perioden? Ekspander Jepp. Antagelig. Ser på hennes Instagram - story nå at huset skal legges ut for salg - så da vet vi det:)😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 10. mai 2023 #52 Del Skrevet 10. mai 2023 (endret) Nillani skrev (På 6.5.2023 den 20.20): Er vel Emil som har ungene i uka da sikkert, så lenge hun starter på jobben i p4 kl 06 hver morgen. Ingen barnehage som er åpen så tidlig🤔 Joda det må være lov å undres siden hun har delt så mye privat i podkasten.. viser ikke ansiktet da så klart, men har fortalt i bøtter og spann om disse ungene, nattesøvn, sjalusi, sinne, tidlig ute, sent ute, amming og ikke amming +++ Nok en ansvarlig forelder som ikke eksponerer ungene sine😅 Ekspander Sant nok. Men Emil skal vel også jobbe sine daglige 8 timer, noe som betyr at hun trolig er alene med barna om ettermiddagene. Edit: Dette er vel uansett ikke noe vi skal spekulere i 😅 Endret 10. mai 2023 av Rastebenk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ForumMaria Skrevet 12. mai 2023 #53 Del Skrevet 12. mai 2023 Ferie sammen nå da. Jaja. Er jo nesten et hån dette. De er «verdens beste venner», reiser på tur sammen osv. altså, slik er jo et forhold i småbarnstiden? Mangel på sex, egentid, date, masse rot osv. Det blir ikke bedre av å ha alt dette alene annenhver uke. Og man er verdens beste venner- til den andre finner en ny. Snakker av erfaring her, når jeg ser tilbake skulle jeg ønske vi bare holdt ut. Gresset var ikke grønnere, og i tillegg ble alt bare styr.. 18 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 12. mai 2023 #54 Del Skrevet 12. mai 2023 (endret) Writer_1981 skrev (På 6.5.2023 den 18.59): Hva gjør at du føler at hun er high maintenance? Vi kjenner dem jo ikke… kan jo like gjerne være han, hun har jo snakket om «ofte sur og gretten» eller noe i den duren…. Ekspander Jeg skjønner hva hun mener med det, selv om jeg heller ville sagt litt innesluttet, mørk og nedtrykt. Men dette har han jo alltid vært? Siden dag én i media. Han har klaget og sutret nok som utøver. Hva har så forandret seg? Jo, at "forelskelsen" er borte. Hegle Svendsen er veldig lite sjarmerende, men jeg tør påstå det har han aldri vært... Endret 12. mai 2023 av totti_1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 12. mai 2023 #55 Del Skrevet 12. mai 2023 ForumMaria skrev (På 12.5.2023 den 18.52): Ferie sammen nå da. Jaja. Er jo nesten et hån dette. De er «verdens beste venner», reiser på tur sammen osv. altså, slik er jo et forhold i småbarnstiden? Mangel på sex, egentid, date, masse rot osv. Det blir ikke bedre av å ha alt dette alene annenhver uke. Og man er verdens beste venner- til den andre finner en ny. Snakker av erfaring her, når jeg ser tilbake skulle jeg ønske vi bare holdt ut. Gresset var ikke grønnere, og i tillegg ble alt bare styr.. Ekspander Gjør det slutt én gang og ikke flere, er min "bitre" livserfaring.... 😉 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 13. mai 2023 #56 Del Skrevet 13. mai 2023 ForumMaria skrev (På 12.5.2023 den 18.52): Ferie sammen nå da. Jaja. Er jo nesten et hån dette. De er «verdens beste venner», reiser på tur sammen osv. altså, slik er jo et forhold i småbarnstiden? Mangel på sex, egentid, date, masse rot osv. Det blir ikke bedre av å ha alt dette alene annenhver uke. Og man er verdens beste venner- til den andre finner en ny. Snakker av erfaring her, når jeg ser tilbake skulle jeg ønske vi bare holdt ut. Gresset var ikke grønnere, og i tillegg ble alt bare styr.. Ekspander Hvorfor er det et hån? Noen fungerer ikke som partnere, men de fungerer som venner og klarer å gjøre ting sammen, det må være helt supert for alle parter tenker jeg. Noen klarer også å forbli gode venner selv on man får ny partner. 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
litenstjerne Skrevet 13. mai 2023 #57 Del Skrevet 13. mai 2023 ForumMaria skrev (På 12.5.2023 den 18.52): Ferie sammen nå da. Jaja. Er jo nesten et hån dette. De er «verdens beste venner», reiser på tur sammen osv. altså, slik er jo et forhold i småbarnstiden? Mangel på sex, egentid, date, masse rot osv. Det blir ikke bedre av å ha alt dette alene annenhver uke. Og man er verdens beste venner- til den andre finner en ny. Snakker av erfaring her, når jeg ser tilbake skulle jeg ønske vi bare holdt ut. Gresset var ikke grønnere, og i tillegg ble alt bare styr.. Ekspander Et hån? Jeg syns det er kjempeflott at de har et godt forhold etter et brudd og at de kan dra på ferie sammen. Spesielt når det er barn i bildet. Tror de klarer det fint videre selv om de skulle finne nye partnere etter hvert. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tillia Skrevet 25. mai 2023 #58 Del Skrevet 25. mai 2023 litenstjerne skrev (På 13.5.2023 den 17.34): Et hån? Jeg syns det er kjempeflott at de har et godt forhold etter et brudd og at de kan dra på ferie sammen. Spesielt når det er barn i bildet. Tror de klarer det fint videre selv om de skulle finne nye partnere etter hvert. Ekspander Enig. Og viser vel bare at de har et nogenlunde likt syn på avgjørelsen , og at det ikke er sånn at de ikke klarer å ha med hverandre å gjøre tenker jeg er utelukkende positivt for en familie med barn i en slik situasjon 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 29. mai 2023 #59 Del Skrevet 29. mai 2023 (endret) ForumMaria skrev (På 12.5.2023 den 18.52): Ferie sammen nå da. Jaja. Er jo nesten et hån dette. De er «verdens beste venner», reiser på tur sammen osv. altså, slik er jo et forhold i småbarnstiden? Mangel på sex, egentid, date, masse rot osv. Det blir ikke bedre av å ha alt dette alene annenhver uke. Og man er verdens beste venner- til den andre finner en ny. Snakker av erfaring her, når jeg ser tilbake skulle jeg ønske vi bare holdt ut. Gresset var ikke grønnere, og i tillegg ble alt bare styr.. Ekspander Sitter igjen med samme følelsen, ga opp da barnet vårt var 3,5 år og angrer bittert. Mister halve barndommen, masse stress og ingen å støtte seg på ved sykdom, avlastning, gleder, sorger, milepæler osv...bare dritvansklig og ensomt. Ikke bare bare å finne en ny partner som skal passe inn i alt, hvor han også har egne barn å ta hensyn til osv... Tror jeg t.o.m kunne tilgitt utroskap og mye rart bare vi hadde fungert som familie...min aller største sorg i livet. Jeg ønsker vi holdt ut og jobbet mer for å få det til😔 Endret 29. mai 2023 av Carabilla 9 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tillia Skrevet 31. mai 2023 #60 Del Skrevet 31. mai 2023 Carabilla skrev (På 29.5.2023 den 4.06): Sitter igjen med samme følelsen, ga opp da barnet vårt var 3,5 år og angrer bittert. Mister halve barndommen, masse stress og ingen å støtte seg på ved sykdom, avlastning, gleder, sorger, milepæler osv...bare dritvansklig og ensomt. Ikke bare bare å finne en ny partner som skal passe inn i alt, hvor han også har egne barn å ta hensyn til osv... Tror jeg t.o.m kunne tilgitt utroskap og mye rart bare vi hadde fungert som familie...min aller største sorg i livet. Jeg ønsker vi holdt ut og jobbet mer for å få det til😔 Ekspander Mange skiller seg når barna flytter ut.. du tenker det hadde vært en bedre løsning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå