Gå til innhold

Hadde sex etter at han kom.. noen sjangse for befruktning?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vi er inne i pp7. 
Vi er egentlig en dag over el eller den dagen jeg har el (usikker) han kommer hjem fra jobb å tar seg en r*nk på senga. Da jeg kommer fra kveldsvakt sier jeg kanskje vi rekker denne pp likevel siden han har vært borte på jobb i en uke og jeg tror jeg har el. Han forteller da at han «kom» for en halvtime siden. Jeg ble litt skuffa, men vi hadde sex likevel. Han klarte ikke komme en gang til. Så det var ganske kjipt. Tror dere d kan ha vært noen få sædceller inni systemet hans fra den forrige utløsningen ca 30min før? Han hadde ikke tisset eller noe etterpå bare ligget å halvsovet i sengen til jeg kom..

så gitt at d var el den dagen eller dagen før.. kan det ha kommet litt mere sæd mens vi hadde sex? 
for ett nederlag å misse en pp sånn her😩

Anonymkode: 5e6f6...a42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tror ikke det er noen sjans om han ikke kom inni deg dessverre.

Anonymkode: 47d9d...4ac

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mener sædceller som ligger inni penis litt oppi der kan blande seg med forsatsen.. han blir endel våt når han er kåt.. (beklager beskrivelsen)🫣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kan selvsagt skje, men ikke så sannsynlig. Sikt på neste mnd :)

Anonymkode: 49874...d1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei her er oddsen så lav at dette er dessverre bare å glemme; selv med utløsning er det jo mye som skal klaffe for å bli gravid. Uten den, beklager, denne syklusen gikk ikke.

Anonymkode: c9a70...f8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tar denne anonymt. Jeg har gjort en kvinne gravid uten å komme, så eneste grunnen jeg kan tenke meg det skyldes er at det lå litt rester etter en håndjager tidligere på dagen.

Anonymkode: db801...2aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tar denne anonymt. Jeg har gjort en kvinne gravid uten å komme, så eneste grunnen jeg kan tenke meg det skyldes er at det lå litt rester etter en håndjager tidligere på dagen.

Ja.. hører om det at noen blir gravide uten at mannen kom inni. Men at d var rester.. er disse restene da.. hvor mye er det og hvor liten sjangse det er spiller og inn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Nei her er oddsen så lav at dette er dessverre bare å glemme; selv med utløsning er det jo mye som skal klaffe for å bli gravid. Uten den, beklager, denne syklusen gikk ikke.

Nei ok. Jeg gidder ikke håpe noe nå. Glemmer denne syklusen 👊🏼😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Var jeg deg (og du snakker sant) ville jeg bedt om farskapstest.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men er det såå umulig da.. jeg mener å bli gravid sånn? Hva er det alle snakker om å hoppe av i svingen å man ble gravid selvom han ikke kom osv..  det skjer når man ikke vil men det kan ikke skje når man vil? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Men er det såå umulig da.. jeg mener å bli gravid sånn? Hva er det alle snakker om å hoppe av i svingen å man ble gravid selvom han ikke kom osv..  det skjer når man ikke vil men det kan ikke skje når man vil? 

Klin umulig er det ikke, men svært vanskelig. På en normal syklus der man treffer eggløsning godt, mannen har utløsning og gode svømmere, er det vel 20-25% sjanse for å bli gravid dersom du er under 30 år. Da er det 100-300 millioner sædceller som skytes ut. Det er jo veldig mange av disse som vil måtte dø osv. for at én skal komme frem til egget. Det er vel bare noen få tusen som faktisk kommer frem. Det er svært usannsynlig at man skal bli gravid på denne måten, men det har nok skjedd noen 😅

Anonymkode: 79e82...23d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mulig du har 0,5-1 % sjans hvis man har en god dag, men det er nok 99% sjans for at man Ikke blir gravid sånn. Å hoppe av i svingen er faktisk større sjans da noe kan renne ut like før, men også den metoden er nok så godt som 95% sikker. Noen lyver jo om at de ble gravide på den måten men noen kan nok bli det. Noen vinner jo førstepremien i Lotto og. Men sjansene er SMÅ. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...