Bamseklemmer Skrevet 6. juni 2023 #161 Del Skrevet 6. juni 2023 Jeg så ei som hadde kraftige sammentrekkninger i underlivet.. hun pustet høyt, og holdt pusten lenge i orgasmeøyeblikket. Etterpå gispet hun etter luft, så det kom et langt aaaah❤️.. Jeg synes slike rødmende ansikt er så sexy, lyden er sexy, sammentrekningene er sexy.. alt er bare så nakent og sexy🥰 Rødmer nesten selv jeg, av å skrive dette🤭 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #162 Del Skrevet 6. juni 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Denne dama er sikkert pen i virkeligheten, men har de ødelagt henne i Photoshop. Med en gang bildet kom opp, så gikk alarmen i hjernen min, her er det noe som ikke stemmer, er det et menneske eller er det en dukke. Tviler på at det er hennes naturlige øyefarge, og ellers så er det soleklart at midje er redigert, tror også beina ovenfor knærne er strukket ut litt, nesen litt shoppet, ellers så er det påsatte vipper, delvis tegnede bryn, botox i leppene, men også noe som er gått galt i photoshop med munnen, den ser ut som den er skeivt påsatt. Poseringen blir for unaturlig til at det er sexy, bildet skal gi inntrykk av at hun ser rett på deg, men jeg tenker bare, hvorfor sitter du i en sånn merkelig og unaturlig stilling. Uredigert bilde av denne dama i en naturlig situasjon, vil jeg tro kunne blitt bra. Selv er jeg mann som tenner på det naturlige, blir vel på samme måte som jeg ikke liker overnaturlige filmer eller fiksjon. Gi meg heller ei sunn frisk dame med glimt i øyet, og noen ekstra kilo spiller ingen rolle. Anonymkode: 2b243...570 Helt enig, det bildet er en parodi på ei dame. Tenner absolutt null. Ser sykelig ut. Unnskyld at jeg sier det, men det er en mental sykdom blitt. Tenner mye mer på bleike fleskvalker faktisk. Ikke for å være korrekt, men fordi det er sannheten. Anonymkode: 53e5a...663 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #163 Del Skrevet 6. juni 2023 Garderoben på treningssenteret. Så gymcrushet og han er deilig 🤤 Tipper 18 år. Han skiftet og så han endelig kun i boxeren! mmmm Så andre digge der også, både på senteret og i garderoben. YUM!!! Anonymkode: 95a4d...5e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlowahPowah Skrevet 6. juni 2023 #164 Del Skrevet 6. juni 2023 En mann her på klatresenteret. Det er varmt nå, så han klatret i baris. Ved full anstrengelse ser man nesten muskelfibrene i den kraftige ryggen. Jeg måtte gå bort for ikke å glane for mye🙈 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #165 Del Skrevet 8. juni 2023 Så flere deilige på trening.. MMmmm Anonymkode: 95a4d...5e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #166 Del Skrevet 9. juni 2023 Anonymkode: cf4c6...a54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #167 Del Skrevet 9. juni 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Anonymkode: cf4c6...a54 Anonymkode: 53e5a...663 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #168 Del Skrevet 9. juni 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: Anonymkode: 53e5a...663 ?? Anonymkode: cf4c6...a54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #169 Del Skrevet 9. juni 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): ?? Anonymkode: cf4c6...a54 (=god latter) Anonymkode: 53e5a...663 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #170 Del Skrevet 9. juni 2023 🍑 Anonymkode: 9e93e...87f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #171 Del Skrevet 9. juni 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: (=god latter) Anonymkode: 53e5a...663 Hvorfor ler du? Anonymkode: cf4c6...a54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #172 Del Skrevet 9. juni 2023 https://thumbs.gfycat.com/JadedJampackedAlleycat-mobile.mp4 Anonymkode: bb0c0...795 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paramount Skrevet 9. juni 2023 #173 Del Skrevet 9. juni 2023 Ingen ting sexy i dag. Dårlig dag. Men nå er det grilling, det kan være litt sexy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #174 Del Skrevet 9. juni 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): https://thumbs.gfycat.com/JadedJampackedAlleycat-mobile.mp4 Anonymkode: bb0c0...795 Norske Camilla 😍 Anonymkode: bb0c0...795 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sølvi Normalbakken Skrevet 10. juni 2023 #175 Del Skrevet 10. juni 2023 Det var når jeg kom inn på badet og tok en kikk i speilen. 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bælfeit Skrevet 10. juni 2023 #176 Del Skrevet 10. juni 2023 Kona i det hun kommer ned trappen etter å ha våknet med bustete hår og myser pga lyset🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #177 Del Skrevet 10. juni 2023 Ble en dei deilige å se i garderoben i dag også på trening! Mye pent i boxeren der as! Anonymkode: 95a4d...5e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Martineher Skrevet 10. juni 2023 #178 Del Skrevet 10. juni 2023 Mannen min naken i sola på balkongen vår 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #179 Del Skrevet 10. juni 2023 Dette startet i går men teler det fortsatt som idag fordi det fortsatte. Nye naboene våre på sommer huset har en datter på min alder og hun kom inn på bastuen som vi deler med dem og et tredje nabohus. Jeg var allerde naken så hun tok av seg handuken, prøvde å ha en normal samtale gående men hun hadde en helt syk kropp og klarte ikke å holde den nede. Prøvde å reise meg fra liggende stilling til å sitte meg mer opp og legge hånduken over. Men ba meg ligge i ro og begynte å ta på seg selv isteden, jeg begynte å gjøre det samme og vi holdt på i takt tils hun kom før meg mens jeg ble nødt til å stoppe og forklarte det ville være vanskeligere for meg å skjule beviset eller verre ikke kontrollere at spruten kom på en av steinene, så jeg måtte avslutte i fellesdusjen. Hun trengte litt frisk luft, tok tak i ereksjonen min og leide meg til felles dusjen mens hun åpent vinduet og ba meg asvlutte for henne mens hun stod å lekte med brystene sine for meg. Hun med vilje gikk mot meg når jeg holdt på å komme slik at jeg skulle komme på henne. Spurte meg hva er det jeg har gjort mens hun fjernet sperm med en finger fra magen sin og lente seg helt inn slik at dusjen rant vann ned på oss begge og ereksjonen enda stod like hard presset mot magen hennes. Avsluttet at dette kom til å bli en bra sommer, puttet tungen sin i munnen min mens hun presset ereksjonen litt ned for å erte inngangen hennes og så dro. Hun holdt på å gjøre meg gal, solet seg toppless i 4 timer i hagen og jeg var ekstremt kåt men ville ikke runke ifall det skulle bli noe mer. Heldigvis kunne jeg invitere henne på fest hvor vi hadde en gøy og deilig natt sammen. Det var allerde ingen tvil om at hun er sexy, men når hun lå og sov på rygg og solen kom in vinduet og viste tydelig det ene bryste hennes mens det andre lå i skygge. Lå bare å så på henne i 20 minutter tils hun også voknet, hun ar fanimeg så sexy at hun burde bli sett på som en trafikkfare. Jeg ville fortsette å se henne i det lyse så fikk henne bare til å flytte seg litt slik at jeg kunne se henne mer mens jeg gav henne en god start på dagen. I fjord bygget vi ut slik at jeg har et eget ordentlig rom i hagen for mer privatliv, og hun skal komme over ikveld når hun er ferdig med familie selskap. Herregud for en sommer dette kommer til å bli 🤤 Anonymkode: e431f...79a 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #180 Del Skrevet 13. juli 2023 Atletisk kvinne på treningsstudioet iført en kort, tight treningstopp med markante pokies. Anonymkode: 180da...841 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg