AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #1 Del Skrevet 27. april 2023 Jeg er 48. Har mørk blondt, tykt, glatt, ganske flott hår egentlig, klipt i en litt lang bob. Så langt fornøyd. Men så er det begynt å bli litt grått/hvitt... Det startet med noen spredte, hvite strå i området oppe på hodet fremme rundt ansiktet. Disse nappet jeg ut. Jeg har ikke farge i håret, og har tenkt at jeg ønsker å ha min egen farge så lenge det "går", for når jeg først begynner å farge det, er nok løpet kjørt.. Siste halvåret har det blitt mer, så jeg kan ikke nappe. Fortsatt bare framme. Hva synes dere er pent? Skal jeg la det komme, eller er det penest å f.eks stripe det? Føler meg plutselig så gammel🫣😅 Anonymkode: 5ccac...73f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #2 Del Skrevet 27. april 2023 Forstår ikke hvorfor du skal begynne å farge det. Du er snart 50 år, grått hår er superfint og helt naturlig. Bare fortsett å klipp det i en fasong du liker. Anonymkode: c0cf9...fc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 27. april 2023 #3 Del Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er 48. Har mørk blondt, tykt, glatt, ganske flott hår egentlig, klipt i en litt lang bob. Så langt fornøyd. Men så er det begynt å bli litt grått/hvitt... Det startet med noen spredte, hvite strå i området oppe på hodet fremme rundt ansiktet. Disse nappet jeg ut. Jeg har ikke farge i håret, og har tenkt at jeg ønsker å ha min egen farge så lenge det "går", for når jeg først begynner å farge det, er nok løpet kjørt.. Siste halvåret har det blitt mer, så jeg kan ikke nappe. Fortsatt bare framme. Hva synes dere er pent? Skal jeg la det komme, eller er det penest å f.eks stripe det? Føler meg plutselig så gammel🫣😅 Anonymkode: 5ccac...73f La det komme Jeg er noen år yngre enn deg og fant ut at jeg skulle la det stå til med de grå under korona og nå lurer jeg på hvorfor jeg ikke gjorde det før. Trodde alltid jeg skulle se gammal ut, men utrolig nok så ser jeg ikkes å hard ut i ansiktet og ser yngre ut enn da jeg hadde mitt mørke hår. Om du synes overgangen er litt treg så legg inn noe striper - jeg gjorde det og det ble enklere da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #4 Del Skrevet 27. april 2023 Tusen takk for noen fine svar 😍 Jeg slites litt, fordi jeg egentlig synes det er litt pent også, samtidig som jeg føler meg gammel.. Hårene er hvite, og som sagt konsentrert framme, så det ser nesten ut som de er plassert der med vilje😄 Veldig deilig, og også økonomisk å ikke farge det. Jeg har en sånn spray som skal dekke, men syns det blir så klissete av den.. Tror jammen jeg ble inspirert til å la det stå til, og bare la det fortsette. Så striper jeg det litt senere, når det blir for ille😅 Takk igjen🥰 Anonymkode: 5ccac...73f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 27. april 2023 #5 Del Skrevet 27. april 2023 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. _popcorn_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg