AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #1 Del Skrevet 27. april 2023 Hvilke kaker vil dere se på kakebordet i et bryllup?😋 Anonymkode: 2612b...f32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 27. april 2023 #2 Del Skrevet 27. april 2023 (endret) Verdens beste (Kvæfjordkake), marsipankake med jordbærfyll, kransekake, ostekake, fromasjkake med gelètopp og pavlova! Endret 27. april 2023 av Bombasi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #3 Del Skrevet 27. april 2023 Marsipankake, en deilig sjokoladekake, pavlova, gulrotkake, ostekake... - Velfylt og så mange som mulig egentlig, men jeg kommer ikke på så mange navn. Anonymkode: d908e...40e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #4 Del Skrevet 27. april 2023 Gluten- og laktosefri alternativer, og allerhelst noe som er salt i stedet for søtt. Anonymkode: 54bd7...c75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #5 Del Skrevet 27. april 2023 Jeg synes egentlig bare en stor fin bryllupskake. Ikke massevis av hjemmelagde kaker som ingen orker å smake på en gang etter et stort måltid. Det blir litt sånn kirkekaffe. Anonymkode: 9fd78...bf4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #6 Del Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Gluten- og laktosefri alternativer, og allerhelst noe som er salt i stedet for søtt. Anonymkode: 54bd7...c75 Salt kake.. må være fiskekake det, da 🤣 Anonymkode: f6827...ddf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #7 Del Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg synes egentlig bare en stor fin bryllupskake. Ikke massevis av hjemmelagde kaker som ingen orker å smake på en gang etter et stort måltid. Det blir litt sånn kirkekaffe. Anonymkode: 9fd78...bf4 Tøv Anonymkode: f6827...ddf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #8 Del Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvilke kaker vil dere se på kakebordet i et bryllup?😋 Anonymkode: 2612b...f32 Daimkake, marsipankake, gulrotkake, ostekake, iskake, sjokoladekake, pavlovakake, Karamellpudding, Oreokake, kransekake, gulkake, eplekake, færøykaken, snickerskake, osv. på Sunnmøre har vi store kakebord 😄😂 Anonymkode: 9187d...872 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tantemor Skrevet 27. april 2023 #9 Del Skrevet 27. april 2023 (endret) 1)Marsipankake (lukket valnøtt) med krem og bringebærsyltetøy. 2) Tropisk aroma 3) ostekake med rød eller gult gelelokk 4) oreokake 5) helt ordinær bløtkake med mye krem i og oppå samt vaniljekremfyll, pyntet med jordbær og kiwi evt mandarinbåter 6) gulrotkake 7) sjokoladekake med lys sjokoladesmørkrem 😎 Kvæfjordkake (verdens beste) 9) Kransekake 😎. Haha får ikke slettet denne emojien 😅🤣 Ja... Kan bli mye rester, men poenget er å ha variert nok utvalg som gjestene kan velge i. Endret 27. april 2023 av Tantemor 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #10 Del Skrevet 27. april 2023 Bløtkake (flere sorter med ulikt fyll) Marsipankake Sjokoladekake Kvæfjordkake Suksessterte Ostekake Oreokake Kransekake Gulrotkake Pavlova Gjerne i tillegg til gele, sjokoladepudding, is og bær. Og gjerne noe snacks som nøtter, saltstenger etc. Kakebordet er høydepunktet i et bryllup og bør tas på alvor. Anonymkode: 3766c...9bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #11 Del Skrevet 27. april 2023 Ha heller mange forskjellige mindre kaker enn noen få store. Kun bryllupskake er trist. Jeg spiste selv minimalt av egen bryllupskake, men den var veldig fin. Arrangerer familieselskap noen ganger i året og selv når vi var nede i 10-15 stk pga covid ble det 5-6 ulike kaker. I min familie ingen selskap uten krumkaker. Favorittene i min familie er fromasjkake med rullekake, suksessterte, Verdens beste, marsipankake og mild sjokoladekake og med barn tilstede er pyntede brownies et must.. Anonymkode: 4f982...530 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #12 Del Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Daimkake, marsipankake, gulrotkake, ostekake, iskake, sjokoladekake, pavlovakake, Karamellpudding, Oreokake, kransekake, gulkake, eplekake, færøykaken, snickerskake, osv. på Sunnmøre har vi store kakebord 😄😂 Anonymkode: 9187d...872 Daimkake??😍 har du link? Anonymkode: 2612b...f32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #13 Del Skrevet 27. april 2023 Så friske og lette kaker som mulig. Gjerne med bær. Anonymkode: 58de9...d9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #14 Del Skrevet 27. april 2023 For min del: ingen. Spiser ikke kaker uansett. Men du bør nok ha standard marsipankake, og noe mer. Anonymkode: 9c24f...b22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå