Gå til innhold

Er dette en hårfarge eller ikke?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette er tonere, disse bruker du på allerede farget eller bleket hår for å friske opp hårfargen, eller for å gjøre et bleket hår kaldere eller varmere. Det vil ikke gjøre noe for håret ditt hvis det ikke er farget i den nøyansen du velger, vil ikke gjøre store forskjellen på ikke-farget hår 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Blingblingtahei skrev (6 timer siden):

Dette er tonere, disse bruker du på allerede farget eller bleket hår for å friske opp hårfargen, eller for å gjøre et bleket hår kaldere eller varmere. Det vil ikke gjøre noe for håret ditt hvis det ikke er farget i den nøyansen du velger, vil ikke gjøre store forskjellen på ikke-farget hår 🙂

Så i praksis som en lillasjampo eller er disse bedre? 

Anonymkode: 90974...060

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Så i praksis som en lillasjampo eller er disse bedre? 

Ja og nei, en lilla sjampo kan ikke gjøre håret ditt varmere, kun kaldere, en toner kan jevne ut resultatet en del, og kan få en annen nyanse om du har bleket hår. Har du mørkt hår vil den kunne friske opp hårfargen samt gi glans. 

Har du mye gult i håret ville jeg brukt en lilla sjampo før en toner i ønsket tone. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt litt forskjellig slike, både i litt crazy farger, og de sitter veeeldig godt, tok meg ca 6 mnd å få ut lilla farge.. men da var håret mitt ganske bleket og tok til seg mye farge. Mens de fargene som var nært oppmot mitt eget hår syntes jeg ikke syntes så mye, syntes også håret ble veldig tørt av det, selv om det står hårkur. Så for min del var det like godt å bruke lillasjampo. Har brukt L'Oreal casting cream gloss noen ganger og det syntes jeg holder mye bedre, og gir mye mer glans i håret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Blingblingtahei skrev (2 timer siden):

Ja og nei, en lilla sjampo kan ikke gjøre håret ditt varmere, kun kaldere, en toner kan jevne ut resultatet en del, og kan få en annen nyanse om du har bleket hår. Har du mørkt hår vil den kunne friske opp hårfargen samt gi glans. 

Har du mye gult i håret ville jeg brukt en lilla sjampo før en toner i ønsket tone. 

Tusen takk for svar! Jeg har bleket balayage hår men ønsket hvitere tone. Jeg bruker fra før av lillasjampo og lillahårkur som har hjulpet noen steder men fortsatt noe gult igjen. Syns også de hvite tonene har falmet, ikke er like synlige lenger. 

Vet at frisør tilbyr toning for å gi håret kaldere tone, men er det samme type toning som disse produktene slik at jeg like gjerne bare kan gjøre det hjemme eller er frisørens toning noe ekstraordinært? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tusen takk for svar! Jeg har bleket balayage hår men ønsket hvitere tone. Jeg bruker fra før av lillasjampo og lillahårkur som har hjulpet noen steder men fortsatt noe gult igjen. Syns også de hvite tonene har falmet, ikke er like synlige lenger. 

Vet at frisør tilbyr toning for å gi håret kaldere tone, men er det samme type toning som disse produktene slik at jeg like gjerne bare kan gjøre det hjemme eller er frisørens toning noe ekstraordinært? 

Frisøren blander gjerne toner selv for ønsket nyanse, men joda, du kan nok fint bruke en sånn toner-balsam du får kjøpt i butikk 🙂 bare sørg for at det er en som er kald 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...