AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #1 Del Skrevet 26. april 2023 Dette er en interesse jeg har, både gamle og nye vogner. Har et par stykker i et rom i leiligheten. Mine foreldre mener det er sykt og unormalt og sier jeg må i kvitte meg med vognene, ellers blir de så flaue at de ikke vil komme på besøk mer. Egentlig har jeg sagt ingen får gå inn på dette rommet, men de går inn likevel og de sier jeg ikke kan nekte dem eller noen andre det, men jeg kan jo det for det er jo min leilighet. Jeg triller jo ikke tur med vognene akkurat, men tenkte jeg kanskje skulle pusse dem opp litt. Hva mener dere andre? Har jeg en syk hobby? Anonymkode: 517c2...663 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #2 Del Skrevet 26. april 2023 Jeg vil si det er en litt sær/spesiell interesse, samtidig har jeg hørt om mye særere ting enn det 😅 Uansett, så lenge du koser deg med hobbyen din så spiller det ingen rolle for meg 😃 Anonymkode: 6a92f...6b6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær86 Skrevet 26. april 2023 #3 Del Skrevet 26. april 2023 Har sett noen kontoer på Instagram der folk har barnevogner som hobby og legger ut bilder. De pusser opp gamle vogner osv… Jeg ser ikke noe unormalt i det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
uglejenta Skrevet 26. april 2023 #4 Del Skrevet 26. april 2023 Sært? Ja, men du trenger jo ikke å slutte med det av den grunn😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 26. april 2023 #5 Del Skrevet 26. april 2023 Finnes mange sære interesser, men det skader jo ingen så ville ikke brydd meg, om hva andre måtte mene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 26. april 2023 #6 Del Skrevet 26. april 2023 Jeg reagerer mye mer på at de mener de kan gå inn på rom i din leilighet, hvor du spesifikt har sagt de ikke skal gå. Det hadde vært grunn nok for meg til å si at de ikke er velkommen på besøk i det hele tatt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #7 Del Skrevet 26. april 2023 Ja, det er veldig unormalt. Men nok ikke direkte farlig, så så lenge denne interessen går utover andre deler av livet ditt så greit nok. Jeg reagerer også på at foreldrene dine overkjører deg i ditt eget hjem. Det er i alle fall ikke respektfullt eller normalt. Med mindre de har en god grunn, f.eks. at de etter du har blitt voksen har måttet ta seg av deg pga psykiatri og historie med rare påfunn som går ut over deg selv. Anonymkode: 8a824...b18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #8 Del Skrevet 26. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, det er veldig unormalt. Men nok ikke direkte farlig, så så lenge denne interessen går utover andre deler av livet ditt så greit nok. Jeg reagerer også på at foreldrene dine overkjører deg i ditt eget hjem. Det er i alle fall ikke respektfullt eller normalt. Med mindre de har en god grunn, f.eks. at de etter du har blitt voksen har måttet ta seg av deg pga psykiatri og historie med rare påfunn som går ut over deg selv. Anonymkode: 8a824...b18 *så lenge denne interessen ikke går utover livet ditt Anonymkode: 8a824...b18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #9 Del Skrevet 26. april 2023 Så du ønsker ikke barn da? Anonymkode: 1c4f2...927 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #10 Del Skrevet 26. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så du ønsker ikke barn da? Anonymkode: 1c4f2...927 Nei, ikke nå. Anonymkode: 517c2...663 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #11 Del Skrevet 27. april 2023 Det trenger ikke være en unormal interesse, kan tenke meg at det er en ting folk samler på som alt annet. Selv synes jeg at gamle barnevogner kan være fine og det finnes jo folk i Norge også som restaurerer barnevogner. https://www.f-b.no/nyheter/jon-age-restaurerte-50-tallsmodeller/s/2-2.952-1.8052168 Anonymkode: f1536...543 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #12 Del Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (På 26.4.2023 den 19.26): *så lenge denne interessen ikke går utover livet ditt Anonymkode: 8a824...b18 Nei, kan ikke akkurat si det. Anonymkode: 517c2...663 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #13 Del Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (På 26.4.2023 den 19.25): Ja, det er veldig unormalt. Men nok ikke direkte farlig, så så lenge denne interessen går utover andre deler av livet ditt så greit nok. Jeg reagerer også på at foreldrene dine overkjører deg i ditt eget hjem. Det er i alle fall ikke respektfullt eller normalt. Med mindre de har en god grunn, f.eks. at de etter du har blitt voksen har måttet ta seg av deg pga psykiatri og historie med rare påfunn som går ut over deg selv. Anonymkode: 8a824...b18 Jeg har ingen bakgrunn med psykiatri, rare påfunn osv. Og uansett så hadde det ikke vært greit å overkjøre i eget hjem. Men de tror det er greit 🙄 Anonymkode: 517c2...663 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær86 Skrevet 28. april 2023 #14 Del Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (På 26.4.2023 den 19.25): Ja, det er veldig unormalt. Men nok ikke direkte farlig, så så lenge denne interessen går utover andre deler av livet ditt så greit nok. Jeg reagerer også på at foreldrene dine overkjører deg i ditt eget hjem. Det er i alle fall ikke respektfullt eller normalt. Med mindre de har en god grunn, f.eks. at de etter du har blitt voksen har måttet ta seg av deg pga psykiatri og historie med rare påfunn som går ut over deg selv. Anonymkode: 8a824...b18 Sikker på at det er veldig unormalt? Folk samler jo på mye rart, Gammel tom emballasje, dukker og bamser, lekebiler, gamle brusflasker, ja alt mulig rart. Trenger vel ikke å være noe mer unormalt med barnevogner. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #15 Del Skrevet 28. april 2023 Spesielt, men hvis du faktisk gjør noe med dem osv så ser jeg ikke problemet. Skjønner heller ikke hvorfor de skal inn på rommet. Hadde aldri falt meg inn å kreve å komme inn på et rom i noen andres hus hvis de ikke ønsket det. Anonymkode: 2f7f5...88f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #16 Del Skrevet 28. april 2023 Gamle vogner kan jeg kanskje skjønne. Men ikke Bugaboo og nye Emaljunga liksom.. Anonymkode: 84f9a...11d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #17 Del Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Gamle vogner kan jeg kanskje skjønne. Men ikke Bugaboo og nye Emaljunga liksom.. Anonymkode: 84f9a...11d Er fra 70 og 80 tallet. Anonymkode: 517c2...663 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #18 Del Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Gamle vogner kan jeg kanskje skjønne. Men ikke Bugaboo og nye Emaljunga liksom.. Anonymkode: 84f9a...11d Nei, de nye barnevognene du nevner er så stygge. Min ærlige mening. Anonymkode: 517c2...663 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #19 Del Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Nei, de nye barnevognene du nevner er så stygge. Min ærlige mening. Anonymkode: 517c2...663 Noen er kanskje fine. Men ikke fine nok til å være samlerobjekt. Og koster i tillegg sikkert 15000 og rundt der, så det hadde ikke vært aktuelt. Anonymkode: 517c2...663 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 28. april 2023 #20 Del Skrevet 28. april 2023 Hvis folk kan ha oppussing av biler som interesse, så skjønner jeg ikke hvorfor man ikke kan ha vogner! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå