Anciol Skrevet 26. april 2023 #1 Skrevet 26. april 2023 (endret) Plutselig har de begynt å spise frukt og mer grønt, ta trantabletter , og drikke sukkerfri drikke i helgene! Hittil har de vært noen kresne unger, men plutselig har de snudd om! Lager et fruktfat til de hver kveld med oppkuttet frukt! Endret 26. april 2023 av Anciol
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #2 Skrevet 26. april 2023 Blitt påvirket positivt av noen. Anonymkode: ce33d...15c
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #3 Skrevet 26. april 2023 Det er veldig mye fokus i media nå på sunnhet - og trening. Sunt kosthold, riktig ernæring og trening er virkelig "in". De ungdommene jeg kjenner er særlig fokusert på styrketrening og "bulking". Det er jo fint å ha fokus på disse tingene, så lenge det ikke grenser over til en "obsession" og tar over all kontroll i livet. Livet skal bestå av litt kos og kaos også. Anonymkode: 78bab...04c
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #4 Skrevet 26. april 2023 Obs, pass på at det ikke blir en sykdom. Ville vært svært var på dette. De er for unge til slikt fokus Anonymkode: 641e9...d3c
Anciol Skrevet 26. april 2023 Forfatter #5 Skrevet 26. april 2023 Holder et øye med de ja, begge trener , to ggr uken, en trener kampsport og en løper, de har og begynt å bli med meg og faren deres på fitness senteret vi trener . Er mest bekymret over vesla , da hun spiser lite , er ekstra påpasselig med henne, får hjelp av foreldrene mine, hos foreldrene mine spiser vesla mye mer enn hjemme!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå