Gå til innhold

Filler i tinningene?

tøydokka

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er det ok å forsøke å sette lys på denne tråden igjen?

Jeg har fått innsøkk i tinningene etter botox behandling der mot migrene.

Jeg har prøvd og prøvd å fortelle meg selv at det sikkert er noe jeg bare innbiller meg, men jeg får meg egentlig ikke til å se noe annet. Jeg synes fortsatt at det har skjedd en objektiv forandring.

Min forandring ser ut som det som har hendt med denne damen, i litt mildere grad. Når jeg gaper, blir det veldig tydelige groper, omtrent som damen her; https://www.realself.com/question/richland-wa-temporal-wasting-after-time-botox-injection-crows-feet-appears

userimage-878192.webp.bcc6b4128c1bf3c1e8684b7ebaf88dae.webp

I denne studien ser det ut som at alle som fikk botox i temporalis muskelen utviklet tegn på 'hourglass deformity' altså innsøkk i tinningene ifølge legen, men kun 26 av 92 rapporterte selv om forandringen (så den var sannsynligvis ikke så stor hos de andre).

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/15012666/.

Dette har skjedd etter første behandling med botox, og det er nå gått tre måneder siden og det ser akkurat likedann ut.

Hvor var det du fikk gjort filler behandling i tinningene? Er det noen i Norge som har erfaring med dette?

Kan man få det gjort hos en plastikkirurg istedenfor?

Anonymkode: 14d3e...f81

Interessant. Har ikke tenkt over at botox kan medføre tap av vev i tinningene. Men det er jo logisk. Jeg fikk gjort fillerbehandlingen hos en lege som driver med kosmetiske behandlinger. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 40 og er helt innhult i tinning .Har mistet alt fettvevet i ansiktet , ser helt syk ut. Regner med det skyldes skade fra kjemisk peel . Helt grusomt :( 

Anonymkode: 3b9f2...2d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
tøydokka skrev (På 13.12.2023 den 3.02):

Interessant. Har ikke tenkt over at botox kan medføre tap av vev i tinningene. Men det er jo logisk. Jeg fikk gjort fillerbehandlingen hos en lege som driver med kosmetiske behandlinger. 

Hei igjen.

Er du komfortabel med å si hvem det var som gjorde det eller på hvilken klinikk de jobbet? Kan du sende meg info som privat melding eventuelt? 

Setter stor pris på det iallefall.

Jeg hadde gjerne ønsket å få gjort det hos noen som har erfaring med å gjøre det fra før, fordi jeg mener å ha hørt at det er et litt mer risikabelt område å injisere mtp å treffe blodkar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøydokka skrev (På 9.6.2023 den 4.38):

IMG_20230609_042618.jpg

Jeg la mest merke til den nydelige huden din, jeg😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...