Gjest paprikaskrue Skrevet 25. april 2023 #1 Del Skrevet 25. april 2023 Noen som har tips til en mascara som ikke sverter eller gjør jeg noe feil når jeg tar på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #2 Del Skrevet 25. april 2023 Jeg er veldig fornøyd med Sensai 38 grader Anonymkode: 63140...48f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest paprikaskrue Skrevet 25. april 2023 #3 Del Skrevet 25. april 2023 10 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er veldig fornøyd med Sensai 38 grader Anonymkode: 63140...48f Takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #4 Del Skrevet 25. april 2023 denne - garantert! https://www.nouba.it/makeup/occhi/mascara/lift-me-up.html Anonymkode: 2848c...95c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest paprikaskrue Skrevet 25. april 2023 #5 Del Skrevet 25. april 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: denne - garantert! https://www.nouba.it/makeup/occhi/mascara/lift-me-up.html Anonymkode: 2848c...95c Kan man kjøpe den i butikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 26. april 2023 #6 Del Skrevet 26. april 2023 Disse to er helt amazing,syns jeg. syns alt sverter av,men ikke disse to🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #7 Del Skrevet 26. april 2023 Har prøvd alskens tube mascaraer fordi jeg sliter med at de svertet av. Sensai sin var jeg fornøyd med før (men tror jeg har begynt å reagere på den nå), loreal sin sånn totrinns var kjempebra men gikk ut av produksjon, prøvde en fra Essence men den ga bare farge og ikke volum eller lengde. Clinique high impact zero gravity er også et godt alternativ (gir litt volum men ikke veldig mye). Men min siste oppdagelse er denne: https://www.kicks.no/fiberwig/makeup/oyesminke/mascara/lash-knockout-full-volume-black Beste jeg har prøvd. Jeg vil ha volum selv om jeg er avhengig av tubemascara for holdbarhet. Og denne er fantastisk! Anonymkode: e90f0...88d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #8 Del Skrevet 26. april 2023 Dette er den beste mascaren jeg noensinne har brukt. Behøver kun et lag, og øyevippene går til nesten over brynene (har lange vipper). Gir masse volum og! https://www.bangerhead.no/isadora-insane-volume-lash-styler-insane-black?gclid=CjwKCAjwl6OiBhA2EiwAuUwWZdnUITazRYNa0oCU5_Lxt285wDwo1gTgwRvkUO8wuh0TpIky2X-D5BoCkUcQAvD_BwE Anonymkode: 37552...7b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppiluppi84 Skrevet 26. april 2023 #9 Del Skrevet 26. april 2023 Bruk en god primer. Det hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #10 Del Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (På 25.4.2023 den 21.57): Jeg er veldig fornøyd med Sensai 38 grader Anonymkode: 63140...48f Second that. Volumising varianten er favoritten. Anonymkode: a5607...027 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #11 Del Skrevet 27. april 2023 Jeg sliter veldig med svarte flekker over øynene siden jeg har tunge øyebryn, men Tarte tubing mascara smitter ikke i det hele tatt hos meg. Jeg kjøper den på Sephora. Anonymkode: 55618...0b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 27. april 2023 #12 Del Skrevet 27. april 2023 Snuppiluppi84 skrev (12 timer siden): Bruk en god primer. Det hjelper. Hm,har det noen effekt på smuldring/sverting,altså? Og vil det ha effekt på relativt dårlige mascaraer som drysser/sverter av mye? Jeg har faktisk en primer liggende,kanskje se å få testet den🙈🤣den er blå,så den har jeg kun prøvd etpar ganger,men kun som mascara,mener jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #13 Del Skrevet 27. april 2023 paprikaskrue skrev (På 25.4.2023 den 22.13): Kan man kjøpe den i butikk? jeg kjøper den hos hudpleier her jeg bor i allefall, ser de selger den på ulike nettbutikker også, for eksempel: Nouba Out Of Scale Panoramic Mascara | lyko.com Anonymkode: 2848c...95c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive_North Skrevet 27. april 2023 #14 Del Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Har prøvd alskens tube mascaraer fordi jeg sliter med at de svertet av. Sensai sin var jeg fornøyd med før (men tror jeg har begynt å reagere på den nå), loreal sin sånn totrinns var kjempebra men gikk ut av produksjon, prøvde en fra Essence men den ga bare farge og ikke volum eller lengde. Clinique high impact zero gravity er også et godt alternativ (gir litt volum men ikke veldig mye). Men min siste oppdagelse er denne: https://www.kicks.no/fiberwig/makeup/oyesminke/mascara/lash-knockout-full-volume-black Beste jeg har prøvd. Jeg vil ha volum selv om jeg er avhengig av tubemascara for holdbarhet. Og denne er fantastisk! Anonymkode: e90f0...88d Disse to er jeg enig! Jeg er ikke fan av 38° som andre nevner 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silkestrå Skrevet 27. april 2023 #15 Del Skrevet 27. april 2023 Jeg er faktisk veldig fornøyd med Maybelline Lash Sensational Full Fan Effect Mascara Very Black. Jeg bruker vanligvis maskaraer fra dyrere merker, men kjøpte denne for en tid tilbake da jeg var på reise og hadde glemt den vanlige hjemme, og har brukt den siden. Billig og god, og kan helt klart anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå