Gå til innhold

Tips til mascara som ikke sverter

Gjest paprikaskrue

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg er veldig fornøyd med Sensai 38 grader :)

Anonymkode: 63140...48f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paprikaskrue
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har prøvd alskens tube mascaraer fordi jeg sliter med at de svertet av. Sensai sin var jeg fornøyd med før (men tror jeg har begynt å reagere på den nå), loreal sin sånn totrinns var kjempebra men gikk ut av produksjon, prøvde en fra Essence men den ga bare farge og ikke volum eller lengde. Clinique high impact zero gravity er også et godt alternativ (gir litt volum men ikke veldig mye). 

Men min siste oppdagelse er denne: https://www.kicks.no/fiberwig/makeup/oyesminke/mascara/lash-knockout-full-volume-black

Beste jeg har prøvd. Jeg vil ha volum selv om jeg er avhengig av tubemascara for holdbarhet. Og denne er fantastisk! 

Anonymkode: e90f0...88d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette er den beste mascaren jeg noensinne har brukt. Behøver kun et lag, og øyevippene går til nesten over brynene (har lange vipper). Gir masse volum og!

https://www.bangerhead.no/isadora-insane-volume-lash-styler-insane-black?gclid=CjwKCAjwl6OiBhA2EiwAuUwWZdnUITazRYNa0oCU5_Lxt285wDwo1gTgwRvkUO8wuh0TpIky2X-D5BoCkUcQAvD_BwE

Anonymkode: 37552...7b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 25.4.2023 den 21.57):

Second that. Volumising varianten er favoritten.

Anonymkode: a5607...027

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg sliter veldig med svarte flekker over øynene siden jeg har tunge øyebryn, men Tarte tubing mascara smitter ikke i det hele tatt hos meg. Jeg kjøper den på Sephora. 

Anonymkode: 55618...0b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppiluppi84 skrev (12 timer siden):

Bruk en god primer. Det hjelper.

Hm,har det noen effekt på smuldring/sverting,altså?

Og vil det ha effekt på relativt dårlige mascaraer som drysser/sverter av mye?

Jeg har faktisk en primer liggende,kanskje se å få testet den🙈🤣den er blå,så den har jeg kun prøvd etpar ganger,men kun som mascara,mener jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Har prøvd alskens tube mascaraer fordi jeg sliter med at de svertet av. Sensai sin var jeg fornøyd med før (men tror jeg har begynt å reagere på den nå), loreal sin sånn totrinns var kjempebra men gikk ut av produksjon, prøvde en fra Essence men den ga bare farge og ikke volum eller lengde. Clinique high impact zero gravity er også et godt alternativ (gir litt volum men ikke veldig mye). 

Men min siste oppdagelse er denne: https://www.kicks.no/fiberwig/makeup/oyesminke/mascara/lash-knockout-full-volume-black

Beste jeg har prøvd. Jeg vil ha volum selv om jeg er avhengig av tubemascara for holdbarhet. Og denne er fantastisk! 

Anonymkode: e90f0...88d

Disse to er jeg enig! 

Jeg er ikke fan av 38° som andre nevner

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk veldig fornøyd med Maybelline Lash Sensational Full Fan Effect Mascara Very Black.

Jeg bruker vanligvis maskaraer fra dyrere merker, men kjøpte denne for en tid tilbake da jeg var på reise og hadde glemt den vanlige hjemme, og har brukt den siden. Billig og god, og kan helt klart anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...