Gå til innhold

Hva gjøre uten mobil?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er ufør, men er det en ting jeg ikke gidder mer er det denne mobilen! Hva kan jeg drive på? Finner ingen aktiviteter for de som er utenfor arbeidslivet (Drammen). Tips til hobbyer, eller ting å gjøre? 

Anonymkode: 02134...833

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer jo an på hva du interesserer deg for da. Turer i skog og mark (om sommeren kan du jo gå på Stolpejakt f.eks 🤷‍♀️), håndarbeid, pistolskyting, gaming, skaffe seg hund og drive med f.eks rallylydighet, agility mm, en eller annen form for sportslig aktivitet, dyrking og hage, bøker, kryssord, puslespill, brettspill i en brettspillklubb, jakt, fugletitting, baking/matlaging, fisking, foto for å nevne noen type hobbyer

Er ikke så mange egne hobbyer for folk utenfor arbeidslivet liksom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet en hobby som jeg liker veldig godt, og det er å strikke!🤗

Tiden går (desverre)litt  for fort når jeg strikker,skulle ønske døgnet hadde flere timer😅

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis du går innpå kommunen sine sider og gjør research, kan du finne mye nyttig informasjon om tilbud på dagtid. Tviler på at en by som Drammen ikke har noen tilbud for de utenfor arbeidslivet.

Anonymkode: 6a4d6...8f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis du går innpå kommunen sine sider og gjør research, kan du finne mye nyttig informasjon om tilbud på dagtid. Tviler på at en by som Drammen ikke har noen tilbud for de utenfor arbeidslivet.

Har prøvd, men skjønner ikke hva jeg skal skrive og søke på. Eller hva jeg skal trykke på av lenker. Skjønner halvparten av det som står på disse kommunesidene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Tur/trim/svømmegruppe, filmklubb, strikke/syklubb, frivilligsentral

Anonymkode: 5e1d4...c70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Har prøvd, men skjønner ikke hva jeg skal skrive og søke på. Eller hva jeg skal trykke på av lenker. Skjønner halvparten av det som står på disse kommunesidene

Det finnes en chat på høyre siden på kommunen sin side, du kan trykke på. Bare skriv i chatten/mailen at du er ufør og ser etter et aktivitetstilbud på dagen. Men at du synes det er vanskelig å finne informasjon. At du ikke vet hva du skal skrive og søke på. Så hjelper de deg mest sannsynligvis. Du trenger ikke å si skrive noe sensitivt før de evt ringer deg.

Jeg ser også at de har Fontenehuset i Drammen. Du kan ta kontakt med dem hvis tilbudet er aktuelt for deg. Alt slikt står på deres hjemmesider. Ellers så finnes frivillig.no, hvis du ønsker å bli frivillig.

Bor ikke i Drammen, men har ikke noe problem med å finne informasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Er ufør, men er det en ting jeg ikke gidder mer er det denne mobilen! Hva kan jeg drive på? Finner ingen aktiviteter for de som er utenfor arbeidslivet (Drammen). Tips til hobbyer, eller ting å gjøre? 

trening?  

Anonymkode: 8c37b...6af

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...