Gå til innhold

Er sove-Karin kontroversiell?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Syns hun har litt avleggs meninger. Føler hun er kontroversiell. Hva syns dere?

Anonymkode: a970c...13c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hun er ikke kontroversiell. Bare gammel og utdatert. 

Når man holder fast på gammel forskning er man aldri kontroversiell. Bare konservativ og svært lite oppdatert. 

Anonymkode: 921ff...ade

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Avlegs eller ei, rådene hennes var til veldig god hjelp for oss. Rådene hennes er kanskje ikke noe for foreldre som er veldig inne i dagens tankegang rundt barneoppdragelse. Men denne dama har erfaring og mye kunnskap, og det fungerte for oss. Når det er sagt føler jeg at nå idag er samsoving og imøtekomme barnas behov og ønsker er fasiten på en god oppdragerstil. Noe vi merker godt i barnehagen, vi ser mer av barn som ikke er vant med å få krav eller grenser. Foreldre som er utslitte fordi det som begynner å bli ganske store barn ikke klarer å sove alene. 

Anonymkode: 0a3cf...566

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.4.2023 den 12.36):

Hun er ikke kontroversiell. Bare gammel og utdatert. 

Når man holder fast på gammel forskning er man aldri kontroversiell. Bare konservativ og svært lite oppdatert. 

Anonymkode: 921ff...ade

Tipper hun har sett noen tusen flere tilfeller enn deg.

Anonymkode: 19a25...f37

AnonymBruker
Skrevet

Kan noen fortelle hva som stod i intervjuet med henne som var i VG for noen dager siden?

Anonymkode: 0cc4d...d50

AnonymBruker
Skrevet

Hun har noen gode råd, men hun støtter jo også Ferbers metode. Og det er ihvertfall ikke noe jeg ville ha brukt. Jeg vil ikke la barnet mitt gråte alene og lære at ingen bryr seg, at det ikke er verdt å få hjelp og trøst. Men er jo opp til andre hva de ønsker å gjøre. 

Anonymkode: ace71...d6e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun var i hvert fall "inn" for 15 år siden da jeg hadde små barn. Metodene hennes fungerer det.  Ferber har vi aldri prøvd.

Anonymkode: cedfa...8e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...