Snooze Skrevet 24. april 2023 #1 Del Skrevet 24. april 2023 Skal straks ha konfirmasjon, og tenkte å ha denne leken som litt underholdning og tidsfordriv mellom middag og kaffe. Har dessverre bare oppgaven og ingen fasit, og jeg står litt fast på noen av plassene man skal fram til i teksten. Setter veldig stor pris på om noen kan hjelpe 😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 25. april 2023 #2 Del Skrevet 25. april 2023 Den første byen er Vardø, Hevningssmiddel er Jæren Mornaland = Hadeland Mannfolk på rekke = Hankø Bjeffebukt= hundvik Telefonkiosk= Ringebu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 25. april 2023 #3 Del Skrevet 25. april 2023 (endret) Verktøyselskap: Hammerfest Vannfall i sekken: Bardufoss Fjørfevannfall: Hønefoss Barnslig benevnelse for god saus: Namsos Eg er frisk: Egersund Fossen agn: Telemark Gjør taus telefon: Ringerike Endret 25. april 2023 av Kvakkekyllingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 25. april 2023 #4 Del Skrevet 25. april 2023 (endret) Okse i sjøen: Tyrifjord Tåpelig sted for kyr: Dombås Grålysningen- Otta Høydehopperens skrekk- Lista Stygg by: Grimstad Kontroller lengden selv- Målselv Endret 25. april 2023 av Kvakkekyllingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 25. april 2023 #5 Del Skrevet 25. april 2023 Biffene bør være møre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 25. april 2023 #6 Del Skrevet 25. april 2023 Lurven skrev (3 timer siden): Den første byen er Vardø, Hevningssmiddel er Jæren Mornaland = Hadeland Mannfolk på rekke = Hankø Bjeffebukt= hundvik Telefonkiosk= Ringebu Er ikke bjeffebukt- Gjøvik? 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 25. april 2023 #7 Del Skrevet 25. april 2023 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Er ikke bjeffebukt- Gjøvik? 😁 Ja haha, jeg bare gjetta😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 25. april 2023 #8 Del Skrevet 25. april 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Ja haha, jeg bare gjetta😆 Hehe. Tror vi har fiksa hele greia snart 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 25. april 2023 #9 Del Skrevet 25. april 2023 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Hehe. Tror vi har fiksa hele greia snart 😅 Ja men får vi noe takk. Neida snooze har sikkert sovna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 25. april 2023 #10 Del Skrevet 25. april 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Ja men får vi noe takk. Neida snooze har sikkert sovna Sikkert. Jaja. Samme kan det være 😅 Gøy likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 25. april 2023 #11 Del Skrevet 25. april 2023 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Sikkert. Jaja. Samme kan det være 😅 Gøy likevel Jeg klarer ikke flere nå, må spare hjernen min til kveldens naturquiz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 25. april 2023 #12 Del Skrevet 25. april 2023 Lurven skrev (17 minutter siden): Jeg klarer ikke flere nå, må spare hjernen min til kveldens naturquiz Ja. Lurt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 25. april 2023 #13 Del Skrevet 25. april 2023 Kvakkekyllingen skrev (36 minutter siden): Ja. Lurt! Kor mang tæstikla har æi tårnugle, det e et av spørsmålan i kvæill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snooze Skrevet 25. april 2023 Forfatter #14 Del Skrevet 25. april 2023 (endret) Tusen takk dere 🤩 Hurra, snart i mål. Jeg har vært på nattevakt, så ja - jeg sov 😅 Disse har jeg selv: Glad i fjell - Steinkjer Redd ham - Bergen Liiiten pinne - Flisa Gjør okser - Stange Fyrstelig flyveredskap - kongsvinger Noen som vet hvor - Sterk anger - veilede - utløp for elv kan være? Endret 25. april 2023 av Snooze Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 25. april 2023 #15 Del Skrevet 25. april 2023 Utløp kan være os Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 25. april 2023 #16 Del Skrevet 25. april 2023 Veilede kan være Råde. Sterk anger er jeg usikker på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 25. april 2023 #17 Del Skrevet 25. april 2023 Lurven skrev (4 timer siden): Kor mang tæstikla har æi tårnugle, det e et av spørsmålan i kvæill Da må jeg øve litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cleangal Skrevet 25. april 2023 #18 Del Skrevet 25. april 2023 Sterk anger er selvfølgelig Hardanger… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 25. april 2023 #19 Del Skrevet 25. april 2023 cleangal skrev (2 timer siden): Sterk anger er selvfølgelig Hardanger… Jaa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 25. april 2023 #20 Del Skrevet 25. april 2023 Kvakkekyllingen skrev (4 timer siden): Da må jeg øve litt! På en tårnugle?😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå