AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #1 Del Skrevet 24. april 2023 Lurer på om noen har erfaringer og dele med meg. prøver å bli gravid, 3 pp nå. Har tatt ut spiralen for 3 mndr siden. Etter å ha funnet ut når eggløsningen er ved hjelp av eggløsningstester, ser jeg nå at follikkelfasen min er på 11 dager. kan dette påvirke fertiliteten? Har nettopp fyllt 40 år, så kanskje alder også påvirker? Har så inderlig lyst på barn nr. 3❤️ Anonymkode: 9b21f...80c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Månestråla Skrevet 24. april 2023 #2 Del Skrevet 24. april 2023 Jeg kan dessverre ikke svare på spørsmålet ditt, men siden du er litt eldre så ville jeg anbefalt deg å ta en fertilitetssjekk hos en privat klinikk. Det koster ikke allverdens og det gir deg en pekepinn om det er noe vits i å kaste bort tid på å prøve eller om man trenger medisiner eller assistert befruktning for å få det til. Det ville jeg ha gjort hvis jeg var deg 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #3 Del Skrevet 24. april 2023 Når du er 40 år må du regne med lenger tid på på å bli gravid g det er ingen selvfølge du kan bli gravid i det helt tatt da de fleste blir infertil lenge før overgangsalder. Anonymkode: 29807...ec0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #4 Del Skrevet 25. april 2023 Om du har fått to barn før med den folikkelfasen, så er det vel ikke det som er problemet nå. Alder sipper inn, ja. Enig med Månestråla, få din fertilitet undersøkt. Anonymkode: 8bc8c...7ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 25. april 2023 #5 Del Skrevet 25. april 2023 10 og under er ikke bra. Men får du mensen akkurat 11 dager etter positive test? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #6 Del Skrevet 25. april 2023 Sofakona skrev (2 timer siden): 10 og under er ikke bra. Men får du mensen akkurat 11 dager etter positive test? Folikkelfase er tiden fra mens til eggløsning. Tiden fra eggløsning til mens er lutealfase. Anonymkode: 173b7...8d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #7 Del Skrevet 25. april 2023 Jeg ville prøvd å gjøre det på dag 10 etter første dag av mens og sjekket fertilitet… Dette med 10 dager utelukkende basert på egen erfaring, men skader ikke å prøve for deg da. Blir bare en ekstra dag «i halmen». 🫣 Lykke til❤️ Anonymkode: 1ba55...8d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #8 Del Skrevet 25. april 2023 Tusen takk for svar alle sammen…🌸 syklusen ble kortere etter at spiralen ble tatt ut. Før spiralen var syklusen min meget nøyaktig 28 dager. men kanskje lurt å sjekke fertiliteten. har ingen tid å miste❤️ Anonymkode: 9b21f...80c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå