Nita Skrevet 11. januar 2006 #21 Skrevet 11. januar 2006 Tidligere hadde jeg ADSL kr 399,-+ fasttelefon kr 159,- = kr 558,- nå har jeg ennå ADSL kr 345,- + IP-telefon kr 109,- = kr 454,- så jeg sparer 104 kroner på abonnementet( har samme hastighet på ADSL, men valgte å ikke øke denne pga kostnad) og de resterende 96 kronene sparer jeg i ringing. Jeg understreket da også at det avhengiget av ringemønster hvor mye du sparte.....
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2006 #22 Skrevet 11. januar 2006 ja du kan beholde ditt gamle nummer. Jeg har TELIO og betaler 149,- kr i mnd og kan ringe så mye jeg vil til fast-telefoner. Mange land kan du også ringe til gratis også. Jeg har hatt dette i 15 mnd og er kjempefornøyd. Har endel slektninger i utlandet og ringer dem gratis. Så jeg kan absolutt anbefale dette.
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2006 #23 Skrevet 11. januar 2006 jeg hat telio ip telefon og internetten fra tele 2. Fungerer helt perfekt.
agbre Skrevet 11. januar 2006 #24 Skrevet 11. januar 2006 Har akkurat fått koblet meg til Telio. Fungerer kjempefint den halvtimen jeg har hatt det hittil Var slett ikke vanskelig å koble opp heller. Måtte bare bruke bruksanvisningen inne på Telio for den var mer utfyllende. Det er så utrolig deilig å vite at jeg ringer uten tellerskritt. Hurraaaa!
Gjest Devil's Spawn Skrevet 11. januar 2006 #25 Skrevet 11. januar 2006 Har akkurat fått koblet meg til Telio. Fungerer kjempefint den halvtimen jeg har hatt det hittil Var slett ikke vanskelig å koble opp heller. Måtte bare bruke bruksanvisningen inne på Telio for den var mer utfyllende. Det er så utrolig deilig å vite at jeg ringer uten tellerskritt. Hurraaaa! ← Hva var det ja sa?
agbre Skrevet 11. januar 2006 #26 Skrevet 11. januar 2006 Hva var det ja sa? ← Det var jo det jeg sa, at du var en engel i nøden!
agbre Skrevet 12. januar 2006 #27 Skrevet 12. januar 2006 Ringt min første telefon fra Telio til min 82 årige tante i Australia i dag. Flott lyd! Hun trodde ikke på meg da jeg sa at jeg ringte gratis til henne Utviklingen har skjedd fort. Sparer forøvrig ikke så mye dit, for skulle jeg ringt 1/2 time fra Telenor, hadde det ikke kostet mer enn 21,30.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå