AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #1 Del Skrevet 22. april 2023 Tør noen gjette på denne koden/kombinasjon av koder? Den var utrolig fin - så ønsker gjøre et forsøk på noe tilsvarende hjemme (jada, jeg skjønner hun har vært hos frisør 😅): Anonymkode: 5cb9d...46d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #2 Del Skrevet 22. april 2023 Send melding til henne og spør da vel😇 Anonymkode: 82faa...f9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #3 Del Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Send melding til henne og spør da vel😇 Anonymkode: 82faa...f9e Nei. Det vet hun neppe iom at hun nokså sikkert har gjort dette hos frisør. Men nå blander de engang koder - så om noen vil gjette: Gjør gjerne det Anonymkode: 5cb9d...46d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #4 Del Skrevet 22. april 2023 Umulig å si sikkert. Sikkert frisørblandet, men jeg vil tro at en 6'er har vært med i blandingen😇 Anonymkode: 8ff16...790 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #5 Del Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Umulig å si sikkert. Sikkert frisørblandet, men jeg vil tro at en 6'er har vært med i blandingen😇 Anonymkode: 8ff16...790 Det tror jeg og, men ikke i hele håret. Jeg synes det ser ut som «delt opp» i striper/partier mellom noe i 6skala og noe i 7tonet karamell/nøtteaktig farge. Men den ser ut som blanding av varm og kjølig - litt sånn 7.31 møter noe varmt møter noe mørkere 🧐 Anonymkode: 5cb9d...46d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #6 Del Skrevet 22. april 2023 Om du ikke vil spørre Linnea eller stylisten, får du bare prøve deg frem da Anonymkode: c1829...171 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå