MyMichelle Skrevet 22. april 2023 #1 Del Skrevet 22. april 2023 Jeg har lest at man ikke skal bruke øyekrem på øyelokkene, med mindre det står den kan brukes på øyelokk. Men jeg vet at noen gjør det likevel. Hva er egentlig vanlig, eller riktig? Kanskje det har noe å si hvor tørr hud man har? Jeg har ikke tørr hud rundt øynene, og jeg smører ikke på øyelokkene. Heller ikke nær øynene under, men «klapper» forsiktig inn nærmere benet. Delvis fordi jeg tror det er riktig, delvis fordi jeg ikke vil ha bakuchiol og peptider i øynene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #2 Del Skrevet 22. april 2023 Trodde det var poenget jeg 😂 huden på øyelokkene trenger jo også fukt? Anonymkode: fa80a...894 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centella Skrevet 22. april 2023 #3 Del Skrevet 22. april 2023 Huden på øyelokkene er veldig tynn, og kan bli irritert av kremer. Men om man har tørre øyelokk, og en god krem som er beregnet på tørr og ømfintlig hud kan man bruke den. Vær forsiktig i starten og bruk ytterst lite krem, for å se om øyelokkhuden blir irritert eller ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #4 Del Skrevet 22. april 2023 Hvor har du lest dette? Uansett. Mange typer aktive ingredienser skal man være forsiktig med i nærheten av øynene, noen bør ikke i nærhenten av dette området i det hele tatt. Anonymkode: eb22b...9de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #5 Del Skrevet 22. april 2023 Nei de skal ikke på øyelokk. De skal heller ikke for tett inn til øyeeplet. Du smører/klapper forsiktig inn litt krem under øynene og i ytterkant der du får "kråketær" og gjerne helt oppe med øyenbrynene hvis du kjenner behovet Anonymkode: ca2af...0c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 22. april 2023 #6 Del Skrevet 22. april 2023 Jeg bruker 'restene'av øyekremen som jeg tar under øynene til øyelokkene. Er ikke alle øyekremer jeg tåler,blir fort sår i øynene og får tåkesyn.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #7 Del Skrevet 22. april 2023 flusa skrev (45 minutter siden): Jeg bruker 'restene'av øyekremen som jeg tar under øynene til øyelokkene. Er ikke alle øyekremer jeg tåler,blir fort sår i øynene og får tåkesyn.. Dette er grunnen til at du ikke skal bruke det oppå øyeblikkene. De smører seg selv og trenger ikke noe mer.hvis du påfører krem der, vil det i løpet av dagen renne nedover og trekke inn i øya dine og svi og gi tåkesyn Anonymkode: ca2af...0c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 22. april 2023 Forfatter #8 Del Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor har du lest dette? Uansett. Mange typer aktive ingredienser skal man være forsiktig med i nærheten av øynene, noen bør ikke i nærhenten av dette området i det hele tatt. Anonymkode: eb22b...9de Jeg husker ikke hvor jeg har lest det, det var vel i 2020, da jeg begynte bruke øyekrem daglig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå