Gå til innhold

Er Ina Wroldsen alltid sur?

Hensatt

Anbefalte innlegg

Ser på The Voice. Ina Wroldsen ser kronisk sur ut, nesten bare kritisk og aldri sett henne vise et smil. Er det imaget hennes eller er hun bare slik. Må være utrolig slitsom å leve med.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg ser hun sur og bitter ut. Så henne nettopp prøve å vise et smil. Hun prøvde nok hardt, men sleit skikkelig med å få det frem.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hu er ikke alltid sur. Det var jo også noe å si om noen du bare ser noen minutt av på TV? 😂

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sur? Hun er da ikke sur. Hun gliser ikke like mye som Yosef, men sur er hun da ikke. Syns hun er kul jeg, og veldig dyktig. Det eneste som irriterer meg litt er at hun slenger inn engelske ord og uttrykk hele tiden. Men det er like irriterende uansett hvem som gjør det.

• Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Sur? Hun er da ikke sur. Hun gliser ikke like mye som Yosef, men sur er hun da ikke. Syns hun er kul jeg, og veldig dyktig. Det eneste som irriterer meg litt er at hun slenger inn engelske ord og uttrykk hele tiden. Men det er like irriterende uansett hvem som gjør det.

Den britske aksenten var utrolig irriterende da 😄

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplever henne ikke sur, men veldig konsentrert. Jeg ser også at hun ofte smiler og har fine ord til deltagerende. 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (11 minutter siden):

Det gjør hun fordi hun har bodd mange år i England,  er gift med en derifra, og hjemme i dagligtale snakker mest engelsk hjemme. Hørte hun snakket om det i e. Podcast, bla at språket blander seg litt, da hun sier det første hun kommer på

• Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sur? Aldri tenkt på henne som det. Synes hun fremstår som særdeles dyktig, engasjert og en som evner å bygge deltagerne opp. Litt for konkurransepreget, men alle har sitt😅Digger Ina!

• Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krokenguri skrev (34 minutter siden):

Det gjør hun fordi hun har bodd mange år i England,  er gift med en derifra, og hjemme i dagligtale snakker mest engelsk hjemme. Hørte hun snakket om det i e. Podcast, bla at språket blander seg litt, da hun sier det første hun kommer på

Åja, det visste jeg ikke. Da er hun selvfølgelig unnskyldt. Men er så fryktelig mange som slenger inn engelske ord overalt fordi norsk ikke er bra nok/kult nok, så trodde hun også var sånn. Uansett liker jeg henne kjempegodt, alltid likt henne. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Åja, det visste jeg ikke. Da er hun selvfølgelig unnskyldt. Men er så fryktelig mange som slenger inn engelske ord overalt fordi norsk ikke er bra nok/kult nok, så trodde hun også var sånn. Uansett liker jeg henne kjempegodt, alltid likt henne. 

Av og til leter hun etter det norske ordet, og kommer ikke på det, og da tar hun det engelske.  Men ofte kommer det norske rett etterpå.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 time siden):

I de første sesongene av The Voice virket hun litt streng og alvorlig, men hun har myknet opp for hver sesong.

Endret av Tough cookie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er jo alltid i godt humør. Og smiler da rett som det er. Men hvis du sammenligner henne med Josef, så er vi jo alle pottesure. Tror aldri jeg har sett han med munnen lukket😁

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er mer slitsomt med folk som skal smile og le hele tiden. Jeg synes hun virker helt normal, trivelig og enkel å forstå. Det er noe annet med de tidligere nevnte smile-folkene. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blizz1 skrev (12 timer siden):

For meg ser hun sur og bitter ut. Så henne nettopp prøve å vise et smil. Hun prøvde nok hardt, men sleit skikkelig med å få det frem.

Hun er verken sur eller bitter….. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blizz1 skrev (12 timer siden):

Ser på The Voice. Ina Wroldsen ser kronisk sur ut, nesten bare kritisk og aldri sett henne vise et smil. Er det imaget hennes eller er hun bare slik. Må være utrolig slitsom å leve med.

Hun er da ikke sur selv om hun ikke gliser hele tiden. Hun gir gode, konstruktive tilbakemeldinger og er aldri ufin. Har sansen for henne.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...