nocebo Skrevet 21. april 2023 #1 Del Skrevet 21. april 2023 Sitter på legevakten, venter på ambulanse og trenger sårt noe å le av - hva er din favorittvits? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TraumaQueen Skrevet 21. april 2023 #2 Del Skrevet 21. april 2023 Det går visst ann å få AI til å fortelle vitser. My AI på snap for eksempel, eventuelt alexa/google hub. Jeg kan ingen vitser, men kanskje andre kan. Er jo mange morsomme videoklipp på tik tok, som kan gi deg en god latter. Håper det hår bra da 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. april 2023 #3 Del Skrevet 22. april 2023 Hvem går og går og kommer aldri til klokka? Meg fordi jeg er giddaløs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 24. april 2023 #4 Del Skrevet 24. april 2023 Den eneste jeg kan og eneste jeg har hørt , som sikkert ikke CID har hørt...hold deg fast.. " hva er det vanligste navnet på en havnearbeider....Kai.." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. april 2023 #5 Del Skrevet 24. april 2023 Baktus skrev (9 minutter siden): Den eneste jeg kan og eneste jeg har hørt , som sikkert ikke CID har hørt...hold deg fast.. " hva er det vanligste navnet på en havnearbeider....Kai.." Hørte den på spårtsklubben 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå