Gå til innhold

Profhilo


Nattens rytter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nattens rytter skrev (2 timer siden):

Er det nokon som har røynsle med Profhilo? Ser det naturleg ut? 

Har tatt det en gang og hadde så god effekt at jeg ikke trengte ny behandling etter 4-6 mnd slik de anbefaler. 

Ja det ser enormt naturlig ut. Er jo ikke en filler og heller ikke botox, det er pur fuktighet som du får godt ned i hudlagene. Jeg fikk strålende hud og flere fine linjer ble borte. I tillegg hadde jeg veldig tørr hud, og det hadde ført til rynker utenfor munnvikene da jeg smilte. Disse ble borte. 

Jeg anbefaler Dette veldig! Noen tar Skinbooster istedet for Profhilo. Skinbooster fyller mer ut og kan se litt filler-aktig og mer kunstig ut. 

Lykke til. 

PS. Gjør litt vondt med alle sprøytene. Særlig rett ved/under kinnbena... 

Anonymkode: d0e9a...55b

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Har tatt det en gang og hadde så god effekt at jeg ikke trengte ny behandling etter 4-6 mnd slik de anbefaler. 

Ja det ser enormt naturlig ut. Er jo ikke en filler og heller ikke botox, det er pur fuktighet som du får godt ned i hudlagene. Jeg fikk strålende hud og flere fine linjer ble borte. I tillegg hadde jeg veldig tørr hud, og det hadde ført til rynker utenfor munnvikene da jeg smilte. Disse ble borte. 

Jeg anbefaler Dette veldig! Noen tar Skinbooster istedet for Profhilo. Skinbooster fyller mer ut og kan se litt filler-aktig og mer kunstig ut. 

Lykke til. 

PS. Gjør litt vondt med alle sprøytene. Særlig rett ved/under kinnbena... 

Anonymkode: d0e9a...55b

Kan jeg spørre hva klinikken som utførte det heter?

Jeg hadde aldri hørt om Profhilo før jeg leste om det i denne tråden. Så googlet jeg det, og kunne kanskje tenkt meg det når økonomien tillater det.

Jeg har oppdaget at COSRX Snail mucin essens + samme krem to ganger daglig har jevnet ut noe. Men jeg nærmer meg 50, så begynner tenke jeg vil behøve mer i framtiden.

Anonymkode: 346f0...f7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette lurer jeg også på! Er det flere med erfaringer? 

Anonymkode: 82660...9b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Denne tråden er litt gammel, men jeg må bare få si at det er helt fantastisk!

Jeg tok i ansiktet og på hals. Det var rynket/ tagget hud på hals som kom i større grad. Jeg er 49 år. Og det sank litt i ansiktet, med fine linjer. Det har gått en uke etter injeksjonen, og halsen er fin! Da mener jeg helt fin! Èn behandling. Nå skal det sies at det ikke var kommet så langt hos meg, men huden i ansikt og på hals ser helt fantastisk ut. Det stråler! 

Så det er en enorm forbedring her. Jeg tok den marionettlinja med restylane i tillegg. Har egentlig hatt litt angst, for dagen etter så jeg ikke så bra ut, og masse blåmerker etter restylane, og det som så ut som vepsestikk på hals. Men nå en uke etter- jeg kan ikke la være å se meg i speilet. 

Wow...! og jeg har prøvd skinbooster før, for 8 år siden ca. Det likte jeg ikke! Det la seg på ansiktet og addet volume. Derfor har jeg ikke gjort noe siden. Men så tenkte jeg at jeg skulle prøve dette, og det var en game-changer.  For meg er har dette vært helt fantastisk. 

Anonymkode: 3a1b8...64b

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Denne tråden er litt gammel, men jeg må bare få si at det er helt fantastisk!

Jeg tok i ansiktet og på hals. Det var rynket/ tagget hud på hals som kom i større grad. Jeg er 49 år. Og det sank litt i ansiktet, med fine linjer. Det har gått en uke etter injeksjonen, og halsen er fin! Da mener jeg helt fin! Èn behandling. Nå skal det sies at det ikke var kommet så langt hos meg, men huden i ansikt og på hals ser helt fantastisk ut. Det stråler! 

Så det er en enorm forbedring her. Jeg tok den marionettlinja med restylane i tillegg. Har egentlig hatt litt angst, for dagen etter så jeg ikke så bra ut, og masse blåmerker etter restylane, og det som så ut som vepsestikk på hals. Men nå en uke etter- jeg kan ikke la være å se meg i speilet. 

Wow...! og jeg har prøvd skinbooster før, for 8 år siden ca. Det likte jeg ikke! Det la seg på ansiktet og addet volume. Derfor har jeg ikke gjort noe siden. Men så tenkte jeg at jeg skulle prøve dette, og det var en game-changer.  For meg er har dette vært helt fantastisk. 

Anonymkode: 3a1b8...64b

Så godt å høre at det funker! Sitter her og vurderer å bestille time til dette selv, særlig mtp. hals. Begynner å bli litt "kreppete" der, og tenkte kanskje dette kunne være noe å prøve før det blir enda verre.

Anonymkode: 31eee...106

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 34 og har hatt 2 behandlinger med profhilo og merker egentlig ingen forskjell 😅

Anonymkode: d3dee...7ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Er 34 og har hatt 2 behandlinger med profhilo og merker egentlig ingen forskjell 😅

Anonymkode: d3dee...7ba

Derfor jeg ikke tør prøve. Blir veldig bortkastet om det ikke gir noe synlig resultat. 

Anonymkode: a641d...c23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Derfor jeg ikke tør prøve. Blir veldig bortkastet om det ikke gir noe synlig resultat. 

Anonymkode: a641d...c23

Så dyrt er det vel ikke?

Anonymkode: 31eee...106

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Så dyrt er det vel ikke?

Anonymkode: 31eee...106

Man må ha 2 behandlinger som koster i underkant av 4k per gang. Du synes ikke nesten 8000 kr er dyrt for "ingenting"? 🤪

Anonymkode: d3dee...7ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Man må ha 2 behandlinger som koster i underkant av 4k per gang. Du synes ikke nesten 8000 kr er dyrt for "ingenting"? 🤪

Anonymkode: d3dee...7ba

Hvis jeg overhodet ikke ser effekt etter én behandling, så tar jeg ikke en til. Og 4000,- er jeg villig til å bruke for å prøve.

Anonymkode: 31eee...106

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg viser det absolutt ikke noe som helst. Var så dum at jeg kjøpte hele  4 behandlinger på et tilbud og angrer skikkelig nå. Ga det et tredje forsøk nå, men null forbedring. Fortsatt linjer og heng rundt munnen som før.  Hos ei venninne så vi heller ingen forskjell etter to beh som de sier er et must for optimal virkning.

Kan være det gir huden fuktighet. Men det hjelper jo ikke når det ikke kjennes eller merkes. Heller ikke ses.

Nei da anbefaler jeg heller alle å spare de tusenlappene og unne seg en eksklusiv ansiktskrem heller.

Anonymkode: d6fc1...a54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvis jeg overhodet ikke ser effekt etter én behandling, så tar jeg ikke en til. Og 4000,- er jeg villig til å bruke for å prøve.

Anonymkode: 31eee...106

Effekt etter 1 behandling får du ikke uansett så da er ikke den behandlingen noe for deg 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: d3dee...7ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hos meg viser det absolutt ikke noe som helst. Var så dum at jeg kjøpte hele  4 behandlinger på et tilbud og angrer skikkelig nå. Ga det et tredje forsøk nå, men null forbedring. Fortsatt linjer og heng rundt munnen som før.  Hos ei venninne så vi heller ingen forskjell etter to beh som de sier er et must for optimal virkning.

Kan være det gir huden fuktighet. Men det hjelper jo ikke når det ikke kjennes eller merkes. Heller ikke ses.

Nei da anbefaler jeg heller alle å spare de tusenlappene og unne seg en eksklusiv ansiktskrem heller.

Anonymkode: d6fc1...a54

Kan jeg spørre hvor gammel du er? Har du mye sagging/henging i huden og rynker? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Effekt etter 1 behandling får du ikke uansett så da er ikke den behandlingen noe for deg 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: d3dee...7ba

Det er jo en over her som beskriver effekt etter én behandling, så noen får tydeligvis det.

Anonymkode: 31eee...106

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...