Gå til innhold

Tryggeste plass i Norge og rømme til og holde seg for seg selv?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg og tenåringssønnen har begynt å se noen episoder av The Walking Dead i det siste. I forbindelse med det kan vi sitte og si til hverandre «hadde det skjedd, ville jeg gjort sånn og slik», men for oss i Norge, hvor tenker dere det er tryggest og oppholde seg dersom samfunnet hadde gått under (ikke zombie-akopalypse😂) og man måtte klare seg selv? 

Folk ville jo gått bananas på hverandres forsyninger, så man måtte holdt seg for seg selv. Hvor drar man da? 

Anonymkode: 16754...a4e

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Min hjemkommune fremstår som et veldig bra alternativ. Men det sier jeg ikke hvor er 😅

Anonymkode: af8e5...801

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har ikke sett "The Walking Dead", men om zombiene der oppfører seg som de skal ;) så tiltrekkes de av mennesker og menneskelig aktivitet. I tillegg er zombier jeg har sett svært vinglete! De ser ut til å slite med å holde seg på beina noen ganger! Derfor ville jeg funnet et sted langt fra folk i så ulendt terreng som mulig. Gjerne en steinur eller noe slikt! ;)

Anonymkode: 8a766...274

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Med mindre en Zombie klarer å svømme, så kan dere vel skaffe en husbåt? 

Veldig enkelt å flytte også, hvis dere ikke liker noen av de menneskelige naboene heller. :ninuskapus:

Anonymkode: 55428...a14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 21.4.2023 den 12.27):

Jeg og tenåringssønnen har begynt å se noen episoder av The Walking Dead i det siste. I forbindelse med det kan vi sitte og si til hverandre «hadde det skjedd, ville jeg gjort sånn og slik», men for oss i Norge, hvor tenker dere det er tryggest og oppholde seg dersom samfunnet hadde gått under (ikke zombie-akopalypse😂) og man måtte klare seg selv? 

Folk ville jo gått bananas på hverandres forsyninger, så man måtte holdt seg for seg selv. Hvor drar man da? 

I ein båt med masse fiskeutstyr? 

Anonymkode: 0d730...74b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 22.4.2023 den 9.31):

En hule i Jotunheimen.

Anonymkode: 661ab...e2d

Det høyrest både kaldt og stusslig ut!

Anonymkode: 0d730...74b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spørs helt på trusselen. Ved ikke svømmedyktige zombier er det fint med en øy med tilgang til ressurser. Samtidig kan det være lett å bli angrepet på en øy dersom noen med teknologi kommer, og vanskeligere å holde seg i skjul for andre mennesker om de først er i nærheten. Det kan i tillett være krevende å plyndre derfra. Er man på fjellet på siden av et dalføre med mye snø kan man enkelt holde varmen og gjemme seg. Det er og lettere å oppbevare mat der, men kan være krevende å finne. Det verste man kan gjøre er å bo på en gård. Da er man sikret at folk kommer for å plyndre. Evt må hele landsbyen el. holde sammen da.

Endret av Majer
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nok av steder som er blitt avfolket på kysten av nord-norge & vestlandet.  Der ingen skulle tru at nokon kunne bu plasser, er det overalt, de er tryggest langt unna folk.

Anonymkode: 6137f...235

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 4/21/2023 at 12:27 PM, AnonymBruker said:

Jan Mayen

Anonymkode: b6bae...bd3

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...