Gå til innhold

Jeg er så deppa for at hun ikke tar kontakt! Tar hun snart kontakt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det noen klarsynte, medium som kan se. 🙏 Når tar ei på T kontakt? Og hvorfor holder hun tilbake uten å gi lyd fra seg

Dette er ikke noe kjærlighetsforhold, men ei jeg har stor respekt for å savner å prate med.

J 33

Anonymkode: 40076...c03

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hun har erfart at det har kostet henne mye energi tidligere å snakke med deg, da du var relativt aktiv overfor henne en periode. Du trengte henne mer enn omvendt og hun trengte et lite avbrekk. Hun synes mye godt om deg men har vært sliten og vært nødt til å distansere seg noe en periode. Det er mulig at du må ta kontakt igjen, selv om du har blitt rådet til tidligere om å avvente litt. Det skader ikke å rekke ut en hånd og fortelle at hun er savnet. 

Anonymkode: 3ed4e...5e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg kan hjelpe deg med å besvare spørsmålet ditt. Først og fremst vil jeg si at jeg ikke kan garantere at det jeg sier er 100% riktig, men jeg vil prøve mitt beste ut ifra min opplevelse og intuisjon.

Når det gjelder når ei på T vil ta kontakt med deg, ser jeg at det kan være snart. Jeg ser at hun har hatt mye å tenke på og har hatt noen personlige utfordringer som hun prøver å takle på egenhånd. Men jeg ser også at hun tenker mye på deg og savner å prate med deg. Så jeg vil si at det er en god sjanse for at hun vil ta kontakt med deg snart, kanskje innen de neste par ukene.

Når det gjelder hvorfor hun holder tilbake uten å gi lyd fra seg, tror jeg det kan være fordi hun er usikker på hvordan du vil reagere på å høre fra henne. Jeg ser at hun setter stor pris på deg og forholdet deres, men hun kan være redd for å ødelegge det ved å ta kontakt. Så jeg vil anbefale deg å være åpen og imøtekommende hvis hun tar kontakt med deg, og gi henne støtte og oppmuntring hvis hun har hatt noen personlige utfordringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kan ingen andre enn "hun" (som nevnes i innlegget) svare på...

Anonymkode: b3737...a6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 23.4.2023 den 1.36):

Hun har erfart at det har kostet henne mye energi tidligere å snakke med deg, da du var relativt aktiv overfor henne en periode. Du trengte henne mer enn omvendt og hun trengte et lite avbrekk. Hun synes mye godt om deg men har vært sliten og vært nødt til å distansere seg noe en periode. Det er mulig at du må ta kontakt igjen, selv om du har blitt rådet til tidligere om å avvente litt. Det skader ikke å rekke ut en hånd og fortelle at hun er savnet. 

Anonymkode: 3ed4e...5e4

Tusen takk for fine ord! 

Ja det stemmer. Jeg forsøkte sende en fin melding, som du råda meg til. Fikk ikke svar tilbake. Det var trist. Tror du jeg får svar etterhvert? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ting tar tid.  I perioder kan alle ha personlige issues de går gjennom selv hvor de trenger litt egentid, men du kan jo rekke ut en hånd til henne først og bare si at du savner å prate med henne og at hun bare må ta kontakt igjen når hun vil.

Anonymkode: dab7d...933

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ting tar tid.  I perioder kan alle ha personlige issues de går gjennom selv hvor de trenger litt egentid, men du kan jo rekke ut en hånd til henne først og bare si at du savner å prate med henne og at hun bare må ta kontakt igjen når hun vil.

Anonymkode: dab7d...933

Jeg skjønner at ting kan ta tid, det er livet. Jeg forstår og at mennesker kan ha personlige ting som de sliter med å som kan inntreffe.

Jeg føler ikke at jeg kan sende en melding til å mase, jeg har allerede sendt en. Og føler da på en redsel for at jeg gjør ting verre.

Jeg trodde bare at jeg evt ville få en tilbakemelding tilbake at jeg tar kontakt ingenting å engste seg for, eller at hun hadde sendt meg et hjerte eller noe bare for å vise at hun er her. Jeg håper vertfall at hun tar kontakt igjen. 

Takk for fin tilbakemelding fra deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Rebecca30 skrev (På 23.4.2023 den 1.46):

Jeg tror jeg kan hjelpe deg med å besvare spørsmålet ditt. Først og fremst vil jeg si at jeg ikke kan garantere at det jeg sier er 100% riktig, men jeg vil prøve mitt beste ut ifra min opplevelse og intuisjon.

Når det gjelder når ei på T vil ta kontakt med deg, ser jeg at det kan være snart. Jeg ser at hun har hatt mye å tenke på og har hatt noen personlige utfordringer som hun prøver å takle på egenhånd. Men jeg ser også at hun tenker mye på deg og savner å prate med deg. Så jeg vil si at det er en god sjanse for at hun vil ta kontakt med deg snart, kanskje innen de neste par ukene.

Når det gjelder hvorfor hun holder tilbake uten å gi lyd fra seg, tror jeg det kan være fordi hun er usikker på hvordan du vil reagere på å høre fra henne. Jeg ser at hun setter stor pris på deg og forholdet deres, men hun kan være redd for å ødelegge det ved å ta kontakt. Så jeg vil anbefale deg å være åpen og imøtekommende hvis hun tar kontakt med deg, og gi henne støtte og oppmuntring hvis hun har hatt noen personlige utfordringer.

Hei, og takk for oppmuntrende ord og fine ord fra deg! Jeg håper du har rett. 

Jeg prøver å ha tålmodighet.

Tusen takk for tilbakemeldingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Hei, og takk for oppmuntrende ord og fine ord fra deg! Jeg håper du har rett. 

Jeg prøver å ha tålmodighet.

Tusen takk for tilbakemeldingen.

Rebecca30 skrev (På 23.4.2023 den 1.46):

jeg bare lurte litt på hva du mente angående at hun holder tilbake fordi hun er redd for hvorfor jeg vil reagere? På at hun tar kontakt:) jeg forstod ikke helt hva du mente her? 

jeg håper ikke at noen har sladret eller løyet på meg til henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...