minienthe Skrevet 20. april 2023 #1 Skrevet 20. april 2023 Hjelp. Oppdaget at den faste "go to" cheddaren min tydeligvis er utgått fra sortiment. Er det noen som har tips til erstatning som er å få tak i i vanlig butikk, evnt netthandel ? Jeg bruker dette i en matrett jeg lager og nå er jeg helt blank på alternativer. Krav - Hvit i farge, frisk/syrlig/mild i smak (dvs alt av "modnet" utgår), fast i fisken (blokkform og ikke skivet/revet). Har ilgang til det meste av vanlige butikker men ingen spesialbutikker. 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #2 Skrevet 20. april 2023 Cathedral City cheddar finnes på Meny. Veldig ergerlig at det har blitt så vanskelig å få tak i god cheddar i Norge! Anonymkode: 9fc5b...2d0 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #3 Skrevet 21. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Cathedral City cheddar finnes på Meny. Veldig ergerlig at det har blitt så vanskelig å få tak i god cheddar i Norge! Anonymkode: 9fc5b...2d0 Det er den med mørkerød emballasje? Enig at den er god 👍 Anonymkode: d5918...ee2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #4 Skrevet 21. april 2023 minienthe skrev (5 timer siden): Hjelp. Oppdaget at den faste "go to" cheddaren min tydeligvis er utgått fra sortiment. Er det noen som har tips til erstatning som er å få tak i i vanlig butikk, evnt netthandel ? Jeg bruker dette i en matrett jeg lager og nå er jeg helt blank på alternativer. Krav - Hvit i farge, frisk/syrlig/mild i smak (dvs alt av "modnet" utgår), fast i fisken (blokkform og ikke skivet/revet). Har ilgang til det meste av vanlige butikker men ingen spesialbutikker. Jeg trodde du skulle kreve erstatning! 😅 Anonymkode: 0d6b2...18e
minienthe Skrevet 21. april 2023 Forfatter #5 Skrevet 21. april 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Cathedral City cheddar finnes på Meny. Veldig ergerlig at det har blitt så vanskelig å få tak i god cheddar i Norge! Anonymkode: 9fc5b...2d0 Den er for moden i smaken til mitt bruk dessverre men kurant ellers. Jeg trenger noe som er såpass mild i smaken som den jeg linket til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå