Gå til innhold

Til dere som har tatt botox i sinnarynken

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg tok botox første gang for ett år siden. Anbefalt av lege pga mysing og hodepine. Har hatt kjempe effekt og sinnarynken ble borte. Varte ca 6 mndr. 

Denne gang gikk jeg er nytt sted. Så ikke noe effekt etter to uker, så da ringte jeg og ba om kontroll. 

Var inne igjen for en uke siden og hun satt mer. Null effekt. 

Hva kommer dette av? Kan det være forskjellige merker eller noe, eller kan det være hun setter ekstremt lite bevisst? Jeg tør ikke ringe en tredje gang..... 

Anonymkode: 68d4e...aed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har opplevd det samme. Var 2 ganger hos samme sykepleier med 1 ukes mellomrom og liten effekt.  Jeg gikk tilbake til de jeg pleide å bruke.  Aner ikke hvorfor jeg ikke hadde effekt de 2 gangene. 

Anonymkode: df987...ff3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du kan fortsatt trekke sammen brynene etter 7 dager? Det høres veldig rart ut. Mest sannsynlig har det blitt satt feil. Ellers tar det ca 10 dager før full effekt. 

Anonymkode: 6ba09...013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du kan fortsatt trekke sammen brynene etter 7 dager? Det høres veldig rart ut. Mest sannsynlig har det blitt satt feil. Ellers tar det ca 10 dager før full effekt. 

Anonymkode: 6ba09...013

Ja det kan jeg. God bevegelse opp og ned med bryn og jeg kan se like sint ut som før. Begge rynker synlige fortsatt. Syns dette er rart og vet liksom ikke hva jeg skal gjøre ift reklamasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har opplevd det samme. Var 2 ganger hos samme sykepleier med 1 ukes mellomrom og liten effekt.  Jeg gikk tilbake til de jeg pleide å bruke.  Aner ikke hvorfor jeg ikke hadde effekt de 2 gangene. 

Anonymkode: df987...ff3

Vet du om det var forskjellige merker? Vet ett merke heter dysport, men kan ikke de andre... Jeg må nok også tilbake der jeg tok første gang. Fikk du effekt når du gikk tilbake? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

14 dagerskontroll på de klinikkene jeg har vært hos. 

Anonymkode: a1a79...351

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har opplevd det samme en gang. Jeg forsøkte en ny behandler fordi det var nærmere hjemme. Behandler (lege, faktisk!) satte feil sted, rett og slett, og det ga null effekt! Jeg valgte å gå tilbake til behandler hos Aleris som jeg var veldig fornøyd med. 

Anonymkode: 526f1...5c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...