AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #1 Del Skrevet 19. april 2023 Noen som har vært borti privat donor? Å har noen å anbefale? Hvor finner jeg evt. Donor? Ønsker ikke en vi kjenner. Veit dette er risiko men er villig til å ta sjansen. Etter flere forsøk på klinikk og prøvd naturlig så tenkte vi og prøve denne metoden. Da de andre behandlingene har kostet oss mye. Vi er ett gift par som virkelig ønsker oss ett barn. Håper noen kan svare meg på spørsmålet mitt å respektere valget vårt. Anonymkode: ea54b...a0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #2 Del Skrevet 19. april 2023 Jeg har ikke vært i den enden, men jeg har avtale med min skeive ex rundt donasjoner. Tenker det er greit å finne en mann som har tatt gentester for å sjekke bærerstatus og en du vet personligheten til. Du burde ha tilgang til diagnoser i helsejournal. Jeg er åpen for å være donor til flere, men kun i svært begrenset omfang. Anbefaler å ikke søke opp en på nettet. Kan være mye shady Anonymkode: 9a7ca...c95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym23445566 Skrevet 19. april 2023 #3 Del Skrevet 19. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har ikke vært i den enden, men jeg har avtale med min skeive ex rundt donasjoner. Tenker det er greit å finne en mann som har tatt gentester for å sjekke bærerstatus og en du vet personligheten til. Du burde ha tilgang til diagnoser i helsejournal. Jeg er åpen for å være donor til flere, men kun i svært begrenset omfang. Anbefaler å ikke søke opp en på nettet. Kan være mye shady Anonymkode: 9a7ca...c95 Takk for svar. Mannen vil ikke at vi skal vite hvem det er eller noe... Vi ønsker å være totalt anonym. Og har heller ingen som kunne ha gjort det for oss. Så derfor er nettet den eneste muligheten vi har.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #4 Del Skrevet 19. april 2023 anonym23445566 skrev (43 minutter siden): Takk for svar. Mannen vil ikke at vi skal vite hvem det er eller noe... Vi ønsker å være totalt anonym. Og har heller ingen som kunne ha gjort det for oss. Så derfor er nettet den eneste muligheten vi har.... One night stand? Men du, det er en grunn til at man har rett til å vite hvor man kommer fra når man er donorbarn. Det er ekstremt uetisk å frarøve barnet muligheten til å vite hvem som er det biologiske opphavet. Håper ikke dere lykkes. Beklager. Anonymkode: 94ca9...59d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #5 Del Skrevet 19. april 2023 anonym23445566 skrev (7 timer siden): Takk for svar. Mannen vil ikke at vi skal vite hvem det er eller noe... Vi ønsker å være totalt anonym. Og har heller ingen som kunne ha gjort det for oss. Så derfor er nettet den eneste muligheten vi har.... Kan ikke mannen din vite hvem det er heller? Blir vanskelig om ingen av dere møter vedkommende Anonymkode: 9a7ca...c95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 19. april 2023 #6 Del Skrevet 19. april 2023 I all verden. Man finner vel ikke en tilfeldig person på nettet, som skal være sæddonor😱 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #7 Del Skrevet 20. april 2023 Siden det er snart sommer, kanskje dere kunne dra på sommerferie rundt eggløsning? I utlandet finnes det mange tjenester der man kan komme i kontakt med mulig donor. Så er det bare å hente Ovitrelle (for å være sikker på at du får eggløsning) og booke levering eller henting av "donasjoner" de 3-4 dagene rundt eggløsning. Du trenger ikke mer enn et urinprøveglass og sprøyte som er gjerne litt lengre. Lykke til! Ved å gjøre dette i utlandet reduserer du risiko for å møte personen igjen, og i tillegg skader det ikke med litt mix av gener. Anonymkode: ec061...fe7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #8 Del Skrevet 20. april 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Siden det er snart sommer, kanskje dere kunne dra på sommerferie rundt eggløsning? I utlandet finnes det mange tjenester der man kan komme i kontakt med mulig donor. Så er det bare å hente Ovitrelle (for å være sikker på at du får eggløsning) og booke levering eller henting av "donasjoner" de 3-4 dagene rundt eggløsning. Du trenger ikke mer enn et urinprøveglass og sprøyte som er gjerne litt lengre. Lykke til! Ved å gjøre dette i utlandet reduserer du risiko for å møte personen igjen, og i tillegg skader det ikke med litt mix av gener. Anonymkode: ec061...fe7 Tusen takk for ett seriøst svar uten at du dømte ♥️ hvor finner man donorer i utlandet? Anonymkode: ea54b...a0c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #9 Del Skrevet 20. april 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Kan ikke mannen din vite hvem det er heller? Blir vanskelig om ingen av dere møter vedkommende Anonymkode: 9a7ca...c95 Vi kan møte vedkommende men vil ikke ha noe med vedkommende etterpå Anonymkode: ea54b...a0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #10 Del Skrevet 20. april 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tusen takk for ett seriøst svar uten at du dømte ♥️ hvor finner man donorer i utlandet? Anonymkode: ea54b...a0c Danmark har klinikker som tilbyr donor. Da får du resept på eggløsning sprøyte og de følger deg opp gjennom prosessen. Vi brukte circonia (mulig de har byttet navn, er 20 år siden) etter mislykkede forsøk på riksen. På Circonia tok de utgangspunkt i faktisk eggløsning (tok tester) og ikke bare antall dager etter mens. Anonymkode: fc21a...cfe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #11 Del Skrevet 20. april 2023 Søk opp fertilitetsklinikker i Danmark. Anonymkode: fc21a...cfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #12 Del Skrevet 21. april 2023 22 hours ago, AnonymBruker said: Tusen takk for ett seriøst svar uten at du dømte ♥️ hvor finner man donorer i utlandet? Anonymkode: ea54b...a0c For eksempel her: https://www.coparents.co.uk/ Anonymkode: ec061...fe7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #13 Del Skrevet 21. april 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Søk opp fertilitetsklinikker i Danmark. Anonymkode: fc21a...cfe Tror de er ute etter en gratis donor da de har brukt mye penger på dette tidligere. Anonymkode: 93c64...fd5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #14 Del Skrevet 21. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror de er ute etter en gratis donor da de har brukt mye penger på dette tidligere. Anonymkode: 93c64...fd5 Jeg ante det men donor i DK er ikke en dyr behandling. Vi betalte 2000 per injeksjon og fikk treff på første den gangen vi var der. Anonymkode: fc21a...cfe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #15 Del Skrevet 21. april 2023 Sett dere opp for donorbehandling offentlig. Det er IKKE dyrt med donor ig iui offentlig . Det vil i tillegg være det beste for barnet. Anonymkode: 5535c...1f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #16 Del Skrevet 26. april 2023 AnonymBruker skrev (På 19.4.2023 den 16.43): Noen som har vært borti privat donor? Å har noen å anbefale? Hvor finner jeg evt. Donor? Ønsker ikke en vi kjenner. Veit dette er risiko men er villig til å ta sjansen. Etter flere forsøk på klinikk og prøvd naturlig så tenkte vi og prøve denne metoden. Da de andre behandlingene har kostet oss mye. Vi er ett gift par som virkelig ønsker oss ett barn. Håper noen kan svare meg på spørsmålet mitt å respektere valget vårt. Anonymkode: ea54b...a0c Jeg er en mann som godt kunne tenkt meg og vært donor for en slik sak, så ikke utenkelig at dere kan finne noen Anonymkode: 7c135...92c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå