Resignert Skrevet 19. april 2023 #1 Skrevet 19. april 2023 I en artikkel i Dagbladet klaget denne dama på at menn ikke ønsker seriøse forhold med "formfulle damer" : https://heidirosander.blogg.no/et-sart-tema.html#kommentarer Blant annet gir hun også uttrykk for at hun ikke ønsker "å senke kravene" til menn. Spørsmålet er da om hvor hun, og sannsynligvis en del andre damer legger lista. Jeg har en sterk mistanke om at menn som er like feite som dem selv er helt uaktuelle. Så hvordan kan det ha seg at objektivt sett lite attraktive damer føler at menn bør sette like stor pris på dem som på mer attraktive damer? Jeg er selv noen år eldre enn denne dama, og har nok en del kilo for mye, men langt fra like ille som hun. Lite hår har jeg også. Like fullt ville en dame i den vektklassen/ BMI kategorien være HELT uaktuell for min del, av flere årsaker. 8 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #2 Skrevet 19. april 2023 Den såkalte pappakroppen er da blitt hyllet i både presse og sosiale medier. Det er jo ikke akkurat en fit, slank fasong det heller. Anonymkode: d2d83...8e9 16 4
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #3 Skrevet 19. april 2023 Resignert skrev (6 minutter siden): Så hvordan kan det ha seg at objektivt sett lite attraktive damer føler at menn bør sette like stor pris på dem som på mer attraktive damer? Jeg skjønner ikke hvorfor du velger å generalisere dette. Noen liker det ene og noen det andre. Finnes det egentlig slike objektive kriterier? Anonymkode: f82bb...284 11 1
Resignert Skrevet 19. april 2023 Forfatter #4 Skrevet 19. april 2023 17 minutter siden, AnonymBruker said: Den såkalte pappakroppen er da blitt hyllet i både presse og sosiale medier. Det er jo ikke akkurat en fit, slank fasong det heller. Anonymkode: d2d83...8e9 Nei, pappakropp har vanligvis ikke sixpack. Men denne dama har ikke 5-10-15 kilo for mye. Helller 30-40-50 kilo. 9 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #5 Skrevet 19. april 2023 Det finnes to typer formfulle damer: 1) Damer som er store overalt, eller "feite" damer. 2) Damer som er veldig curvy på de "rette" stedene, altså stor rumpe, lår, hofter, mens de har ellers normal mage. Og erfaringsmessig så drar begge disse typene greit med mannfolk om de bare vil. Men type 2 kan jo være langt mer selektiv, da det er masse mannfolk der ute som er helt ville etter slike damer. Dersom du bruker Tinder, og har bilder som bare hinter om at du er thick og curvy, så tiltrekker du deg umiddelbart en vis type mannfolk. Ei venninne av meg er type 2., og hun blir jo nedringt av mannfolk som har lyst på henne, og som er helt åpne om at de forguder rumpa hennes osv. Hun kan være veldig selektiv, og dater stort sett tynnere og godt trente mannfolk. Det hender ofte at tjukkere mannfolk prøver seg på henne, og når de blir avvist, så blir du sure guttunger som kommer med stikkere som "Men du er jo tjukk selv, tror du at du er noe bedre?" osv. Anonymkode: 444fe...280 8
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #6 Skrevet 19. april 2023 Jeg har 10 kg for mye, og tenker at på en mann bryr jeg meg lite om at han selv har det samme. Så kan vi evt sammen prøve å gå dem ned for helsen sin del. Jeg er ikke opptatt av sixpack og synes pappakropp og naturlige menn er flott🙌🏻 Men at en mann holder seg noenlunde innenfor vektmessig og trener/er aktiv for helsen sin del. Jeg kunne ikke vært med en mann som har 30-40 kg for mye, da det sier meg at han ikke er glad i seg selv og sin egen helse. Og det er verre for meg enn selve kroppen hans i seg selv. Så jeg har ikke noe problem med å forstå at menn kan tenke det samme om oss kvinner med litt ekstra på kroppen. Anonymkode: afadd...747 4 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #7 Skrevet 19. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det finnes to typer formfulle damer: 1) Damer som er store overalt, eller "feite" damer. 2) Damer som er veldig curvy på de "rette" stedene, altså stor rumpe, lår, hofter, mens de har ellers normal mage. Og erfaringsmessig så drar begge disse typene greit med mannfolk om de bare vil. Men type 2 kan jo være langt mer selektiv, da det er masse mannfolk der ute som er helt ville etter slike damer. Dersom du bruker Tinder, og har bilder som bare hinter om at du er thick og curvy, så tiltrekker du deg umiddelbart en vis type mannfolk. Ei venninne av meg er type 2., og hun blir jo nedringt av mannfolk som har lyst på henne, og som er helt åpne om at de forguder rumpa hennes osv. Hun kan være veldig selektiv, og dater stort sett tynnere og godt trente mannfolk. Det hender ofte at tjukkere mannfolk prøver seg på henne, og når de blir avvist, så blir du sure guttunger som kommer med stikkere som "Men du er jo tjukk selv, tror du at du er noe bedre?" osv. Anonymkode: 444fe...280 Ikke min erfaring, jeg er type 2, det er tyst på Tinder hos meg 😄 Har noen kortvokste menn som liker meg da, men. Jeg er 178 og vil helst ha menn over 170 🙈 Anonymkode: 6c93d...9ef
Arya2000 Skrevet 19. april 2023 #8 Skrevet 19. april 2023 Ja skjønner deg av vekt i dette kaliberet er en dealbreaker for deg. Det er heldigvis frivillig å inngå et forhold og en kan jo forsåvidt ønske seg det en vil men om en får det er jo noe annet. . 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #9 Skrevet 19. april 2023 Damer er ikke feite, dem er formfulle. Menn er feite med 2kg for mye. Man er da for faen like feit med for mye kilo uansett kjønn! Men neida.. Formfulle hetes det. Anonymkode: 3788f...e84 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #10 Skrevet 19. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Damer er ikke feite, dem er formfulle. Menn er feite med 2kg for mye. Man er da for faen like feit med for mye kilo uansett kjønn! Men neida.. Formfulle hetes det. Anonymkode: 3788f...e84 Hvorfor er det så viktig for deg å shame kvinner? Anonymkode: f6a7e...1df 10
Ebbeliten Skrevet 19. april 2023 #11 Skrevet 19. april 2023 Hva er det egentlig du spør om? Eller prøver du egentlig bare å si at stygge damer må være sammen med stygge menn? Og at du er den som definerer hva som er stygt eller pent? Jeg er en STOR dame. Lav og rund. Jeg har alltid sett meg selv som vakker, selv om kroppen min er 30 kilo tyngre enn en normalvektig på samme høyde. Mannen min digger kroppen min. Han liker at det er mye dame å ta i. Selv er han 193 (og 30+ cm høyere enn meg) og er slank med passe muskler. Jeg tror ikke han tenker så mye på om vi er kompatible rent utseendemessig. Vi passer nemlig sammen på alle områder. Seksuelt, interesser, verdier, ønsker og drømmer for livet. Og vi liker å være sammen. Jeg fortjente en partner som fortjente en partner som meg. Vi fikk det vi fortjente begge to. 6 2 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #12 Skrevet 19. april 2023 Jeg har ikke samme erfaring som denne damen og jeg er og "formfull" eller feit som jeg kaller det. Av en eller annen grunn så tiltrekker jeg meg kjekke menn som elsker trening, noe som er genialt for da trenger vi ikke å gjøre alt sammen, ulike hobbier er en fordel., Jeg treffer bare kjekke trente menn som ønsker forhold, noe som er problematisk da jeg vil være singel. Uansett, vi har nok alle våre erfaringer men hvorfor man skal gå å mase om dette i media skjønner jeg ikke. Vil man ha en partner og ikke er villig til å fire på krava så får man leve alene og leve i håpet eller ta en som er grei nok. Skjønner at ikke alle vil det, forstår det og for jeg kunne ikke vært sammen med en som jeg ikke var tiltrukket av men da kan man heller ikke sutre over det. Anonymkode: 05593...8a5 1 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #13 Skrevet 19. april 2023 Det har nok noe med hvordan man virker, og ikke bare vekten. «En dag…prisen…hesten…og en rosebukett» Ja da kan man vente lenge. Anonymkode: 7f8f1...9af 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #14 Skrevet 19. april 2023 Var på sammen med kjæresten i går. La merke til at alle reklameplakatene med kvinner var formfulle kvinner med strekkmerker og bilringer. Mennene hadde magemuskler man kunne se gjennom ytterjakka. Det er forskjell på kjønnene. Anonymkode: 013fa...449 3
AprilLudgate Skrevet 19. april 2023 #15 Skrevet 19. april 2023 Resignert skrev (3 timer siden): I en artikkel i Dagbladet klaget denne dama på at menn ikke ønsker seriøse forhold med "formfulle damer" : https://heidirosander.blogg.no/et-sart-tema.html#kommentarer Blant annet gir hun også uttrykk for at hun ikke ønsker "å senke kravene" til menn. Spørsmålet er da om hvor hun, og sannsynligvis en del andre damer legger lista. Jeg har en sterk mistanke om at menn som er like feite som dem selv er helt uaktuelle. Så hvordan kan det ha seg at objektivt sett lite attraktive damer føler at menn bør sette like stor pris på dem som på mer attraktive damer? Jeg er selv noen år eldre enn denne dama, og har nok en del kilo for mye, men langt fra like ille som hun. Lite hår har jeg også. Like fullt ville en dame i den vektklassen/ BMI kategorien være HELT uaktuell for min del, av flere årsaker. Så: Hun er ikke aktuell for deg. Har hun sagt at hun må være det? Aktuell for absolutt alle? 4
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #16 Skrevet 19. april 2023 Just now, AnonymBruker said: Var på sammen med kjæresten i går. La merke til at alle reklameplakatene med kvinner var formfulle kvinner med strekkmerker og bilringer. Mennene hadde magemuskler man kunne se gjennom ytterjakka. Det er forskjell på kjønnene. Anonymkode: 013fa...449 Var på H&M, skulle det stå. Anonymkode: 013fa...449
ClausSaus Skrevet 19. april 2023 #17 Skrevet 19. april 2023 Resignert skrev (3 timer siden): I en artikkel i Dagbladet klaget denne dama på at menn ikke ønsker seriøse forhold med "formfulle damer" : https://heidirosander.blogg.no/et-sart-tema.html#kommentarer Blant annet gir hun også uttrykk for at hun ikke ønsker "å senke kravene" til menn. Spørsmålet er da om hvor hun, og sannsynligvis en del andre damer legger lista. Jeg har en sterk mistanke om at menn som er like feite som dem selv er helt uaktuelle. Så hvordan kan det ha seg at objektivt sett lite attraktive damer føler at menn bør sette like stor pris på dem som på mer attraktive damer? Jeg er selv noen år eldre enn denne dama, og har nok en del kilo for mye, men langt fra like ille som hun. Lite hår har jeg også. Like fullt ville en dame i den vektklassen/ BMI kategorien være HELT uaktuell for min del, av flere årsaker. Altså… jeg foretrekker damer med noen kilo ekstra. Selvsagt så lenge de legger seg omtrent på de rette stedene. Altså "formfulle" damer, om du vil. Men hun der er ikke "formfull". Hun er feit. 3
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #18 Skrevet 19. april 2023 Det er bare så enkelt at det er feilbruk av ordet formfull. En formfull dame har typisk brede hofter medfølgende bakende og store pupper, pluss litt ekstra på magen og der det legger seg naturlig på kroppen i tillegg når man har disse formene, men ikke fleskete . Ikke stor gravidmage på menn, men naturlig fordeling. Folk vil ha forskjellig, men selv er jeg helt normal og vil ha en helt normal mann. De store gravidmagene gjør det vanskelig for meg å se hvordan sex kan fungere, men om han har litt jevnt fordelt uten bulemage er det innafor. Anonymkode: d0c5f...178 2 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #19 Skrevet 19. april 2023 Så hun sutrer over å ikke få forhold med kjekke menn, fordi det er noe hun har krav på 🙄 Menn skal altså senke utseendekrav, sånn at hun slipper å senke noe... Hva er poenget med å sutre over å bare få sex? Enten jobb med deg selv og bli attraktiv nok for de du vil ha, eller slutt å syt. Du kan ikke tvinge kjekke menn som ikke er tiltrukket av deg til å inngå et forhold med deg. Ellers kan dere senke egne utseendekrav da... Forøvrig så er det forskjell på kjønnene. Menn vil ikke ha store damer, mens kvinner ikke vil ha små menn. Så vanskelig å sammenligne preferanser. Anonymkode: 6ff3c...0e0 4 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #20 Skrevet 19. april 2023 Jeg er overvektig. Har fin fasong, men absolutt overvektig i følge enhver bmi kalkulator. Mannen min, som har vært min faste partner i en haug med år er slank og trent. Vi er fortsatt veldig tiltrukket av hverandre og har hyppig og god sex. Men aller mest betyr det vi deler sammen, livet, interesser, venner og barna våre. Anonymkode: 6646d...f9f 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå