Marwel Skrevet 19. april 2023 #21 Skrevet 19. april 2023 Uaktuelt for min del. Jeg er ikke komfortabel med å gi ut telefonnummeret mitt så raskt. Heller chatte en stund og møtes framfor å gi telefonnummeret. Har hatt et par tilfeller jeg har brent meg på. Jeg er sjeleglad de ikke hadde annen informasjon enn fornavnet mitt. 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #22 Skrevet 20. april 2023 Nå har jeg aldri brukt Tinder eller andre sånne apper/nettet. Når jeg ringer en dame, eller en dame ringer meg, så har vi allerede møttes. Fatter ikke at folk orker all denne «chattingen» frem og tilbake. Mye bedre å møte folk i det virkelige liv. Date litt forskjellige folk. Da finner man ut veldig kjapt om det er en kjemi osv. Anonymkode: f8f23...464
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #23 Skrevet 20. april 2023 her er folk veldig ulike. Jeg liker ikke telefonsamtaler før jeg har møtt personen. En venninne av meg vil ikke møte noen før hun har snakket med dem på telefon. Men de få gangene det kommer opp som tema så bare sier jeg i fra om akkurat det, at jeg ikke liker å snakke i telefonen før jeg har møtt vedkommende ansikt til ansikt. Pleier ikke være noe problem. Jeg har likevel gått med på samtale et par ganger, og da har det gjerne vist seg at vi ikke passer sammen... Det er jo fort et tegn på litt ulik personlighet. Anonymkode: 838e1...83f 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #24 Skrevet 20. april 2023 Foretrekker å ringe eller møtes. Blir ekstremt lei av å sitte å tekste så det dør som regel veldig fort ut. Anonymkode: 847bc...e44
Rosa Sløyfe Skrevet 20. april 2023 #25 Skrevet 20. april 2023 det er jo en lettere måte og bli kjent på da men trodde ikke folk spurte om det så tidelig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå