AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #1 Del Skrevet 18. april 2023 Jeg prøver å bruke caps og solbriller hver gang jeg skal ut å sitte i sola i tillegg til spf såklart. Har vært deprimert i mange år og følt meg så blek og stygg. Jeg ønsker egentlig å få dyp og solbrun farge på kroppen og ansiktet i år, men er det mulig med spf 50 eller må jeg ofre vekk solbeskyttelsen og finne meg i at all sol bidrar til rynker? F eks hvis jeg soler meg med solfaktor de første ukene av sommeren for å bli brun og holder meg vekk fra sol og strand resten av sommeren, gir det mye solskade? Er dere andre som er veldig opptatt av forebygging av aldringstegn alltid bleke eller soler dere dere på en sunn måte? Har forresten prøvd self tanner hjemme men opplever at det preller av og skjolder av etter bare to tre dager så det blir for mye jobb å holde vedlike Anonymkode: 6b020...409 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #2 Del Skrevet 18. april 2023 Hud- og føflekkreft er en mye større trussel enn rynker. For meg er ingen brunfarge verdt denne risikoen. Man får farge selv om man bruker SPF 50, men det tar lenger tid. Jeg bruker selv tanner drops og har ikke problemer med skolder eller at det flasser av. Å bruke dråper krever nesten ikke mer enn å smøre seg med vanlig ansiktskrem. Anonymkode: 2060f...193 4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #3 Del Skrevet 18. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hud- og føflekkreft er en mye større trussel enn rynker. For meg er ingen brunfarge verdt denne risikoen. Man får farge selv om man bruker SPF 50, men det tar lenger tid. Jeg bruker selv tanner drops og har ikke problemer med skolder eller at det flasser av. Å bruke dråper krever nesten ikke mer enn å smøre seg med vanlig ansiktskrem. Anonymkode: 2060f...193 Hei takk for svar, hvilke tanner drops bruker du de og hvordan påfører du? Med fuktighetskrem eller tanner vott? På kroppen eller bare ansiktet? Anonymkode: 6b020...409 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #4 Del Skrevet 19. april 2023 Jeg blander dåper med ansiktskrem og påfører på vanlig måte, men er litt eksta nøye i overganger. De gir ikke direkte farge, heller mer glød. Bruker i ansiktet, på halsen og brystet. Jeg liker disse: https://lyko.com/no/clarins/clarins-radiance-plus-golden-glow-booster-face Anonymkode: 2060f...193 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 19. april 2023 #5 Del Skrevet 19. april 2023 Jeg foretrekker tanning drops fra Ida Warg (forsiktig farge) og James Read (mer farge). Blander i min vanlige dagkrem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #6 Del Skrevet 19. april 2023 Herremin. Du kan da få i både pose og sekk. Jeg skyr sola som bare det, men har dyp farge året rundt. Bruk selvbruning. Bondi sands, Isle og paradise, The face, Glød, Cocoa Brown. Masse bra å velge i. Anonymkode: d8e8b...b3a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #7 Del Skrevet 19. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Herremin. Du kan da få i både pose og sekk. Jeg skyr sola som bare det, men har dyp farge året rundt. Bruk selvbruning. Bondi sands, Isle og paradise, The face, Glød, Cocoa Brown. Masse bra å velge i. Anonymkode: d8e8b...b3a Hvor lenge sitter selvbruning på deg? Jeg opplever at allerede etter tre dager begynner den å falme og skjolde og etter fem dager ser jævlig ut. Å bruke først en dag til kroppsskrubb før self tanner, så barbering (ca 1,5 time til sammen) så neste dag til kroppskrem og selftanner (ca 1,5 time + de 8-12 timene tanneren skal sitte før dusjing), for to eller max tre dager med farge før jeg må skrubbe og gjenta blir så mye styr. Finnes det enklere måter? Sliter også med å få det jevnt på ryggen f eks og når jeg sover med selftanneren får jeg også hvitere partier på rumpe tallene, hofta jeg ligger på, mellom lårene osv alle steder det trykker... Resultatet pleier ikke bli så pent Anonymkode: 6b020...409 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #8 Del Skrevet 19. april 2023 Jeg er knallbrun etter påsken, og jeg bruker aldri mindre enn faktor 30 i ansikt, i påsken hadde jeg 50!! Bruker også betakaroten Anonymkode: 033a8...743 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #9 Del Skrevet 20. april 2023 CrazyCatLady2500 skrev (På 19.4.2023 den 8.52): Jeg foretrekker tanning drops fra Ida Warg (forsiktig farge) og James Read (mer farge). Blander i min vanlige dagkrem. Blir det stygt om man har barbert seg rett før?🙈 Anonymkode: 636f5...842 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 20. april 2023 #10 Del Skrevet 20. april 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Blir det stygt om man har barbert seg rett før?🙈 Anonymkode: 636f5...842 Nei, det bør ikke ha noe å si. Jeg barberer leggene og lårene samme dag som jeg skal ta på tanning drops ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #11 Del Skrevet 20. april 2023 Jeg spiser gulrøtter hver dag. Har fin brun farge. Ikke oransje. Anonymkode: 55d06...2e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå