AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #1 Del Skrevet 18. april 2023 Noen som har prøvd? Hvordan funker det i forhold til vanlig krølltang - er den vanskeligere eller enklere å bruke, blir bølgene/krøllene fine? Har bare vanlig selv, og føler jeg ikke har så teken på den. Anonymkode: 02cbe...204 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 18. april 2023 #2 Del Skrevet 18. april 2023 Jeg har en som sikkert er 10 år gammel, den funker som bare det - blir bølger på en måte, ikke krøller og ikke krepp.. Den er superkjedelig å bruke, det tar lang tid, resultatet på bølgene er bra men jeg bruker som regel rettetangen både til krøller og glatt eller bølger og den er lettere å jobbe med og resultatet er penere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #3 Del Skrevet 18. april 2023 Den lager bølger og er den enkleste av alle å bruke. Anonymkode: f21f9...c09 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #4 Del Skrevet 18. april 2023 Bølgene er virkelig ikke fine Anonymkode: f2a74...4f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #5 Del Skrevet 18. april 2023 Mener du bølgetang? Jeg har det og måtte øve før jeg syns det ble brukbart. Så corny, stygt og rotete ut. Dette er "beste" resultatet jeg har klart hittil og som du ser fortsatt ganske rotete???! Har ingen produkter i håret her, er nybegynner og dette er ca femte gang jeg tester bølgetangen. Mulig det blir bedre med øving og produkter Anonymkode: 22d05...252 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #6 Del Skrevet 18. april 2023 Men det er hvertfall mye enklere enn krølltang! Hilsen meg over Anonymkode: 22d05...252 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #7 Del Skrevet 21. april 2023 Nå har jeg kjøpt meg en så får jeg iallfall testa det ut. ts Anonymkode: 02cbe...204 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #8 Del Skrevet 21. april 2023 To tips: -Hold den "opp ned" på første grepet ved hårrøttene, sånn at det skapes volum ved rota. Altså med "klemma" opp. -Når du flytter den nedover på håret, legg nederste bølgen i det øverste sporet. Ellers kan du få rare vinkler i mellom. Anonymkode: fe675...32e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #9 Del Skrevet 21. april 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Nå har jeg kjøpt meg en så får jeg iallfall testa det ut. ts Anonymkode: 02cbe...204 Så gøy! Post gjerne resultatet! Hilsen meg som postet bilder over 😊 Anonymkode: 22d05...252 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå