Cid Skrevet lørdag kl 10:52 Forfatter #201 Del Skrevet lørdag kl 10:52 Xstrella skrev (1 minutt siden): Ingen av delene. Tragisk tv alt. Heldigvis valgfritt å se på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet lørdag kl 10:55 #202 Del Skrevet lørdag kl 10:55 Cid skrev (2 minutter siden): Heldigvis valgfritt å se på. Takk og lov for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet mandag kl 06:35 #203 Del Skrevet mandag kl 06:35 Håper at neste sesong av Farmen Kjendis blir uten "ny-kjente" influensere som bl.a Johanne. Da blir det ræva kjedelig å se på. Men, er det snart flere "kjendiser" å ta av? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet mandag kl 07:18 Forfatter #204 Del Skrevet mandag kl 07:18 Mollebolle skrev (42 minutter siden): Håper at neste sesong av Farmen Kjendis blir uten "ny-kjente" influensere som bl.a Johanne. Da blir det ræva kjedelig å se på. Men, er det snart flere "kjendiser" å ta av? Jeg vil heller ha folk som Johanne enn Caroline i hvert fall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet mandag kl 14:04 Forfatter #205 Del Skrevet mandag kl 14:04 Erik Solbakken og Morten Ramm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet mandag kl 17:24 #206 Del Skrevet mandag kl 17:24 Linn Skåber og Kevin Vågenes. To favoritter! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet i går, 18:31 #207 Del Skrevet i går, 18:31 Jeg likte Johanne, jeg. Ikke den mest spennende å følge med på, men hun klarte på forunderlig vis å lokket frem Anettes og Saritas og andres negative sider slik at sesongen ikke ble enda kjedeligere enn den ville blitt... Linn Skåber, ja. På tide hun tar turen inn, god ide. Christian Michelsen og Morten Ramm også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 18:34 Forfatter #208 Del Skrevet i går, 18:34 Lawyam skrev (2 minutter siden): Jeg likte Johanne, jeg. Ikke den mest spennende å følge med på, men hun klarte på forunderlig vis å lokket frem Anettes og Saritas og andres negative sider slik at sesongen ikke ble enda kjedeligere enn den ville blitt... Linn Skåber, ja. På tide hun tar turen inn, god ide. Christian Michelsen og Morten Ramm også. Har du sett den parodi filmen hvor Morten Ramm var med på Farmen Kjendis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet i går, 18:40 #209 Del Skrevet i går, 18:40 Cid skrev (4 minutter siden): Har du sett den parodi filmen hvor Morten Ramm var med på Farmen Kjendis? Ikke som jeg husker. Hvor ser vi den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 19:05 Forfatter #210 Del Skrevet i går, 19:05 Lawyam skrev (24 minutter siden): Ikke som jeg husker. Hvor ser vi den? https://play.tv2.no/programmer/humor/torsdagsfilmen Er episode 4, Kampen for kjendistilværelsen. Sett den flere ganger, ler hver gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet i går, 19:29 #211 Del Skrevet i går, 19:29 Cid skrev (22 minutter siden): https://play.tv2.no/programmer/humor/torsdagsfilmen Er episode 4, Kampen for kjendistilværelsen. Sett den flere ganger, ler hver gang Takk. Jeg skal se litt senere. Kan ikke huske å ha sett noe av de filmene der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peggy-Lovise Skrevet 23 timer siden #212 Del Skrevet 23 timer siden Fredrik Solvang 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22 timer siden Forfatter #213 Del Skrevet 22 timer siden Peggy-Lovise skrev (42 minutter siden): Fredrik Solvang 😆 Og Fredrik Græsvik og Fredrik Skavlan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThePinky Skrevet 5 timer siden #214 Del Skrevet 5 timer siden Jeg vil gjerne se Gaute Grøtta Grav sammen med et par av sine venner fra 71 grader nord 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5 timer siden Forfatter #215 Del Skrevet 5 timer siden ThePinky skrev (Akkurat nå): Jeg vil gjerne se Gaute Grøtta Grav sammen med et par av sine venner fra 71 grader nord 😁 Han og ekskona 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThePinky Skrevet 5 timer siden #216 Del Skrevet 5 timer siden Cid skrev (Akkurat nå): Han og ekskona 😛 Nei det syns jeg hun kan få slippe...🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5 timer siden Forfatter #217 Del Skrevet 5 timer siden ThePinky skrev (Akkurat nå): Nei det syns jeg hun kan få slippe...🤣 Hun ene var vanlig deltaker i vanlige Farmen en gang da, hun unge blonde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThePinky Skrevet 5 timer siden #218 Del Skrevet 5 timer siden Cid skrev (5 minutter siden): Hun ene var vanlig deltaker i vanlige Farmen en gang da, hun unge blonde. Ene ekskona eller ene i 71? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5 timer siden Forfatter #219 Del Skrevet 5 timer siden ThePinky skrev (8 minutter siden): Ene ekskona eller ene i 71? I 71, Tonje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 1 time siden #220 Del Skrevet 1 time siden Espen Lind 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå