AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #41 Del Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Blir det faktisk hårløst? Eller bare mindre/mykere hår? Funker det over hele kroppen? Redd jeg ikke har mørke nok hår. Skjønner det sånn at hårene må være mørke for å absorbere lyset...? Anonymkode: d1d5d...e0b Jeg har en av de dyrere phillips maskinene (tror jeg betalte ca. 4000,- på salg for rundt fem år siden). Den kan brukes både nedentil og i ansiktet (kobler på ulike deler på maskinen etter hvor den skal brukes). Jeg brukte den litt oftere enn anbefalt i starten og også oftere enn anbefalt for vedlikehold - måtte da barbere før bruk. Men - hårene, de gangene det kanskje var noe hår der (de to-fem hårene som dukker opp er myke) så opplevde god effekt sånn egentlig. Har litt mørkt hår og lys hud - tror jeg hadde hatt bedre effekt med helt svarte hår på lys hud. Jeg savner å bruke maskinen nå - er gravid så vil tro det ikke er anbefalt. Eneste er at det tar jo litt tid, og må planlegges litt. Jeg har lite tro på at de billigproduktene og de maskinene som influenserne reklamerer for har god effekt - men jeg kan ta feil da! Vil iallefall tro at de nyere maskinene til f. Eks phillips er ganske så gode. Jeg lurer på å oppgradere min 🥰 Anonymkode: 305f3...42b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arya2000 Skrevet 1. mai 2023 #42 Del Skrevet 1. mai 2023 Anonymbk skrev (12 timer siden): Er nysgjerrig på hva det er med det eye serumet som gjør det så bra? 😊 Jeg syntes det "plumper opp" huden under under øynene om du skjønner, så en ikke ser så trøtt ut samt lysner litt av de mørke ringene. Er på min 2 flaske. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #43 Del Skrevet 15. mai 2023 flusa skrev (På 26.4.2023 den 10.43): Wee,så gøy🤗🤗 Håper du blir like fornøyd som meg🤗 Elsker,elsker den😍 Det funket dessverre ikke så bra på meg! Vi har nok litt ulike problemer med håret i utgangspunktet. Mitt er mest tørt, tynt og frizzy. Og siden det blir grusomt av hårføning, så fikk jeg ikke sett noen effekt av sprayen. Synd at det måtte fønes for å gi effekt! Håret føltes litt mykere kanskje. Men ingen glans. Anonymkode: d1d5d...e0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #44 Del Skrevet 15. mai 2023 Jeg oppdaget nettopp at å skrubbe området man har vokset hjelper mot inngrodde hår! Ikke så revolusjonerende informasjon kanskje 😂 Men jeg har bare ikke gjort det før. Får alltid en del kviser etter voksing av bikinilinjen, og synes det er veldig ulekkert. Nå kjøpte jeg en sånn skrubbe-hanske, og skrubbet lett over dagen etter voksing, slik at huden fikk roe seg litt ned. Fortsatte de neste dagene, og har ikke fått noen nupper eller kviser. Anonymkode: d1d5d...e0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #45 Del Skrevet 3. juni 2023 Har noen tips til sånne syrepeelinger? Jeg har brukt Bliss sine sånne wipes som er nevnt over her i tråden, men de er dyre og vanskelige å få tak i. Har bestilt fra utlandet, ikke funnet de på norske nettbutikker. Så vet noen om en som er god, litt sterk %, ikke så dyr og lett å få tak i? Har primært brukt det mot uren hud og pigmentflekker. Men skjønner at det skal funke mot rynker også? Anonymkode: d1d5d...e0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 3. juni 2023 #46 Del Skrevet 3. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har noen tips til sånne syrepeelinger? Jeg har brukt Bliss sine sånne wipes som er nevnt over her i tråden, men de er dyre og vanskelige å få tak i. Har bestilt fra utlandet, ikke funnet de på norske nettbutikker. Så vet noen om en som er god, litt sterk %, ikke så dyr og lett å få tak i? Har primært brukt det mot uren hud og pigmentflekker. Men skjønner at det skal funke mot rynker også? Anonymkode: d1d5d...e0b Jeg bruker aha + bha fra the ordinary (den med rødt innhold i flasken). Funker helt supert, må bare være obs på å ikke ha den på for lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå