AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #1 Del Skrevet 18. april 2023 Jeg får mer og mer reklame for produkter som skal fikse diverse plager, lyter og skavanker i en fei. Fantastiske, revolusjonerende produkter som fjerner hår, gjør håret tykkere, gir pen hud, osv. Jeg klikker sjelden inn på slikt, da jeg tenker at det meste er bullshit. Men så kan det jo være at jeg går glipp av noe som faktisk funker da? Hva hvis de der silkeputetrekkene faktisk ER bra mot rynker, og den shampo-baren gir deg tykkere hår? Eller de der lasermaskinene faktisk fjerner håret permanent? 🤷♀️ Selv har jeg erfart at sånn syrepeeling (glykol?) faktisk funker skikkelig godt mot kviser. Så noen ting er jo verdt å prøve! Kan vi lage en tråd med produkter som funker? Hva har DU kjøpt som virket? (Du kan selvsagt ikke være sponset, da er jeg ikke interessert i lovprisingen din 😄) Fyr løs! Anonymkode: d1d5d...e0b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 18. april 2023 #2 Del Skrevet 18. april 2023 Så fin tråd! skal prøve å få lagt inn litt mer etter hvert🤗 Dette hårproduktet er helt magisk. Man sprayer jevnt over i nyvasket,fuktig hår. Og føner det tørt. håret blir helt slett,og får en glans utav en annen dimensjon..(en behandling holder ca.3-4 vask,før man kan påføre på nytt.) Denne imponerte meg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #3 Del Skrevet 18. april 2023 flusa skrev (8 minutter siden): Så fin tråd! skal prøve å få lagt inn litt mer etter hvert🤗 Dette hårproduktet er helt magisk. Man sprayer jevnt over i nyvasket,fuktig hår. Og føner det tørt. håret blir helt slett,og får en glans utav en annen dimensjon..(en behandling holder ca.3-4 vask,før man kan påføre på nytt.) Denne imponerte meg. Kult! Kan si noe om hva som var problemet før du begynte å bruke den? Var det frizz eller krøller du ville bli kvitt? Eller tørt, livløst hår? Anonymkode: d1d5d...e0b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 18. april 2023 #4 Del Skrevet 18. april 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kult! Kan si noe om hva som var problemet før du begynte å bruke den? Var det frizz eller krøller du ville bli kvitt? Eller tørt, livløst hår? Anonymkode: d1d5d...e0b Jeg har i utgangspunktet glansfullt hår,men får lett floker. Så ønsket å få glattere hår, som holder seg glatt uten at det floker seg/blir frizz. Jeg så den tilfeldigvis på nettet da jeg surfet etter godsaker på Luxplus🙈har aldri hørt om den før. Den gjør jobben! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 18. april 2023 #5 Del Skrevet 18. april 2023 Jeg bruker denne morgen og kveld når jeg har påført hudpleie. Syns den har strammet/løftet huden min betraktelig på den tiden jeg har brukt den. Liker best å bruke den sammen med BIO OIL. Er noen måneder siden jeg kjøpte den,på normal. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #6 Del Skrevet 18. april 2023 Disse! Fikk mye mindre kviser, og stopper utbrudd av kviser raskt. Anonymkode: d1d5d...e0b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #7 Del Skrevet 19. april 2023 AnonymBruker skrev (På 18.4.2023 den 21.08): Disse! Fikk mye mindre kviser, og stopper utbrudd av kviser raskt. Anonymkode: d1d5d...e0b Virker den uttørkende på huden? Anonymkode: 7aaa3...f5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avent Skrevet 19. april 2023 #8 Del Skrevet 19. april 2023 On 4/18/2023 at 2:31 PM, flusa said: Så fin tråd! skal prøve å få lagt inn litt mer etter hvert🤗 Dette hårproduktet er helt magisk. Man sprayer jevnt over i nyvasket,fuktig hår. Og føner det tørt. håret blir helt slett,og får en glans utav en annen dimensjon..(en behandling holder ca.3-4 vask,før man kan påføre på nytt.) Denne imponerte meg. Hva heter den ? Jeg fant ut at de hadde serien på bli vakker 😁 Men var mange forskjellige 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #9 Del Skrevet 19. april 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Virker den uttørkende på huden? Anonymkode: 7aaa3...f5b Ikke på meg. Men de er ganske sterke. Litt sviende følelse på huden. Jeg smører de ikke overalt på tynn hud osv, bare over panne, kinn og hake. Og bare i perioder. Anonymkode: d1d5d...e0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 20. april 2023 #10 Del Skrevet 20. april 2023 avent skrev (7 timer siden): Hva heter den ? Jeg fant ut at de hadde serien på bli vakker 😁 Men var mange forskjellige 🤔 Det er denne: color wow dreamcoat 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avent Skrevet 20. april 2023 #11 Del Skrevet 20. april 2023 3 hours ago, flusa said: Det er denne: color wow dreamcoat Takk for svar 👍😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #12 Del Skrevet 20. april 2023 Noen som har prøvd disse laser-hårfjerningsgreiene og faktisk hatt effekt? IPL, er det det de heter...? Alle influensere reklamerer for dem, men deres vurdering er jo ikke mer verdt enn hvilken som helst reklameplakat. Anonymkode: d1d5d...e0b 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #13 Del Skrevet 20. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Noen som har prøvd disse laser-hårfjerningsgreiene og faktisk hatt effekt? IPL, er det det de heter...? Alle influensere reklamerer for dem, men deres vurdering er jo ikke mer verdt enn hvilken som helst reklameplakat. Anonymkode: d1d5d...e0b Aldri kjøpt et produkt influencere reklamerer for. Aldri kjøp noe som reklameres for på sosiale medier i det hele tatt. Ja IPL funker men kjøp fra seriøse selskaper som Braun som får solgt pga ekte kvalitet og ekte virkning og ikke pga betalte falske anbefalinger. De andre merkene er billigprodusert og med svakere lysstyrke så de er ikke effektive Anonymkode: 7aaa3...f5b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 20. april 2023 #14 Del Skrevet 20. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Noen som har prøvd disse laser-hårfjerningsgreiene og faktisk hatt effekt? IPL, er det det de heter...? Alle influensere reklamerer for dem, men deres vurdering er jo ikke mer verdt enn hvilken som helst reklameplakat. Anonymkode: d1d5d...e0b Ja, jeg har Braun 5 etellerannet serie. Den funker som angitt fra produsent - men ikke som influencere lover 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla29 Skrevet 20. april 2023 #15 Del Skrevet 20. april 2023 For meg har øyenvippeserumet fra iGlow funket som en kule. Har fått merkbart lengre, tettere og mørkere vipper siden jeg begynte å bruke dette for et par år siden. Nå bruker jeg det inni mellom for å opprettholde. Jeg har forsøkt en del andre merker av slike serum også, men ingen andre har funket på meg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #16 Del Skrevet 20. april 2023 Milla29 skrev (1 time siden): For meg har øyenvippeserumet fra iGlow funket som en kule. Har fått merkbart lengre, tettere og mørkere vipper siden jeg begynte å bruke dette for et par år siden. Nå bruker jeg det inni mellom for å opprettholde. Jeg har forsøkt en del andre merker av slike serum også, men ingen andre har funket på meg. Dette har jeg aldri turt å prøve, nettopp fordi jeg har hørt at det funker 😅 Tenker at det må være noen skumle saker i det. Og så lurer jeg på hvorfor det ikke lages en iGlow til håret, hvis det funker så godt? Når så mange sliter med tynt hår. Anonymkode: d1d5d...e0b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla29 Skrevet 24. april 2023 #17 Del Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (På 20.4.2023 den 15.06): Dette har jeg aldri turt å prøve, nettopp fordi jeg har hørt at det funker 😅 Tenker at det må være noen skumle saker i det. Og så lurer jeg på hvorfor det ikke lages en iGlow til håret, hvis det funker så godt? Når så mange sliter med tynt hår. Anonymkode: d1d5d...e0b Ha ha, ja det kan du si 😂 så lenge det selges lovlig i Norge antar jeg det skal være rimelig trygt å bruke, og etter lang tids bruk for min del har jeg i hvert fall ikke opplevd noen som helst negative bivirkninger eller hatt reaksjoner på det🙂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaane doe Skrevet 24. april 2023 #18 Del Skrevet 24. april 2023 Syns disse fungerer supert. Håret mitt lukter så godt og er skikkelig mykt etter jeg har brukt disse nå. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #19 Del Skrevet 24. april 2023 Produkter fra Vossabia. De er supre. Liker øyekremen, deodoranten, ringblomst salven og kamilleblomst. Supre til sensitiv hud. Anonymkode: 01342...667 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #20 Del Skrevet 26. april 2023 flusa skrev (På 18.4.2023 den 14.31): Så fin tråd! skal prøve å få lagt inn litt mer etter hvert🤗 Dette hårproduktet er helt magisk. Man sprayer jevnt over i nyvasket,fuktig hår. Og føner det tørt. håret blir helt slett,og får en glans utav en annen dimensjon..(en behandling holder ca.3-4 vask,før man kan påføre på nytt.) Denne imponerte meg. Har kjøpt denne nå! Gleder meg til å prøve. Anonymkode: d1d5d...e0b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå