AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #1 Del Skrevet 16. april 2023 Jeg bor sånn at jeg kan se rett inn til naboen min. Han har gigantisk TV - og da mener jeg søren klype meg gigantisk! Den lyser veldig godt ut av vinduet hans. Det har seg sånn at den står på døgnet rundt, og han sitter bare i sofaen. Hvis jeg er våken sånn 04 for å tisse på natten, står den på og han sitter der. Når jeg står opp står den på og han sitter der. Når jeg våkner står den på og han sitter der. Dette kan da ikke være normal oppførsel? Jeg synes det er ubehagelig. Vet jo aldri hva sånne som han finner på om natten i leiligheten sin. Ville dere gjort noe med dette? Ingen normale mennesker sitter oppe hele natten og ser på tv, med mindre det er noe som ikke stemmer. Er ekkelt at sånt foregår i mitt eget nabolag. Anonymkode: aa78f...eab 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 Populært innlegg #2 Del Skrevet 16. april 2023 Så en annen tråd her inne: "Creepy nabo som ser at heg ser på TV hele natten" Anonymkode: 1906c...565 42 6 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #3 Del Skrevet 16. april 2023 Du vet jo akkurat hva han gjør, han ser på tv. Anonymkode: e7935...a24 32 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #4 Del Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så en annen tråd her inne: "Creepy nabo som ser at heg ser på TV hele natten" Anonymkode: 1906c...565 *jeg Anonymkode: 1906c...565 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #5 Del Skrevet 16. april 2023 Kanskje han sover med tv på også. Hender titt og ofte med min mann. Skal bare se en episode til og så finner jeg ham sovende på sofaen med tv på om morgenen. Men uansett, er det noe å bry seg med?😅 Anonymkode: ff527...a7e 15 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #6 Del Skrevet 16. april 2023 Sjekket om han ikke er død? 🙈 Anonymkode: 15852...85b 10 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #7 Del Skrevet 16. april 2023 Jeg tror naboen din sovner foran TV-en. Og det er verken uvanlig eller creepy. Du får skaffe deg gardiner som gjør at du ikke trenger titte inn dit om natten. Anonymkode: 047b1...70b 28 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #8 Del Skrevet 16. april 2023 Han liker vel å se på tv da. Han gjør da vel ikke noe galt da når han sitter foran tv-en? Kanskje han liker å sove foran tv-en, for alt vi vet. Anonymkode: ce356...cde 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 Populært innlegg #9 Del Skrevet 16. april 2023 9 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg bor sånn at jeg kan se rett inn til naboen min. Han har gigantisk TV - og da mener jeg søren klype meg gigantisk! Den lyser veldig godt ut av vinduet hans. Det har seg sånn at den står på døgnet rundt, og han sitter bare i sofaen. Hvis jeg er våken sånn 04 for å tisse på natten, står den på og han sitter der. Når jeg står opp står den på og han sitter der. Når jeg våkner står den på og han sitter der. Dette kan da ikke være normal oppførsel? Jeg synes det er ubehagelig. Vet jo aldri hva sånne som han finner på om natten i leiligheten sin. Ville dere gjort noe med dette? Ingen normale mennesker sitter oppe hele natten og ser på tv, med mindre det er noe som ikke stemmer. Er ekkelt at sånt foregår i mitt eget nabolag. Anonymkode: aa78f...eab Det er ikke naboen din som er creepy. Anonymkode: 42bd8...fda 49 2 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 16. april 2023 #10 Del Skrevet 16. april 2023 Synes det er mer creepy at du driver og spionerer og henger deg opp i når eller hvor mye naboen din har på tvn sin. Det angår da ikke deg? 27 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karoline86 Skrevet 16. april 2023 #11 Del Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg bor sånn at jeg kan se rett inn til naboen min. Han har gigantisk TV - og da mener jeg søren klype meg gigantisk! Den lyser veldig godt ut av vinduet hans. Det har seg sånn at den står på døgnet rundt, og han sitter bare i sofaen. Hvis jeg er våken sånn 04 for å tisse på natten, står den på og han sitter der. Når jeg står opp står den på og han sitter der. Når jeg våkner står den på og han sitter der. Dette kan da ikke være normal oppførsel? Jeg synes det er ubehagelig. Vet jo aldri hva sånne som han finner på om natten i leiligheten sin. Ville dere gjort noe med dette? Ingen normale mennesker sitter oppe hele natten og ser på tv, med mindre det er noe som ikke stemmer. Er ekkelt at sånt foregår i mitt eget nabolag. Anonymkode: aa78f...eab Dette MÅ være tull, eller? 🤣La nå naboen din se på så mye tv han vil vel, hva er problemet? Her står tvn på også døgnet rundt. Nå nærmer det seg natt og jeg har planer om å sitte oppe hele natten for å se på serie noe jeg gjør ofte! Må være noe alvorlig galt med meg som sitter å ser på tv hele tiden! 🤣 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 16. april 2023 #12 Del Skrevet 16. april 2023 mhm han må vel få se på tv når han vil ? 🙂 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #13 Del Skrevet 16. april 2023 Og HI forteller oss alle hvor creepy du er ts, og det er ikke rent lite. Slutt å bry deg så mye hva naboen din gjør, har du virkelig ikke noe annet i livet ditt å være opptatt av? Fakta er at sånne naboer som deg er ubehagelige å ha i nabolaget. Ingen liker sånne naboer som deg som skal stikke nesen sin der den ikke hører hjemme. Han ser på tv, eventuelt sover med tv på, hvor harmløst er ikke det i dette samfunnet? Veldig! Bry deg mer om deg selv du. Og skaff deg gardiner Anonymkode: 315d9...dde 16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #14 Del Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg bor sånn at jeg kan se rett inn til naboen min. Han har gigantisk TV - og da mener jeg søren klype meg gigantisk! Den lyser veldig godt ut av vinduet hans. Det har seg sånn at den står på døgnet rundt, og han sitter bare i sofaen. Hvis jeg er våken sånn 04 for å tisse på natten, står den på og han sitter der. Når jeg står opp står den på og han sitter der. Når jeg våkner står den på og han sitter der. Dette kan da ikke være normal oppførsel? Jeg synes det er ubehagelig. Vet jo aldri hva sånne som han finner på om natten i leiligheten sin. Ville dere gjort noe med dette? Ingen normale mennesker sitter oppe hele natten og ser på tv, med mindre det er noe som ikke stemmer. Er ekkelt at sånt foregår i mitt eget nabolag. Anonymkode: aa78f...eab Det som er creepy er du som kikker inn til naboen hele tiden for å se hva han driver på.. 🤣 Anonymkode: 3b2de...0db 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #15 Del Skrevet 16. april 2023 Vil tro naboer synes det er rart at lys og tv står på gjennom hele natta her også. Mannen min jobber natt og er stort sett våken om natta når han har fri. Da går det mye i film og serier. Anonymkode: e8b31...7e0 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #16 Del Skrevet 16. april 2023 Hva mener du at han finner på om natten, der han sitter foran tv'en? Det er ekkelt at noe sånt foregår i ditt nabolag??🤷♀️😅 Anonymkode: 84bd1...97a 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #17 Del Skrevet 16. april 2023 jeg pleier ofte å sette på noe på TV som jeg sovner til. Det er mange som alltid har TV på som bakgrunnsunderholdning akkurat som en radio. Mange som har annen døgnrytme eller nattevakter. Anonymkode: e19ad...401 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #18 Del Skrevet 16. april 2023 Skjønner ikke hva som er ekkelt og ubehagelig med at en nabo ser på/har tven stående på?! Anonymkode: b9bd5...0dd 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 16. april 2023 #19 Del Skrevet 16. april 2023 Karoline86 skrev (16 minutter siden): Dette MÅ være tull, eller? 🤣La nå naboen din se på så mye tv han vil vel, hva er problemet? Her står tvn på også døgnet rundt. Nå nærmer det seg natt og jeg har planer om å sitte oppe hele natten for å se på serie noe jeg gjør ofte! Må være noe alvorlig galt med meg som sitter å ser på tv hele tiden! 🤣 Begynner å tro at jeg gikk rett på i en trolletråd ja 😆 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #20 Del Skrevet 16. april 2023 Det kunne vært verre, tenk om han satt ved en kjempestor dataskjerm hele natten, stor nok til at du kunne se han var på kg og postet tråder om kvinners urettmessige kravstorhet? Uffameg. Anonymkode: 6723e...fca 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå