AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #1 Del Skrevet 16. april 2023 https://www.nettavisen.no/tjenester/kvinners-10-storste-fantasier/s/12-95-3340456 Veien til orgasme hos en mann ved onanierng i går igjennom ein kombinasjon av fysisk stimulering av penis, og fantasier. Undres på om kvinner er tilsvarende skrudd saman ved onaniering eller "kun" fysisk stimulering som er tilstrekkeleg for å få orgasme. ? Går veien til orgasme hos kvinner igjennom en tabubelagt fantasiverden som de helst ikkje ønsker å dele med menn. ? Anonymkode: 2be4a...915 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #2 Del Skrevet 16. april 2023 Så menn tenker på den deilige eksen mens de ligger med nåværende dame? Så slemt. 🙄😏🙄😏 Anonymkode: 6f941...633 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 16. april 2023 #3 Del Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Så menn tenker på den deilige eksen mens de ligger med nåværende dame? Så slemt. 🙄😏🙄😏 Anonymkode: 6f941...633 Menn er forskjellige. Kvinner er forskjellige. Både kvinner og menn fantaserer. Fantasiene er ulike fra person til person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #4 Del Skrevet 16. april 2023 Jeg vil tro det varierer en del for kvinner hva vi tenker på når vi onanerer. For egen del tenker jeg mest på egen kåthet og de deilige følelsene jeg gir meg selv når jeg tar på meg selv der nede. Ellers kan jeg fantasere om en jeg nylig har møtt og fant veldig sexy e.l. Mine fantasier er aldri fokusert på en penis, men mye mer "softcore". Anonymkode: 0742f...fb4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #5 Del Skrevet 16. april 2023 Topper og daler skrev (35 minutter siden): Menn er forskjellige. Kvinner er forskjellige. Både kvinner og menn fantaserer. Fantasiene er ulike fra person til person. Joda men så trist om han får utløsning av å tenke på ekser enn det faktum at han har sex med ekte dame... Anonymkode: 6f941...633 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #6 Del Skrevet 16. april 2023 Hvorfor tror du kvinner er så anderledes enn menn? Ja jeg må bruke fantasien for å å bli kåt. Stort sett handler det om to kjekke menn med trent kropp som beføler puppene og underlivet og at den med størst pikk av de knuller meg mens jeg ser sixpacken hans og han snakker dirty til meg. Han andre enten forsvinner ut av bildet eller fortsetter å kose med niplene mine mens han stønner og runker over meg med stor pikk han også Anonymkode: 28d40...7f0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Master1 Skrevet 16. april 2023 #7 Del Skrevet 16. april 2023 Veien til orgasme hos en mann ved onanierng i går igjennom ein kombinasjon av fysisk stimulering av penis, og fantasier. Veldig usikker på hvor det at han ligger/ har sex med ei dame kommer inn i bildet.... Det må jeg si at jeg virkelig funderer på M@ster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #8 Del Skrevet 16. april 2023 Jeg har avstandsforhold , jeg fantaserer kun om kjæresten min Anonymkode: 4f96a...b93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #9 Del Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så menn tenker på den deilige eksen mens de ligger med nåværende dame? Så slemt. 🙄😏🙄😏 Anonymkode: 6f941...633 Det hender at jeg gjør, til og med eksen før eksen og eksen før eksen før eksen. Eier ingen skam heller. Er jeg da en dårlig person? Anonymkode: 90aad...d1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #10 Del Skrevet 16. april 2023 Jeg må helt klart fantasere. Og fantaserer om mye forskjellig. Faktisk sjelden om noen jeg vet hvem er. Jeg er singel. Anonymkode: bc617...5b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #11 Del Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg må helt klart fantasere. Og fantaserer om mye forskjellig. Faktisk sjelden om noen jeg vet hvem er. Jeg er singel. Anonymkode: bc617...5b3 Å sette ord på følelser, og fantasier er noe mange synes kan vera vanskeleg. Fantasier kan vera virkelighetsfjernt, men kan også vera noe som ligger i underbevistheten, og ligger lagret på netthinnen. Møter eg eit kvinnfolk med, sjarm, og utsråling i en eller annen anledning blir ein betatt. Etter at ein har lagd hode på puten i senga begynner ofte fantasiene å kværne. Min skilte svigerinnne hadde nyleg sex med en bekjent under en tur på kielfergen, og det har utløyst noen tabubelagde fantasier i forhold til svigerinnen. Anonymkode: 2be4a...915 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #12 Del Skrevet 16. april 2023 Ja, jeg må fantasere for å bli tent under onanering, det holder ikke med fysisk stimuli. Men jeg fantaserer aldri om ekser eller folk jeg kjenner. K45. Anonymkode: 6bb05...584 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 16. april 2023 #13 Del Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Joda men så trist om han får utløsning av å tenke på ekser enn det faktum at han har sex med ekte dame... Anonymkode: 6f941...633 Hvorfor tenker du at dette er et mannlig fenomen? Du tror ingen kvinner har tilsvarende fantasier? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #14 Del Skrevet 16. april 2023 Topper og daler skrev (1 time siden): Hvorfor tenker du at dette er et mannlig fenomen? Du tror ingen kvinner har tilsvarende fantasier? Fordi mange kvinner har gjitt utrykk for at de ikkje har fantasier i forbindelse med onani misstenker ein at dette er eit fenomenet som hører hjemme hos menn. Anonymkode: 2be4a...915 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frkego Skrevet 16. april 2023 #15 Del Skrevet 16. april 2023 (endret) Jeg tror aldri jeg har onanert uten å fantasere. Ofte er det fantasering som får meg til å onanere også. K31 Endret 16. april 2023 av Frkego 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mountain Man Skrevet 16. april 2023 #16 Del Skrevet 16. april 2023 Det siste året har jeg altid fantasert om kvinnen i mitt liv også de få ganger jeg har onanert alene uten henne. Men fantasiene handler mer om ting hun har sagt og gjort og dynamikken oss imellom en bare kropp og utseende. Utenom det hjelper det veldig å lukte på en av hennes brukte truser. Da trenger jeg veldig lite av annen stimuli for å nå klimax raskt. Hun forteller derimot at hun ofte tenker på følelsen hun får da jeg gir henne god oralsex eller at en på jobben tar henne i doggy style. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #17 Del Skrevet 16. april 2023 Fantaserer alltid om elskerinnesex når jeg vil komme. Anonymkode: 679c1...b90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #18 Del Skrevet 17. april 2023 Topper og daler skrev (15 timer siden): Hvorfor tenker du at dette er et mannlig fenomen? Du tror ingen kvinner har tilsvarende fantasier? Fanttasi er greit, men ikke om ekser. Kjenner jeg mister lysten om dette er vanlig. Min mann har mange ekser og ons, er dette det han kommer av og ikke meg så vil jeg heller være singel. Anonymkode: 6f941...633 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #19 Del Skrevet 17. april 2023 Sexuelle fantasier er ikkje noe ein deler med andre, og noe som andre heller ikkje har noe med. Anonymkode: 2be4a...915 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #20 Del Skrevet 17. april 2023 Fantaserer under onanering ja, alltid. Hva jeg fantaserer om er forskjellig. Sjeldent det er mannen min, men mer ansiktsløse menn og kvinner. Anonymkode: b54a9...1bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå