Gå til innhold

Ung stor røyker.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.4.2023 den 19.26):

Det er vel å banne i anti-røyke kirken dette. Men jeg savner virkelig røyken og det avslappende med det. Uten alle dømmende blikk fra alle kanter, og uten tom lommebok selvsagt. Ja, for dette koster både penger og helse selvsagt.

Å sitte ute med en rykende kaffekopp og en rykende god tobakk. Fy faen så deilig det var å glane meningsløst ut i lufta..

Anonymkode: 50726...8d4

Går an å starte dagen med en kaffekopp glanende meningsløst ut i lufta fremdeles, vel? 

Anonymkode: cb1cc...17f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hannah80 skrev (På 16.4.2023 den 13.23):

Mest overrasket over at venninnen din har økonomi til å røyke for over 300 kroner dagen 😱

9000 kroner i måneden. Over 100 000 kroner i året, bare på røyk.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Thyra skrev (1 time siden):

9000 kroner i måneden. Over 100 000 kroner i året, bare på røyk.

Tipper hun handler i Sverige. Der er det halve prisen! 👍

Skrevet

Sikkert ikke det billigste stedet, men jeg sjekket på meny.no og en 20-pakning med Prince koster 170 kr. Så da blir det 340 kr for 2 pakker. Hvis venninna di har en deltidsjobb må da omtrent hele lønnen gå med til å kjøpe røyk?

Om man røyker 2 pakker om dagen har man på 5 år røykt opp 620.000 kr - det er nok til å dekke egenkapital på en leilighet, det. Eller kjøpe en luksusbil uten lån. 

Og du som "bare" røyker en pakke om dagen - du har også røyket opp 310.000 kr om 5 år, det er en hel årslønn for de fleste på din alder...

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
On 4/16/2023 at 9:37 AM, AnonymBruker said:

Jeg er en jente på 19 som prøvde tobakk i 10 klasse på ungdomsskolen ei vennine av meg hadde en bestefar, som rullet altså sånn papir hvor du legger tokbakk inni og slikker papiret vi tok et papir og noe tobakk, når han ikke la merke til det og jeg husker vi følte oss så kule og det føles digg, nå har jeg begynt og rulle røyker nå 20 om dagen vet ikke om det er mye men heller det enn og snuse.....min vennine røyker to pakker prince de som har 20 i hver pakke.....hun syns det er kjedelig og rulle

Anonymkode: 91f79...ecb

Enig med venninnen din

Anonymkode: ef4e5...c62

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Barry White den legendariske soul sangeren røykte 150 om dagen og døde kun 58 år gammel.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

niende året uten røyk og det er helt herlig 🙂 anbefales

Anonymkode: 97ea9...37c

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Veggdyret skrev (3 timer siden):

Sikkert ikke det billigste stedet, men jeg sjekket på meny.no og en 20-pakning med Prince koster 170 kr. Så da blir det 340 kr for 2 pakker. Hvis venninna di har en deltidsjobb må da omtrent hele lønnen gå med til å kjøpe røyk?

Om man røyker 2 pakker om dagen har man på 5 år røykt opp 620.000 kr - det er nok til å dekke egenkapital på en leilighet, det. Eller kjøpe en luksusbil uten lån. 

Og du som "bare" røyker en pakke om dagen - du har også røyket opp 310.000 kr om 5 år, det er en hel årslønn for de fleste på din alder...

Ja hehe det blir penger ut av det, og hvis man slutter og spille lotto og så sparer man mye da og. Man vinner jo sjelden eller aldri 🙂

AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, TinaEmilie98 said:

Så bare 50k i året? Fortsatt en litt underlig prioritering. 

Anonymkode: fe71c...89b

• Nyttig 1
Skrevet
TinaEmilie98 skrev (5 timer siden):

Det er fortsatt veldig mye penger.

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Ja hehe det blir penger ut av det, og hvis man slutter og spille lotto og så sparer man mye da og. Man vinner jo sjelden eller aldri 🙂

Det er vel de ferreste som bruker slike summer på lotto..

Skrevet
Thyra skrev (4 timer siden):

Det er fortsatt veldig mye penger.

Ja, det er en dyr vane… 🤦🏼‍♀️

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Barry White den legendariske soul sangeren røykte 150 om dagen og døde kun 58 år gammel.

Det sies at Fredrik Stabel røyket 90 om dagen… Han ble 87 år!

Skrevet
Hannah80 skrev (På 16.4.2023 den 13.23):

Mest overrasket over at venninnen din har økonomi til å røyke for over 300 kroner dagen 😱

Det er 9000kr/mnd og 108 000 i året😳

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.4.2023 den 12.17):

Hva er spørsmålet ditt? :klo:

Anonymkode: c518a...349

Tror hun lurer på om 20 sigaretter om dagen er mye. Det er uhorvelig mye.

Skrevet
TinaEmilie98 skrev (2 timer siden):

Hvordan i hule heite er det mulig å røyke 90 om dagen? Hadde han ikke røkt i det hele tatt hadde han sikkert blitt 107 år🤣

• Nyttig 1
Skrevet
On 4/16/2023 at 5:27 PM, AnonymBruker said:

En 19 år gammel ung kvinne som røyker rullings?? Trodde den tiden var forbi. Noe mer harry skal du lete lenge etter.

Anonymkode: 0d811...a73

Uten å vite hva rullings rulletobakk og sigarettpapir heter.... ? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.4.2023 den 12.12):

Hvor får dere unge jenter på 19 tak i penger nok til å røyke så mye daglig? Venninnen din som røyker TO tyvepakninger daglig, det er jo en formue i røyk hver eneste dag!?

Uansett, jeg skal minne deg på hva det gjør med HUDEN din. Du er ung nå og tror nok at du aldri blir gammel og rynkete. Men det blir du. Som røyker får du rynker i ansiktet, og mye tidligere enn andre, og gråere og mer rynkete hud enn andre på samme alder. Du ser gammel ut tidlig! Dette ser man spor av på kroppen din mange år etter at du faktisk har klart å slutte, om du ender opp med å røyke i mange år.

Det hjelper ikke å smøre seg med solfaktor og mange kremer for å unngå rynker når man røyker.

Mitt råd er å slutte med røykingen, like godt nå med det samme. Før du får noen helseskader og hudskader av det. Tenk på alle pengene du sparer, og hvor mye finere hud du vil ha og hvor mye bedre du vil lukte som røykfri (andre vil ikke synes du lukter som et surt askebeger fullt av sneiper lenger).

Anonymkode: b75c9...bbd

Ikke bare det. Stemmen blir grovere også og en hører ut som om man konstant har en rasp i svelget.

Skrevet
2 hours ago, TinaEmilie98 said:

Kongen røkte vel nesten like mye, mener han sa "opp til 70 sigaretter til dagen", og syntes det var "skuffende lett å slutte". DET er en kul fyr!!!

Skrevet
Adrenalina1 skrev (1 time siden):

Hvordan i hule heite er det mulig å røyke 90 om dagen? Hadde han ikke røkt i det hele tatt hadde han sikkert blitt 107 år🤣

Om man er våken 15 timer om dagen er det 6 røyk i timen. Det er ikke vanskelig å få til det! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...