AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #21 Del Skrevet 15. april 2023 Rosakatt skrev (51 minutter siden): Har du en god følelse på noen av dem, å ønsker kontakt? 😊 De fleste som har likt meg har jeg ikke matchet med, da. De som man får match med dør dessverre praten fort ut med. Men hvis jeg kjenner igjen den som har likt meg prøver jeg å få match, og gir alle en sjanse. Anonymkode: d02ae...08f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 15. april 2023 #22 Del Skrevet 15. april 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): De fleste som har likt meg har jeg ikke matchet med, da. De som man får match med dør dessverre praten fort ut med. Men hvis jeg kjenner igjen den som har likt meg prøver jeg å få match, og gir alle en sjanse. Anonymkode: d02ae...08f Åh, det er jo synd 😕 Håper du møter noen du har stor god kjemi med Lykke til 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RealistiskDot Skrevet 15. april 2023 #23 Del Skrevet 15. april 2023 Da jeg lastet ned tinder hadde jeg 7 likes. Slettet appen og fant heller tonen med ei irl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #24 Del Skrevet 15. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Utgangspunktet er at ingen er interessert, da sitter ikke menn og dagdrømmer om damer som de har sett bilde av på tinder... Jeg har jo prøvd å være denne dagdrømmeren, som bare sveiper én dame i ny og ne. Jaggu har jeg ikke fått match med flere av dem, men det stopper uansett der. Anonymkode: 36f11...a8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #25 Del Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Nå aner ikke jeg hvordan det er som mann, men syns det høres ekstremt lite ut. Da jeg var på tinder fikk jeg 400+ likes daglig. Men jeg er kvinne da. Anonymkode: 92beb...00e Jeg er og kvinne og prøvd tinder jeg fikk aldri match og de få jeg fikk match med å skrev til svarte ikke eller unmatchet. Hvordan klarer du å få 400 + match per dag? Da må du jo sveipe alt til høyre som mannfolk gjør? Gjør jeg det får jeg også mange match men da er det jo bare folk jeg aldri kunne ha tenkt meg å blitt kjent med. Eller er jeg helt på jordet? Anonymkode: 1f077...cce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 16. april 2023 #26 Del Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Å få likes fra dem som «liker» alle, betyr ingenting. Å få en «like» fra en kvinne betyr at hun liker deg. Å få en «like» fra en mann betyr at han har sett profilen din. Anonymkode: bb164...e6f Det stemmer i hvertfall for min del, så skjønner ikke henne som har fått 400+ match. Da liker du rubbel og bit ja. Jeg er kvinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantenirommet Skrevet 16. april 2023 #27 Del Skrevet 16. april 2023 Jeg kjøpte gullmedlemsskap denne måneden, slik at jeg kan se hvem som liker meg. Har over 7000 likes til enhver tid. Det tolker jeg som at menn bare sveiper ja på alle, og da funker jo ikke opplegget. Jeg sveiper høyre på kun de jeg finner interessante på en eller annen måte. Ser og hører ofte menn som klager på at Tinder funker dårlig for dem, at det er så vanskelig å være man. Men det er ikke så rart. De fleste menn på min alder (40+) tar elendige bilder, feks undenfra og opp, slik at man kun ser dobbelthake og nesebor. Gjerne med en sur mine eller en «gøyal» grimase … Ikke akkurat tiltrekkende. Eller bilder i barings. Sorry altså, men jeg er ikke interessert i å vite hvordan brystvortene dine ser ut, før vi i det hele tatt har hilst. Eller så skriver de ting i bioen som bare er så turn off, feks: «Lei av gold diggers», «vil finne en å leke med», «jeg er en mannemann og forventer å bli behandlet som det», «hvis du er feminist så hold deg unna meg», og mye annet som virker uintelligent. I går så jeg en som hadde brukernavnet «ihatemyex» … Og hvis man endelig finner en som ikke ser så ille ut, med en bio som ikke er avskrekkende, så kan de ikke kommunisere. Åpner samtalen med «Hei», og når jeg da svarer «hei» og legger til et par spørsmål, så svarer de bare, uten å virke noe interessert i meg. Og så er det de få jeg møter, da. Snakker kun om seg selv, ber meg vippse for en kopp kaffe (jeg kunne selv spandert kaffe på hvem som helst, så synes bare det gir gjerrig-vibber) eller snakker masse om eksen. Jeg synes ikke det er noe enkelt med Tinder, selv om jeg er kvinne. Og jeg synes det er rart at voksne menn som pusher 50 fortsatt ikke vet hvordan man oppfører seg med og mot en kvinne. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #28 Del Skrevet 16. april 2023 Hahaha, likes på Duppen, likes på Dippen, likes på Happn, likes på Huttemegtuen. Her må en bare laste ned all verdens apper for likes🤣 Anonymkode: 55049...061 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #29 Del Skrevet 16. april 2023 Lastet ned Tinder igjen forrige uke (etter ett års pause), og fikk 10-15 likes de første par dagene. Jeg antar at jeg har et utseende som appellerer til asiater og østeuropeere, for de fleste av de var fra disse områdene. (Neida, jeg er klar over at de mest sannsynlig var spam/svindelkontoer). Nå de siste dagene har det vært stille som i graven. Ingen likes, og da naturligvis ingen matcher. Har forøvrig helt normale (og sikkert litt kjedelige) bilder, og en ganske beskrivende bio med litt humor og litt fakta. Ikke noe negativt. Merker meg forøvrig at mange av profilene jeg presenteres for er de samme som for et år siden. Noen med nye bilder og bio, andre helt identiske som før. Jaja, jeg lar nå profilen være aktiv. Da har jeg i hvert èn føler ute i "markedet", siden jeg treffer få kvinner i jobb og privatliv ellers. M50 Anonymkode: 62112...239 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #30 Del Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Lastet ned Tinder igjen forrige uke (etter ett års pause), og fikk 10-15 likes de første par dagene. Jeg antar at jeg har et utseende som appellerer til asiater og østeuropeere, for de fleste av de var fra disse områdene. (Neida, jeg er klar over at de mest sannsynlig var spam/svindelkontoer). Nå de siste dagene har det vært stille som i graven. Ingen likes, og da naturligvis ingen matcher. Har forøvrig helt normale (og sikkert litt kjedelige) bilder, og en ganske beskrivende bio med litt humor og litt fakta. Ikke noe negativt. Merker meg forøvrig at mange av profilene jeg presenteres for er de samme som for et år siden. Noen med nye bilder og bio, andre helt identiske som før. Jaja, jeg lar nå profilen være aktiv. Da har jeg i hvert èn føler ute i "markedet", siden jeg treffer få kvinner i jobb og privatliv ellers. M50 Anonymkode: 62112...239 Kanskje du er for «gammel» for Tinder? Jeg er 41 og kunne lett datet en mann på 50, men vil helst finne ham i hverdagen. Å være på Tinder i din (og dels min) alder synes jeg virker noe krampaktig og desperat. Anonymkode: bb164...e6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #31 Del Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kanskje du er for «gammel» for Tinder? Jeg er 41 og kunne lett datet en mann på 50, men vil helst finne ham i hverdagen. Å være på Tinder i din (og dels min) alder synes jeg virker noe krampaktig og desperat. Anonymkode: bb164...e6f Ja, det er jo godt mulig. Skulle mye heller truffet noen "i hverdagen" som du sier, men med få kontaktflater virker det nesten enda mer håpløst enn på nett. Anonymkode: 62112...239 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #32 Del Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ja, det er jo godt mulig. Skulle mye heller truffet noen "i hverdagen" som du sier, men med få kontaktflater virker det nesten enda mer håpløst enn på nett. Anonymkode: 62112...239 Ha lavere terskel for å snakke med folk der du ferdes 🙂 bibliotek, treningssenter, naturen, utstillinger Anonymkode: bb164...e6f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #33 Del Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Kanskje du er for «gammel» for Tinder? Jeg er 41 og kunne lett datet en mann på 50, men vil helst finne ham i hverdagen. Å være på Tinder i din (og dels min) alder synes jeg virker noe krampaktig og desperat. Anonymkode: bb164...e6f Tja, jeg vet ikke om så mange deler din mening? Det er mange i vår alder på appen, og en veldig lavterskel måte å vise seg frem litt på. Det forhindrer jo ingen fra å lete i hverdagen også. Anonymkode: 36f11...a8a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #34 Del Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (På 15.4.2023 den 22.09): Nei, jeg er ikke dum😅 Bare patetisk… Anonymkode: 84762...fc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #35 Del Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (På 15.4.2023 den 21.31): Jeg er i midten av 30- årene og evig singel. Anonymkode: d02ae...08f Om du baserer kjærlighetslivet ditt på alle disse app/nettgreiene, så er det stor sjans for å forbli evig singel ja. Logg adel av alle de greiene der. Kom deg ut å møt folk i stedet. Mye større sjans for dating og romantikk da. Anonymkode: e1cd1...8f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeLeven Skrevet 17. april 2023 #36 Del Skrevet 17. april 2023 Det går egentlig ikke an å spørre om 10 eller 100 likes er mye... Om du får likes og matcher kommer selvfølgelig mye an på bildene og profilen din. Men hvor mange du får kommer an på: Radius (innenfor eller utenfor Oslo vil gi en forskjell på mange hundre prosent i Norge) Aldersspenn (har du 30-32 eller 21-49 vil utgjøre en enda større forskjell) I tillegg vil ting som du ikke kan gjøre noe med innvirke - din egen alder og kjønn. Kvinner får flere likes - sånn er det. Tinder er ikke egnet til sammenlikning. Ikke engang prisen er sammenlignbar der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #37 Del Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (På 15.4.2023 den 21.31): "Jeg har fått 8 likes på tinder, 6 likes på Happn, 4 likes på Smitten og 3 likes på Badoo på 10 dager." Ok, good for you. Men hvem bryr seg? Jeg regner med at alle disse driver med datingtjenester? Er det bra som mann? Betyr det at jeg er attraktiv nok? -Aner ikke. Attraktiv nok for hva eller hvem? Jeg er i midten av 30- årene og evig singel. Anonymkode: d02ae...08f Anonymkode: 726f6...3cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå