Gå til innhold

Fins det noen snill sjel som vil spå meg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei!

Fins det noen snill sjel som vil spå meg? Jeg går gjennom en vanskelig situasjon i kjærlighetslivet mitt og jeg lurer på hva som skjer og hvordan jeg burde forholde meg til dette? 

Takknemlig for svar! Takk ❤️ 

Anonymkode: 20981...ddb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er ikke noe for spåmenn. Anbefaler sjelesorg eller familieterapi. Evt så kan psykolog være noe for deg, hvis du tror noen kan spå deg mht ditt forelskelsesliv

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Humas skrev (4 timer siden):

Dette er ikke noe for spåmenn. Anbefaler sjelesorg eller familieterapi. Evt så kan psykolog være noe for deg, hvis du tror noen kan spå deg mht ditt forelskelsesliv

Jeg forstår at du skriver dette av omsorg for meg. Men jeg spår selv (eller leser er kanskje mer riktig ord?) og vet dermed at det går an å få belyst saker på den måten. Jeg forstår at det virker rart på noen som ikke har opplevelser av det selv eller ikke er interessert i slike ting.  Jeg skulle gjerne hatt litt hjelp med å se min egen situasjon litt tydeligere bare. Man er ofte blind for saker som omhandler en selv og jeg trenger derfor hjelp. 

TS 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 15.4.2023 den 14.43):

Hei!

Fins det noen snill sjel som vil spå meg? Jeg går gjennom en vanskelig situasjon i kjærlighetslivet mitt og jeg lurer på hva som skjer og hvordan jeg burde forholde meg til dette? 

Takknemlig for svar! Takk ❤️ 

Før jeg gikk inn på ditt innlegg (leste overskrift) Så fikk jeg opp tallet 48 samt murstein, som ble stablet oppå hverandre. De dannet en slags mur/grunnmur.

Anonymkode: 72f4f...018

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Før jeg gikk inn på ditt innlegg (leste overskrift) Så fikk jeg opp tallet 48 samt murstein, som ble stablet oppå hverandre. De dannet en slags mur/grunnmur.

Anonymkode: 72f4f...018

Takk! Min partner er 48 og jeg håper vi holder på å bygge en ny grunnmur for forholdet vårt 🙏

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*------Tror ikke det blir noe forhold fordi du er så for og i mot - modus. Da skjer det at du uten å vite det støter han fra deg. Dette er ikke en spådom, det er sånn det ofte og som regel er. 

Ta et valg, men tenk over saken og prat med han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Stoler du ikke på han, er han i et annet forhold eller hva er greien ts?

Anonymkode: 93a81...d91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Stoler du ikke på han, er han i et annet forhold eller hva er greien ts?

Anonymkode: 93a81...d91

Neida, vi er sammen og trofaste, men det har lenge vært et problem for meg at han trekker seg unna når det blir vanskelig og ikke klarer å vise meg omsorg. Det virker som han endelig har skjønt at det er et problem nå, men jeg har vært på nippet til å gå. Så jeg ville bare ha litt hjelp med å forstå situasjonen. 

Når jeg stilte spørsmålet hadde jeg i tillegg lagt kort for å forstå hva som foregår, også fikk jeg opp noe som forvirra meg veldig. Nå har det skjedd ting som gjør at jeg forstår hva de var… 

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Høres ut som om dere har tilknytningsstiler som muligens krasjer litt? Han trekker seg unna når du har behov for omsorg, du føler deg sviktet/emosjonelt forlatt av han ... Er dere "avoidant" og "anxious" i stilene deres?

Svarer ikke ut fra at jeg "ser" noe, bare det jeg tolket ut fra teksten din, og så er dette en vanlig greie i forhold.

Anonymkode: 107fa...5ab

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 23.4.2023 den 14.54):

Høres ut som om dere har tilknytningsstiler som muligens krasjer litt? Han trekker seg unna når du har behov for omsorg, du føler deg sviktet/emosjonelt forlatt av han ... Er dere "avoidant" og "anxious" i stilene deres?

Svarer ikke ut fra at jeg "ser" noe, bare det jeg tolket ut fra teksten din, og så er dette en vanlig greie i forhold.

Anonymkode: 107fa...5ab

Ja, du har rett, vi er det. Og inntil nylig har han nekta komplett for at det er noe vi må jobbe med. Han er heldigvis kommet mer på banen nå ❤️ takk for at du tok deg tid til å svare meg. 

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg får opp fargen svart. Ikke som i dødsfall eller sorg, men som i et mørke som ligger over i hovedsak en av dere. Det ser ut som et mørke som sprer seg til den andre personen, og som 8ii3 lhsner opp på tross av at den andre personen gjør det den kan for å bringe farger og lys inn i situasjonen. Det er et morke personen må jobbe med selv, og selv må finne ut av. 

Det forplanter seg videre i fremtiden, nettopp det med at personen med mørke må jobbe med seg selv, og at dersom den andre pusher for mye, blir det bare mørkere og mer spredning. 

Ellers ser jeg bokstaven S og K.

Anonymkode: dac37...759

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg får opp fargen svart. Ikke som i dødsfall eller sorg, men som i et mørke som ligger over i hovedsak en av dere. Det ser ut som et mørke som sprer seg til den andre personen, og som 8ii3 lhsner opp på tross av at den andre personen gjør det den kan for å bringe farger og lys inn i situasjonen. Det er et morke personen må jobbe med selv, og selv må finne ut av. 

Det forplanter seg videre i fremtiden, nettopp det med at personen med mørke må jobbe med seg selv, og at dersom den andre pusher for mye, blir det bare mørkere og mer spredning. 

Hadde du kunnet lese meg også? Kjærlighet og sosialt liv fremover? Hadde blitt veldig glad😊

Anonymkode: 76c8c...721

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Takk! Jeg skal tenke over hva du skrev her. 

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du går igjennom en vanskelig tid.  Det kommer til å gå over. 

Anonymkode: b9b52...824

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...