Gå til innhold

Proteinpulver

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg skal kjøpe proteinpulver til min sønn. Hvor er det billigst? Bør selvfølgelig smake godt. Gjerne uten melk. Noen som har tips?

Anonymkode: 1a54c...69d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Klarer han ikke kjøpe selv?

Uten melk? 

Du vet hva det er laget av? Proteinfabrikken sitt smaker godt, og fås kjøpt mange steder. 

Og kan bestilles på nett såklart.

Anonymkode: 536fc...23e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Klarer han ikke kjøpe selv?

Uten melk? 

Du vet hva det er laget av? Proteinfabrikken sitt smaker godt, og fås kjøpt mange steder. 

Og kan bestilles på nett såklart.

Anonymkode: 536fc...23e

Om han klarer å kjøpe selv er irrelevant da jeg sier jeg skal kjøpe til han.

Det finnes vegansk proteinpulver og de er selvsagt uten melk...

Ellers,takk for tips!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vil du ha et som ikke er utvunnet fra melk eller er det kun lakrosefritt du ser etter? Hvis det er sistnevnte kan jeg anbefale clear whey. Det er utvunnet fra melkeprotein, men det er laktosefritt. Hvis du er på jakt etter et helt vegansk, kan jeg ikke være mye til hjelp. 

Anonymkode: e445d...811

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Om han klarer å kjøpe selv er irrelevant da jeg sier jeg skal kjøpe til han.

Det finnes vegansk proteinpulver og de er selvsagt uten melk...

Ellers,takk for tips!

Du må gjerne kjøpe vegansk proteinpulver, men det er gjort mye forskning på at kroppen ikke klarer å ta opp plante protein like godt som animalsk protein, samt inneholder mye mindre aminosyrer som kroppen ikke lager selv og vi må få igjennom kosten.. men det finnes mange forskjellige plante proteinpulver også, er bare å google. Ellers ville jeg holdt en knapp på clear whey slik som ab over skriver, hvis ikke sønnen din er veganer 🙂 det er mer som en juice.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Blingblingtahei skrev (6 minutter siden):

Du må gjerne kjøpe vegansk proteinpulver, men det er gjort mye forskning på at kroppen ikke klarer å ta opp plante protein like godt som animalsk protein, samt inneholder mye mindre aminosyrer som kroppen ikke lager selv og vi må få igjennom kosten.. men det finnes mange forskjellige plante proteinpulver også, er bare å google. Ellers ville jeg holdt en knapp på clear whey slik som ab over skriver, hvis ikke sønnen din er veganer 🙂 det er mer som en juice.

Vegansk proteinpulver duger i massevis!! 

Anonymkode: 5b2af...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Blingblingtahei skrev (2 timer siden):

Takk for svar! Han er ikke veganer,men tåler ikke melk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vil du ha et som ikke er utvunnet fra melk eller er det kun lakrosefritt du ser etter? Hvis det er sistnevnte kan jeg anbefale clear whey. Det er utvunnet fra melkeprotein, men det er laktosefritt. Hvis du er på jakt etter et helt vegansk, kan jeg ikke være mye til hjelp. 

Anonymkode: e445d...811

Takk for svar! Helst helt melkefritt,han tåler ikke melk så godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vegansk proteinpulver har konsistens som fin sand og smaker ikke godt.

Anonymkode: 67d7b...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kombinerer daglig vegansk og animalsk proteinpulver☺️ på topp nr 1 av vegansk er forever living sin Shake. Både vanilje og sjokolade er gode. Prismessig et de i det øvre sjiktet. Men det er de også smaksmessig.

en god nr 2 er protein.no sin veganske. Den er dobbelt så stor til samme pris. Hos Protein.no er det i dag tre for to.. 😃

soya proteiner er hardere for kroppen og fordøye . Men de er fantastiske for vektnedgang pga minus ckalorier. Om ønsket er vektøkning i form av muskelmasse finnes det også et eget vegansk proteinpulver fra thights.no «Stardust vegan» som er basert på erte proteiner 👌💪🏻 dette skal ifølge forskning være et bedre vegansk alternativ enn soya. Men dette med soya er veldig omdiskutert og det finnes ingen entydig forskning som kan slå helt fast at det ene er bedre enn det andre. 

Endret av bambyb82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med bruker over her når det kommer til Forever living sin shake. 

Myo fra My Revolution er en god nummer 2 for meg.

Tåler ikke laktose/gluten, så føler utvalget er noe labert, men er veldig fornøyd med disse 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tåler heller ikke laktose og bruker den fra my revolution. Synes den er best på smak. 

Ellers synes jeg også Bodylab sin clear whey med Ice tea peach er veldig god. 

Anonymkode: b68eb...fb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...