Gå til innhold

Hvorfor finnes det ikke like stort utvalg av STICK deodoranter som roll-on? Klarer ikke å finne stick med lukt av bær eller frukt 😤

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Finner stick deo på Europris og Normal, men kanskje utvalget er mindre eller annerledes der du bor

Anonymkode: 08eac...d43

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Finner stick deo på Europris og Normal, men kanskje utvalget er mindre eller annerledes der du bor

Med lukt av bær/frukt? Uansett hvor jeg sjekker, er det «neutral» eller aloe vera. Er det så mye vanskeligere å lage stick eller roll-on liksom? 

Anonymkode: 7d465...d49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Med lukt av bær/frukt? Uansett hvor jeg sjekker, er det «neutral» eller aloe vera. Er det så mye vanskeligere å lage stick eller roll-on liksom? 

*enn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Jeg har en som lukter som pære, men det kommer jo ann på hva slags frukt og bær-lukter du liker. 

Jeg og skulle ønske det var større utvalg, for jeg er heller ikke glad i roll-on. Man kan også bestille på nett, hvis du vil

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så jævla lei av at alle deodorantene i stick-form kun kommer i kjedelige, standard dufter som sitron og eple! Jeg vil ha muligheten til å lukte som et føkkings  blåbær eller en juicy mango hvis jeg vil det! Hvorfor kan ikke deodorantprodusentene skjønne at vi kvinner også vil ha et variert utvalg av luktalternativer i stick-form?!

Endret av Rebecca30
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Rebecca30 skrev (14 minutter siden):

Jeg er så jævla lei av at alle deodorantene i stick-form kun kommer i kjedelige, standard dufter som sitron og eple! Jeg vil ha muligheten til å lukte som et føkkings  blåbær eller en juicy mango hvis jeg vil det! Hvorfor kan ikke deodorantprodusentene skjønne at vi kvinner også vil ha et variert utvalg av luktalternativer i stick-form?!

Indeed!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men utvalget er alt for lite, ja!😒 Og prisene er som regel stive om det er annen duft enn de basic kjedelige🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 002f1...724

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper Dove stick deo på Normal, det varierer sikker litt hvilke lukter de har hvor.

De har en variant av denne på Kiwi og Meny også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Maddy25 skrev (11 minutter siden):

Jeg kjøper Dove stick deo på Normal, det varierer sikker litt hvilke lukter de har hvor.

De har en variant av denne på Kiwi og Meny også.

Både på Normal og Meny har de bare aloe vera og agurk (!) 🤮 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Rexona mener jeg skal finnes i flere lukter. 

Om du vil prøve uten aluminium kan du sjekke ut Wild.

Anonymkode: 756d6...3fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor velge stuck? Er det bedre?

Anonymkode: 006ad...fbb

Jeg liker de bedre fordi de ikke er klissete. Faktisk så har jeg kjøpt en CK One på Europris. Beste deoen jeg noensinne har hatt, og den er bredere enn roll-on. Har en venninne som sier mange foretrekker deostick laget for menn, fordi de er mye bedre. Jeg hadde ikke hørt om det før en eller annen influencer skrev om det.

Endret av MyMichelle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Rituals! 👌🏻 Sist kjøpt jeg på normal, husker ikke hva den het, men luktet kokos og noe til, var litt kvalmende syns jeg 😅 

Anonymkode: 17363...f28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.4.2023 den 19.15):

.

Hørt om tilbud og etterspørsel. Om utvalget er lite så er det pga at etterspørselen er liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MyMichelle skrev (På 15.4.2023 den 10.33):

Jeg liker de bedre fordi de ikke er klissete. Faktisk så har jeg kjøpt en CK One på Europris. Beste deoen jeg noensinne har hatt, og den er bredere enn roll-on. Har en venninne som sier mange foretrekker deostick laget for menn, fordi de er mye bedre. Jeg hadde ikke hørt om det før en eller annen influencer skrev om det.

De til menn er ofte sterkere og bedre om en feks svetter mye, gjelder både rullpå og pinne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...