Minitroll Skrevet 18. april 2023 #41 Del Skrevet 18. april 2023 Ikke vanskelig å se at de laget parodi på Kristin gjelsvik i alle fall. Men det var kanskje et stikk at hun var litt falsk.. Cammo ble jo ikke veldig mye bedre. Synes skuespillprestasjonene var ok, men manus gørr kjedelig. Hjelper ikke at ordet downs blir brukt 350 ganger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #42 Del Skrevet 19. april 2023 Det var en dårlig slutt syntes jeg. Anonymkode: a94c3...2cf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #43 Del Skrevet 19. april 2023 Minitroll skrev (23 timer siden): Ikke vanskelig å se at de laget parodi på Kristin gjelsvik i alle fall. Men det var kanskje et stikk at hun var litt falsk.. Cammo ble jo ikke veldig mye bedre. Synes skuespillprestasjonene var ok, men manus gørr kjedelig. Hjelper ikke at ordet downs blir brukt 350 ganger. Og at homsevennen er Joakim Kleiven og at hovedrollen er Sophie Elise/CBE/flere andre. Anonymkode: b12d0...bc7 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #44 Del Skrevet 19. april 2023 Hysterisk morsom at de fikk en del influensere til å spille seg selv. 😄De må se at de blir harselert med? Eller...? Og litt flaut at hun dattera til Martha Louise sto på talestolen og sa at makten ikke ligger i Stortinget, men i dette rommet fullt av influensere 😬 Anonymkode: 1f879...198 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 19. april 2023 #45 Del Skrevet 19. april 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hysterisk morsom at de fikk en del influensere til å spille seg selv. 😄De må se at de blir harselert med? Eller...? Og litt flaut at hun dattera til Martha Louise sto på talestolen og sa at makten ikke ligger i Stortinget, men i dette rommet fullt av influensere 😬 Anonymkode: 1f879...198 Det sa hun vel på den ekte vixen også..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #46 Del Skrevet 19. april 2023 Minitroll skrev (2 minutter siden): Det sa hun vel på den ekte vixen også..? 😅 Du tuller....! Anonymkode: 1f879...198 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 19. april 2023 #47 Del Skrevet 19. april 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): 😅 Du tuller....! Anonymkode: 1f879...198 Vel.. kanskje jeg tuller. Så et eller annet på powerwomen, hun øvde kanskje bare til cammo.haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #48 Del Skrevet 20. april 2023 AnonymBruker skrev (På 16.4.2023 den 18.35): Jeg var tenåring/ ung voksen på 80/90 tallet og er uenig med deg ang motvekt. De eneste idolene vi hadde var kvinnelige popstjerner og supermodellene i motebladene som var 1.80 cm høye og var sammen med popstjerner. Vi visste at vi ikke kunne måle oss med disse damene og var mer fornøyde med oss selv. Nå leker alle disse influencerne modeller, opererer og injiserer seg til et bedre utseende og det gir oss større komplekser siden de er "vanlige jenter" som oss. Anonymkode: 784c1...963 💯 dette!! Har påpekt dette i flere år. Anonymkode: 1d223...628 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mperle Skrevet 20. april 2023 #49 Del Skrevet 20. april 2023 21 hours ago, Minitroll said: Vel.. kanskje jeg tuller. Så et eller annet på powerwomen, hun øvde kanskje bare til cammo.haha. Klippet på Powerwoman var innspilling av den scenen😊 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisiri10 Skrevet 20. april 2023 #50 Del Skrevet 20. april 2023 AnonymBruker skrev (På 16.4.2023 den 18.35): Jeg var tenåring/ ung voksen på 80/90 tallet og er uenig med deg ang motvekt. De eneste idolene vi hadde var kvinnelige popstjerner og supermodellene i motebladene som var 1.80 cm høye og var sammen med popstjerner. Vi visste at vi ikke kunne måle oss med disse damene og var mer fornøyde med oss selv. Nå leker alle disse influencerne modeller, opererer og injiserer seg til et bedre utseende og det gir oss større komplekser siden de er "vanlige jenter" som oss. Anonymkode: 784c1...963 Jeg hadde nok en helt annen oppvekst enn deg, som jeg skrev hadde jeg en mor som var veldig utseende fokusert. Jeg var høy og slank, ble headhuntet til et av verdens største modellbyrå og hadde veldig stort press hjemmefra. Jeg trodde jeg ikke var bra nok før jeg var tynn nok, pen nok, hadde helt ren hud osv. Jeg så opp til de i motebladene og vet flere som gjorde det. Det hadde vært godt med litt motvekt og det finnes det masse av i some i dag heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #51 Del Skrevet 20. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): 💯 dette!! Har påpekt dette i flere år. Anonymkode: 1d223...628 Samme her! Anonymkode: 1f879...198 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heip Skrevet 21. april 2023 #52 Del Skrevet 21. april 2023 Har bare sett de første episodene og gleder meg til resten 😊 liker skuespilleren og elsker mennesker med Down syndrom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mother Dirt Skrevet 21. april 2023 #53 Del Skrevet 21. april 2023 Likte serien veldig godt 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #54 Del Skrevet 21. april 2023 Sirisiri10 skrev (På 20.4.2023 den 22.36): Jeg hadde nok en helt annen oppvekst enn deg, som jeg skrev hadde jeg en mor som var veldig utseende fokusert. Jeg var høy og slank, ble headhuntet til et av verdens største modellbyrå og hadde veldig stort press hjemmefra. Jeg trodde jeg ikke var bra nok før jeg var tynn nok, pen nok, hadde helt ren hud osv. Jeg så opp til de i motebladene og vet flere som gjorde det. Det hadde vært godt med litt motvekt og det finnes det masse av i some i dag heldigvis. Det er jo bare sminke og kropps fokus på sosiale medier i dag synes jeg. Anonymkode: 784c1...963 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisiri10 Skrevet 22. april 2023 #55 Del Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det er jo bare sminke og kropps fokus på sosiale medier i dag synes jeg. Anonymkode: 784c1...963 Mye er styrt av algoritmer og hva man viser interesse for. Trykker man mye inn på influensere som er opptatt av sminke og kropp så er det stort sett det man får opp. Trykker man mye interiør får man opp det, eller trening, idrett, overvekt, kosthold etc etc. Så hvis man vil unngå sminke og kroppsfokus så er det lurt å trykke på andre ting. Så går det gradvis bort etterhvert 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #56 Del Skrevet 23. april 2023 Elsket serien 😍 Håper det kommer mer 😊 Anonymkode: 3acf1...2e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #57 Del Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (På 16.4.2023 den 18.35): Jeg var tenåring/ ung voksen på 80/90 tallet og er uenig med deg ang motvekt. De eneste idolene vi hadde var kvinnelige popstjerner og supermodellene i motebladene som var 1.80 cm høye og var sammen med popstjerner. Vi visste at vi ikke kunne måle oss med disse damene og var mer fornøyde med oss selv. Nå leker alle disse influencerne modeller, opererer og injiserer seg til et bedre utseende og det gir oss større komplekser siden de er "vanlige jenter" som oss. Anonymkode: 784c1...963 Det er noe helt annet nå enn da. Da var kjendiser og pene modeller noe man aktivt måtte oppsøke ved å kjøpe magasiner. I dag presses de på deg så fort du står opp, via mobil, tv, plakater, og ikke bare litt men det er ikke til å unngå. I snitt bruker unge 7 timer daglig på internett hvor de konstant utsettes for dette presset på sosiale medier og nett, før i tiden kom det én ny utgave av motebladet i måneden og man var ferdig å lese det på ti minutter. Det var de i magasinet mens nettet og sosiale medier gir et inntrykk av at alle er så pene og naturligvis skaper det et enormt press Hvordan hjernen formes er dermed ikke sammenlignbart i det hele tatt Anonymkode: 756dc...8d2 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #58 Del Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (På 15.4.2023 den 18.10): En serie for jenter fra Oslo-vest og Bærum i "konfirmasjonsalderen". Fullstendig bortkastet å bruke tid på. Anonymkode: 7b6c0...880 Haha jeg er 42 og digger den 😛 Anonymkode: 36648...51e 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Handful Skrevet 29. april 2023 #59 Del Skrevet 29. april 2023 39 og digger den! Elsket politiscenen og debatten. 😂 Også veldig bra det stikket om at hun ikke hadde nok hår bak øret. Og til tider veldig rørende. ❤️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 30. april 2023 #60 Del Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (På 23.4.2023 den 23.02): Haha jeg er 42 og digger den 😛 Anonymkode: 36648...51e Jeg er 44 og mannen min like gammel. Vi elsket den! Jeg er ikke fra Bærum eller Vestkanten, er opprinnelig østerdøl og bor i Viken fylle nå 😆 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå