Gå til innhold

Toner eller ikke toner?

MyMichelle

Anbefalte innlegg

Jeg bruker toner. Mine venninner bruker ikke toner. Noen mener det er tull å bruke penger på slikt. Hva mener dere? Bruker dere toner?

Om morgenen bruker jeg fuktighetsgivende toner fra COSRX, med 72,6% propolis. Om kvelden bruker jeg Ole Henriksen Glow, med AHA. Deretter den samme som om morgenen, men «klapper» den inn, bruker ikke pads.

Jeg har ikke planer om å slutte med noen av dem. Bruker forøvrig COSRX snegleslimessens oppå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg spør så mye her, fordi jeg ikke føler meg komfortabel med å snakke med venninner om hudpleie. Jeg bruker 5-6 steg både morgen og kveld, og vil ikke bli sett på som en som tror hun vet best.

Endret av MyMichelle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ikke toner, men fuktgivende mist i tillegg til fuktserum og et serum med peptider og antioksidanter 🙂 Tenker at toner er en god måte å tilføre ekstra fukt på🙂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ha toner fordi jeg har fuktfattig hud. Det eneste som hjelper å holde den i sjakk er toner. Så jeg er for, og jeg tror mange ville opplevd en bedring hvis de la til en toner eller fuktmist som Roci nevner over her. Jeg har prøvd fuktserum istedenfor, og det er ikke det samme. Jeg må ha toner i lag. Eller må og må, man kan jo gå rundt med oljete og ubalansert hud også, men for at min hud skal funke bedre så er det det beste.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker rosevann/fukt mist som jeg sprayer i ansiktet før serum, og noen ganger i uka bruker jeg en bha toner. Og ja, det gir mer fukt. Om det er nødvendig? Nei, det tar ikke livet av deg å ikke bruke det, men ser man nytten så kjør på. Mitt rosevann koster ikke skjorta, men den roer ned huden min og gjør at serumet mitt gir ekstra med fukt, så det er det verdt for min del, bruker det også i håret 🙂

liker å bruke ting på huden som også kan brukes i håret, mindre produkter samt at jeg ikke har ting i håret som ansiktshuden/ryggen ikke liker.. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blingblingtahei skrev (13 timer siden):

Bruker rosevann/fukt mist som jeg sprayer i ansiktet før serum, og noen ganger i uka bruker jeg en bha toner. Og ja, det gir mer fukt. Om det er nødvendig? Nei, det tar ikke livet av deg å ikke bruke det, men ser man nytten så kjør på. Mitt rosevann koster ikke skjorta, men den roer ned huden min og gjør at serumet mitt gir ekstra med fukt, så det er det verdt for min del, bruker det også i håret 🙂

liker å bruke ting på huden som også kan brukes i håret, mindre produkter samt at jeg ikke har ting i håret som ansiktshuden/ryggen ikke liker.. 

hvilket bruker du? 🤗 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CrazyCatLady2500 skrev (1 time siden):

hvilket bruker du? 🤗 

Nå bruker jeg et fra wooden spoon, kjøper i stor flaske også har jeg litt over i en sprayflaske jeg har fra tidligere 🙂

Er veldig glad i elemis sin pro-collagen roseolje, den er vanvittig god på min hud, men også altfor dyr for mitt budsjett idag, så rosevann og collagen serum fra Pure & care har blitt en grei og masse rimeligere erstatning 🙂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blingblingtahei skrev (33 minutter siden):

Nå bruker jeg et fra wooden spoon, kjøper i stor flaske også har jeg litt over i en sprayflaske jeg har fra tidligere 🙂

Er veldig glad i elemis sin pro-collagen roseolje, den er vanvittig god på min hud, men også altfor dyr for mitt budsjett idag, så rosevann og collagen serum fra Pure & care har blitt en grei og masse rimeligere erstatning 🙂

Takk for svar ☺️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bruker rensende toner først, og så en fuktgivende. Og så kanskje en til bare fordi den lukter godt eller no!

Toner er avgjørende i min rutine, merket stor endring da jeg startet å være litt nøye med det. Huden min ble klarere, kjennes mer elastisk og holder mye bedre på fukten fra serum, essenser og fuktighetskrem som kommer etter. 

Jeg har mellom 8 og 15 steg i hudpleierutinen min, elsker mitt daglige tryne-spa :D

Jeg vet garantert best for min egen hud, og deler den kunnskapen jeg har hvis noen spør. Men understreker alltid at jeg ikke egentlig bryr meg om hva andre driver med, at jeg kun uttaler meg ut fra egen erfaring. 

Anonymkode: 60efa...d29

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...