Gå til innhold

Dårlig selvfølelse pga penis ødelegger livet mitt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

En jeg var sammen med hadde veldig liten, men det betød ingenting. Jeg var så forelska 🥰

Anonymkode: 0beed...104

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er kvinne og liker å få en penis inn i meg samtidig som klitoris blir stimulert. Jeg synes sexen mangler noe om jeg ikke får en hard penis inn i meg. Sånn er jeg 🙂

Anonymkode: 51f3b...63c

Ja; men det er sikkert ikke « samme følelse» uansett heller. Jeg vet eieren betyr mye/mest, men om du knapt merker noe så er det sikkert ikke tipp topp. Sex er ikke tema for meg uansett, jeg liker ikke å ha samleie. Jeg liker nærhet, men jeg er ukomfortabel med samleie pga nesten ingen stillinger fungerer, og alt jeg tenker på er hvor liten jeg er. Så inutgangspunktet er det bedre å være alene, og runke enngang i mellom. Samleie for at hun skal få sitt er bare enda en vanskelig knagg for meg. 

Anonymkode: 81b4d...f1b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes du skal lytte til psykologen - hva annet kan du gjøre enn å akeptere at situasjonen er som den er? Det du kan gjøre noe med, er hvordan du forholder deg til at ting er slik de er.

Anonymkode: 20bb0...262

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, så fint for TS da. Hjalp han sikkert mye at det er kvinner der ute som må ha svær pikk.

Anonymkode: 50c76...3e8

Jeg skrev ingenting om svær pikk 🤨

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, så fint for TS da. Hjalp han sikkert mye at det er kvinner der ute som må ha svær pikk.

Anonymkode: 50c76...3e8

Dessuten skrev jeg at en dildo også fungerer. Om målet hans er å tilfredsstille en kvinne da…

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja; men det er sikkert ikke « samme følelse» uansett heller. Jeg vet eieren betyr mye/mest, men om du knapt merker noe så er det sikkert ikke tipp topp. Sex er ikke tema for meg uansett, jeg liker ikke å ha samleie. Jeg liker nærhet, men jeg er ukomfortabel med samleie pga nesten ingen stillinger fungerer, og alt jeg tenker på er hvor liten jeg er. Så inutgangspunktet er det bedre å være alene, og runke enngang i mellom. Samleie for at hun skal få sitt er bare enda en vanskelig knagg for meg. 

Da kan du lage deg en dateprofil hvor du etterlyser aseksuelle kvinner. De finnes!

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg prøver å lytte til psykologen, men det fungerer ikke. Han har faktisk sagt at han ikke vet hva han kan gjøre for meg. Poenget er jo at denne ene tingen ødelegger hele livet mitt, og da er det sånmange ting til slutt. Jeg tør ikke trene for liker ikke garderober, og liker ikke treningsklær pga det sitter inntil kroppen. Jeg er deprimert så spiser fodteri, og trener da ikke. Jeg er konstant nedfor, og lei meg. Jeg føler meg bare dum, så liker ikke å være med folk. Jeg er ensom, og nedfor, og tenker ofte at det er lenge å vente til alt er over. Sorry, dette ble depresivt, men sånn er livet mitt, en fiasko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men livet ditt er da på ingen måte fiasko, ja du har problemer og er lei deg. Men du har jo familie og damilie

Anonymkode: 833aa...885

• Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg prøver å lytte til psykologen, men det fungerer ikke. Han har faktisk sagt at han ikke vet hva han kan gjøre for meg. Poenget er jo at denne ene tingen ødelegger hele livet mitt, og da er det sånmange ting til slutt. Jeg tør ikke trene for liker ikke garderober, og liker ikke treningsklær pga det sitter inntil kroppen. Jeg er deprimert så spiser fodteri, og trener da ikke. Jeg er konstant nedfor, og lei meg. Jeg føler meg bare dum, så liker ikke å være med folk. Jeg er ensom, og nedfor, og tenker ofte at det er lenge å vente til alt er over. Sorry, dette ble depresivt, men sånn er livet mitt, en fiasko

Så selvmedlidende er det faktisk ikke lov å være. Ta deg sammen. Ærlig talt. 

Anonymkode: 14855...307

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min favoritt treningsform er ute i naturen. Fjelltur, jogging etc. Du må ikke på treningsstudio for å trene, og du bør absolutt trene for din mentale helse. Du burde også vurdere antidepressiva. Om du ikke går på det allerede da. Ikke gi opp livet. Jobb heller med å få det bedre. Tenk på alle som har det 100 ganger verre 😐

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det høres ut som det er andre ting som tynger deg enn akkurat det her. 

Anonymkode: 2c54d...854

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg vil heller si lite konstriktivt. En psykolog kan ikke "fikse deg", kun gi deg verktøy, innsikt, forståelse, perspektiver osv. som du selv kan bruke for å få til endring. Men, dette krever at man er motivert, og ikke minst vil, stå i det ubehaget det kan medføre. Man må jobbe aktivt, hele tiden.

Har du vurdert å prøve en annen psykolog? Kanskje ikke kjemen stemmer, kanskje en annen psykolog bruker andre metoder som kan passe bedre for deg?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så selvmedlidende er det faktisk ikke lov å være. Ta deg sammen. Ærlig talt. 

Anonymkode: 14855...307

Du har ikke så god forståelse for hva depresjon er, skjønner jeg.

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har aldri brydd meg om hvordan en manns penis er i slapp tilstand. Det er i stiv tilstand den er et seksuelt "verktøy ", og jeg har vært sammen med en mann som var godt under gjennomsnittet der. Det er de ytterste centimeter jeg er mest følsom, så fungerte det. 

Nå er jeg sammen med en mann som har omtrent samme størrelse slapp som stiv, og heller ikke det var noe vesentlig i mitt hode, til jeg fikk med meg at mannen har komplekser for det. Menn som sikkert har grower selv stirrer nemlig på hans penis i garderoben, antagelig fordi de tror den vokser like mye som en grower, og dermed tror han må ha en kjempepenis erigrert. Realiteten er at den omtrent ikke endrer størrelse som stiv, bare blir stivere. Så menn som selv har penis som blir dobbel/trippel når den blir stiv, og derfor tror min manns penis blir gigantisk, de ville blitt overrasket. Selv tenkte jeg ikke engang over det før jeg skjønte at mannen blir brydd over blikk i garderoben på grunn av dette, og derfor dusjer med truse på. 

Så ja, menn bryr seg tydeligvis om hvordan en penis er i slapp tilstand, men personlig har jeg aldri brydd meg om det, og heller aldri hørt at noen kvinner har bemerket at en manns penis er liten i slapp tilstand. Det er jo bare en "ventetilstand", og ikke noe vi egentlig trenger å forholde oss særlig til. Kanskje bortsett fra når vi suger den stiv, men det er jo bare deilig å kjenne at den vokser. Det er det angående grower til min mann også, selv om den da ikke vokser noe særlig. Den går likevel fra slapp til stiv. 

Anonymkode: edaf9...48d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg tror hele problemstillingen er en gigantisk misforståelse og at kjønnsorganet ditt er skivebom som årsak til problemene dine. Dette er så mye større og sammensatt. Du har gått i en gigantisk loop i tankemønsteret ditt og psykologen din burde nå ane konturene av noe helt annet og gå litt mer bredt ut i årsaksforholdet.
Det virker som du ikke ønsker at andre steiner skal snus. Hvorfor? Du burde få hjelp til å ta en skikkelig helsjekk i din psykiske helse. ALT må frem i lyset. Helt fra tidligste barneår.  

Anonymkode: f5390...a49

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, jeg har tenkt på å bytte psykolog

Jeg er enig i at det er andre ting jeg sliter med, men jeg mener oppriktig at det er pga dette

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, jeg har tenkt på å bytte psykolog

Jeg er enig i at det er andre ting jeg sliter med, men jeg mener oppriktig at det er pga dette

Begynn å gå med en hard susp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg har depresjon pga dette. Jeg prøver jo å få frem at livet mitt er helt verdiløst, det er i slle fall slik jeg føler det. Jeg er kvalm inni meg, og da blir det sånn at jobb, venner hobbier også er verdiløst. Jeg har jo ingen glede på noe vis…og jeg har levd lenge nok til å ha prøvd mange nok ting til å vite at det ikke finnes noe annet som gir meg glede. Ja barna, men dere bare forstår ikke. Det er som å ikle få puste, da hjelper det ikke å ha barn?

Prøv operasjon. Jeg kan ikke forstå jeg er ikke mann. Men jeg har en sønn med Mikropenis.jeg har aldri turt å prate om det til han. Jeg aner ikke hvordan han opplever det. Burde jeg ta den samtalen med han en gang? Nå er han 17 år. 

Anonymkode: cbb99...e14

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor stor er penis erigert?ser det ut som en knapp i slapp tilstand? 

Anonymkode: cbb99...e14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er litt vanskeleg å gje råd. Mange menn, inkludert min mann, er redd dei har for liten penis, sjølv om den fint kan vere heilt normal og stor nok. Mange kvinner bryr seg fint lite om størrelsen, ein kan fint bli stimulert på anna vis. Eg hadde valgt ein smart og spennande mann framfor stor penis anydays! Det er desverre lite du får gjort med det, du må berre innfinne deg med at sånn er du!

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...