AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #1 Del Skrevet 13. april 2023 Jeg var i tvil hvilken kategori jeg skulle poste under, men velger denne fordi jeg ikke tidligere har trodd eller opplevd noe unaturlig. For ca et halvt år siden mistet jeg et av mine (voksne) barn pga kreft. Det er tungt, for å si det mildt. Men det jeg vil dele med dere er en hendelse som skjedde for noen uker siden. Jeg pleier ikke å være oppe om natta, men denne natta våknet jeg og sto opp. Jeg gikk på kjøkkenet, slo på lyset og satte meg ned ved kjøkkenbordet. Plutselig begynner taklampa å kjøre lysshow. Dette fortsatte i ca 2 minutter. Jeg ble faktisk litt redd og vekte mannen min som sto opp, så det - og mente at det var pæra som holdt på å gå. Men pæra virker fremdeles og har ikke oppført seg slik hverken før eller siden. Jeg kjenner inni meg at jeg ønsker at det skal være en sammenheng til barnet mitt. Samtidig har jeg ikke vært åpen for sånne ting før. Er det andre som har lignende hendelser å dele? Anonymkode: 0b62f...798 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 19. april 2023 #2 Del Skrevet 19. april 2023 Har opplevd rare ting i forb med dødsfall ja, bla at gamle julegavelapper med påskrift fra avdøde har dukket opp på de mest utenkelige plasser. Opplevd andre ting også, som jeg ikke bryr meg om å dele her. Opplevelsene mine har vært i dagene etter dødsfallet. Akkurat det med lysshow har jeg ikke opplevd nei, men husker jeg så en dokumentar på Netflix der en familie som hadde opplevd å miste et barn opplevde noe lignende. Tror den heter Livet etter døden elns. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #3 Del Skrevet 19. april 2023 Har det noe å si om det var overnaturlig, eller om du liker å tro det? Selv har jeg ingen tro på slikt, men jeg får selv gleden og takknemligheten når naturlige ting skjer, som kan tolkes som et tegn fra de nære som har gått bort. Anonymkode: ba70e...a71 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 19. april 2023 #4 Del Skrevet 19. april 2023 Ja det kan ha vært tilstedeværelse satt selv i sofaen og lysekrona begynte plutselig og lyse gikk bort og så bryteren var avslått etter 5 minutter skjedde det samme igjen dagen etter skiftet jeg bryteren og lysekrona var avskrudd 45 år gammel lysbryter men var det ett lysshow så er det nok noe annet dvs besøk fra andre siden kondolerer forresten ♥️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #5 Del Skrevet 19. april 2023 Opplevde lignende etter bestemor døde. Ikke lysblink men noe annet Er egentlig ikke overtroisk men jeg har ikke noen tvil om at min bestemor kom for å gi en "beskjed" noen uker etter hun døde. Kjenner også flere som har opplevd lignende unaturlige opplevelser som ikke kan forklares på annen måte, og er av folk som generelt er skeptisk til overnaturlige ting. Anonymkode: 3f7ff...081 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 21. april 2023 #6 Del Skrevet 21. april 2023 Drømte om min mor et par ganger etter hun døde ( og min sønn et par ganger før han ble født ) kjente det i kroppen en uke før mamma døde og drømte om en lysende figur som var i huset til mamma og pappa de nettene før hun døde. Man kan aldri vite sikkert, eller vite fakta som det som er overnaturlig. Men man kan ta det som et tegn at når man er glad i noen så har man et bånd av kjærlighet som varer evig. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #7 Del Skrevet 21. april 2023 Jeg opplevde veldig merkelige ting rett etter at faren min døde, som jeg jo ønsker at skal være tegn fra ham, men samtidig er jævlig vanskelig å bortforklare som helt tilfeldig og. Jeg tror de tar kontakt og viser oss at de er med. Og at det er det du opplevde ❤ Anonymkode: bc32f...c8e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #8 Del Skrevet 21. april 2023 AnonymBruker skrev (På 13.4.2023 den 15.12): Jeg var i tvil hvilken kategori jeg skulle poste under, men velger denne fordi jeg ikke tidligere har trodd eller opplevd noe unaturlig. For ca et halvt år siden mistet jeg et av mine (voksne) barn pga kreft. Det er tungt, for å si det mildt. Men det jeg vil dele med dere er en hendelse som skjedde for noen uker siden. Jeg pleier ikke å være oppe om natta, men denne natta våknet jeg og sto opp. Jeg gikk på kjøkkenet, slo på lyset og satte meg ned ved kjøkkenbordet. Plutselig begynner taklampa å kjøre lysshow. Dette fortsatte i ca 2 minutter. Jeg ble faktisk litt redd og vekte mannen min som sto opp, så det - og mente at det var pæra som holdt på å gå. Men pæra virker fremdeles og har ikke oppført seg slik hverken før eller siden. Jeg kjenner inni meg at jeg ønsker at det skal være en sammenheng til barnet mitt. Samtidig har jeg ikke vært åpen for sånne ting før. Er det andre som har lignende hendelser å dele? Anonymkode: 0b62f...798 Uansett hva du tror eller ikke, så kan du snakke til barnet ditt, når du opplever sånt. Det kan være en fin prosess i sorgen Uansett. Hadde en opplevelse etter min mor døde. Jeg velger å tenke på det som en siste hilsen, selv om jeg i bunn og grunn ikke helt hva jeg skal tro. Men ved å velge å tro, er det litt plaster på såret. Anonymkode: cd667...efb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humas Skrevet 21. april 2023 #9 Del Skrevet 21. april 2023 Jeg opplevde at lampen blinket tre ganger og så kjørte lysshow. Dette skjedde rett etter hunden min døde, og jeg tenkte rett før ‘lurer på om hunden vil gi meg tegn’ nå som hun er død. Jeg er veldig sensitiv og opplever så mye rart/synkronisiteter at jeg stort sett ikke snakker om det, for keg er jo egentlig en rasjonell person. Men inne i meg er jeg likevel i kontakt med overnaturlige ting. Jeg ville tatt med meg det som minner, de avdøde er på en måte der med oss, usynlig for oss. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #10 Del Skrevet 21. april 2023 Jeg var en gang sammen med en mann, og hvor enn vi var så skjedde det hele tiden noe rart med det elektriske. Alt fra at helt nye lyspærer smeller og blir ødelagte når han kommer inn i rommet, til elektrisk utstyr som starter av seg selv. Både inni huset og ute. Strømregningen vår kunne til tider være skyhøy uten at vi kunne forklare det. Da vi gjorde det slutt sluttet disse tingene å skje. Strømregningen min ble normal og lyspærene varte lengre. Utrolig rart. Den rasjonelle forklaringen er at det sannsynligvis bare er tilfeldig og vi lot oss bare rive med av det mystiske og uforklarlige. Den alternative forklaringen er at vi mistenkte at han hadde en avdød bestemor som passet på han. Og at det kanskje var hennes energi som påvirket strømmen. Skjedde mye rart rundt den mannen altså. Men hvem vet! Jeg tror uansett på at det er mer mellom himmel og jord enn vi kan forklare akkurat nå. Anonymkode: 8cb7c...006 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 21. april 2023 #11 Del Skrevet 21. april 2023 Hører til stadighet om ekstraordinære ting som skjer noen i etterkant av nære dødsfall. Ofte er dette ting som blir oppdaget fordi man er på tuppene i øyeblikket, og kanskje håper og er vàr på tegn, men som er noe naturlig som skjer rundt en som da blir feiltolket. I alt fra elektrisitet, andre dyr, astronomiske fenomener, lukt, lyd, ting eller sansing. Likevel er mye ganske rart, og en del er uforklarlig selv for den største skeptikeren. Så jeg har kommet dithen at jeg faktisk tror at noe ekstraordinært skjer hos noen i slike øyeblikk. Uansett tenker jeg at det viktigste er hvordan du velger å se på det. Det er din sorg og det er din hendelse i ditt sårbare øyeblikk. Hvis du ønsker at det skal være et tegn fra avdøde så la det være et tegn fra avdøde, helt uavhengig av hva andre mener om det. Ta tegnet med deg i livet akkurat slik du ønsker. Finn fred og ro i tegnet, og gjør hva du vil med det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #12 Del Skrevet 21. april 2023 Jeg var så desperat etter å finne en ting jeg hadde mistet en gang, så jeg lagde et sånt ouijabrett eller hva det heter for å se om jeg kunne få noen svar. Jeg stilte spørsmål som jeg i etterkant innser at det var umulig å svare ja eller nei på (jeg hadde ja og nei som alternativ på mitt enkle brett) og da begynte lyset i taket å flimre kjempemye (sikkert som en slags "vi er her men kan ikke svare ja eller nei på dette") og når jeg sa at jeg ikke var interessert i at den fysiske verdnen jeg lever i skulle bli påvirket på det viset, sluttet lyset å flimre. Det har ikke flimret siden, og dette er noen måneder tilbake. Anonymkode: 32d37...320 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå