Freyja Valkyrie Skrevet 9. juni 2023 #241 Del Skrevet 9. juni 2023 Spoiler Synd Victor røk ut. Men så digg at Aslak klarte det. Forræderne har vunnet i år også 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Refreng Skrevet 9. juni 2023 #242 Del Skrevet 9. juni 2023 On 6/3/2023 at 8:18 AM, Refreng said: Hadde ikke forventet at Tarjei skulle gå helt bort fra Aslak etter å ha stemt på han så hardt forrige rådssal. Ellers så ble det da ingen overraskelse at de stemte ut feil person. Det at Tarjei tok så feil og ble hørt på det gjør at jeg forstår hvor den underliggende frustrasjonen i "rob og victor ser forræder" kommer fra. Dersom jeg skal gjette basert på de siste to gjestene, så tipper jeg at forræderne vinner denne sesongen. Risikabel gjetting: Tror en av de eller begge vil gå ut i de neste 2 episodene. Moren vil gå ut før datteren Nå visste jeg ikke at det var finale, men ellers så ble det treff Veldig underholdende. Bra at Tarjei gikk til finalen, det gjorde alt mye mer underholdende og artig. Kanskje han tapte, men han gav oss et ganske bra show Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dørmatten Skrevet 9. juni 2023 #243 Del Skrevet 9. juni 2023 Spoiler Veldig spennende finale. Når de satt seg i bilene på vei til oppdraget, virket det som at alt håp om seier til Aslak og Victor var ute. Fordelen som Emilie fikk, viste seg å være det som reddet Aslak. Jeg likte at denne sesongen var spilt inn et nytt sted, og at deltakerne var oppdelt i par. Misforstå meg rett, jeg likte sesong 2, men jeg er vedlig glad for at de går tilbake til Sandefjor i sesong 3. Denne sesongen føltes litt som en "spin off", men absolutt kult at de gjorde store endringer. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 9. juni 2023 Forfatter #244 Del Skrevet 9. juni 2023 Finale: Spoiler Finale del 1: Katrine ble drept i løpet av natten, og hun trodde Emilie og Tarjei var forrædere. 100% feil av 2/4 utvalgte forutenom Evelina der altså. Druetrekning om bil der de lojale havner i samme bil og klarer å tenke høyt og finne sammen mot Aslak og Victor i den andre bilen. En stor ulempe for forræderne. Og måten Tarjei har gått etter Victor og Aslak viser helt tydelig at Aslak valgte feil med å sende Robin ut sist. Synd at det ble slik også, for Tarjei er så "på" at han nesten ødelegger morroa Egentlig en kul finaleoppgave med å trekke for å få baller oppi en kurv, men det ble jo bare tull av det siden de kastet ballene ned. Null sølvbarer der altså. Finaleoppgaven fortsatte med det samme, bare med gullballer og mulighet for å få avslørt en valgfri identitet. Tarjei var i saboteringsmodus ovenfor Victor og Aslak, så Emilie som var sist vant. Tarjei er smart. Emilie valgte å få se identiteten til Victor som er forræder. Finale del 2: Emilie valgte å dele nyheten om at Victor er forræder, men Victor kjørte en motstrategi med at Emilie løy. Hahaha. Wow! Kult av Victor! Og alle be sjokkforspelt! Emilie kom faktisk dårligst ut av det. Og Aslak i fyr og flammer i sync er kronisk å se på, for en type! Finalerådsal. Emilie vs Victor, der de andre tror det er begge. Og Emilie ryker først enstemmig, som lojal! Haha, stakkars Emilie! Neste spillrunde blir Victor enstemmig utstemt. Og så avslutter de uforståelig nok spillet med Evelina, Tarjei og Aslak i finalen, som gjør at Aslak som forræder vinner! Og Aslak fikk sin fantastiske avslutning med å vinne foran øynene på Tarjei med å si at han er forræder. Håper han deler litt med Victor, for Aslak kan takke Victor for at Aslak fikk tillit, med sin mind-twistet plot mot Emilie. For en fantastisk finale, og for et fantastisk show! Ser allerede fram til neste spillrunde! 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SitronTre Skrevet 9. juni 2023 #245 Del Skrevet 9. juni 2023 Hvilket sted var de på siste utfordring? Var det et badeland? Ellers.... sinnsykt finalen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 9. juni 2023 Forfatter #246 Del Skrevet 9. juni 2023 Jeg synes Mads Hansen er glitrende som programleder i Forræder, og jeg tror ikke at det er mange der ute som er i stand til å utføre en så god og profesjonell jobb i et slikt program der man må overvurdere alt man sier og gjør. Han er steinkald blant deltakerne, og det er null risiko rundt at han avslører noe enten gjennom kroppsspråk, følelser, reaksjoner, valg eller snakking. Her tror jeg andre i samme rolle ville slitt ganske mye. Forræder er hans rette element. Han gjorde en god jobb på Farmen også, men han virket malplassert i det konseptet. For øvrig har jeg tenkt tanken på hva som ville skjedd om han, produksjonen eller andre bak kamera med et uhell hadde avslørt en eller flere forrædere. Hadde jo blitt helt krise, og sesongen hadde gått i dass. Men antar at de har regler og veiledninger rundt dette. Heldigvis er jeg ikke videre bekymret for at dette skal skje med Mads Hansen som spillmester. 24 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 9. juni 2023 #247 Del Skrevet 9. juni 2023 Sykt bra finale episode!!! Påbegynnelsen av episoden skulle man ikke tro at det skulle ende sånn…. Utrolig gøy!!! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gogglebox Skrevet 9. juni 2023 #248 Del Skrevet 9. juni 2023 SitronTre skrev (41 minutter siden): Hvilket sted var de på siste utfordring? Var det et badeland? Ellers.... sinnsykt finalen. De var her https://www.theplus.no/. Virkelig en artig finale. Godt å lese at pengene skulle gå til veldedighet. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingebjørg Skrevet 9. juni 2023 #249 Del Skrevet 9. juni 2023 Zenhouse skrev (3 timer siden): Ja finalen var bra- men : Skjul innhold Syykt irriterende at de lojale avsluttet spillet da de var tre igjen. Altså så sykt taktisk dårlig!!! Handler jo om ren odds det. Hvis man som lojal står igjen der, så tar man ut så mange man kan selvfølgelig. Ren matte! Alltid risiko å bli stemt ut selv, da. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 9. juni 2023 #250 Del Skrevet 9. juni 2023 Tarjei er helt talentløs. Leker smart, men er som regel på bærtur. Lett å villede. Helt forvirret. Han hadde jo Victor og Aslak under lupen i første program i kveld, og saboterte til og med oppgaven så Aslak og Victor ikke skulle vinne. Han VILLE at Emilie skulle vinne, for så å mistenke Emilie og stemme på henne i rådsalen. Og som ikke det var nok vurderte han å få ut Evelina på slutten også🤣 21 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 9. juni 2023 #251 Del Skrevet 9. juni 2023 MissStiles skrev (1 time siden): Sykt bra finale episode!!! Påbegynnelsen av episoden skulle man ikke tro at det skulle ende sånn…. Utrolig gøy!!! Gleder meg allerede til høstens sesong! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 10. juni 2023 #252 Del Skrevet 10. juni 2023 (endret) Ingebjørg skrev (8 timer siden): Alltid risiko å bli stemt ut selv, da. Jo men på samme måte som forræderne har ofret seg/stemt ut hverandre for å sikre hverandre, burde de lojale også tenkt på samme måte. At det viktigste var å øke sjansen for at to lojale sto igjen. Endret 10. juni 2023 av Zenhouse 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 10. juni 2023 #253 Del Skrevet 10. juni 2023 Gogglebox skrev (9 timer siden): De var her https://www.theplus.no/. Virkelig en artig finale. Godt å lese at pengene skulle gå til veldedighet. Ja, flott det. Aslak har vel nok penger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iliah Skrevet 10. juni 2023 #254 Del Skrevet 10. juni 2023 (endret) HAHAHA, Tarjei hjalp forræderne gjennom hele sesongen med kaoset sitt. Han var nok litt for trigger happy, men elsker at Aslak vant og delte/gav bort mye av pengene! De fleste hadde nok tatt den lille potten selv. Fortjent vinner, selv om han fikk ut Victor for å redde seg selv. Endret 10. juni 2023 av iliah 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 10. juni 2023 #255 Del Skrevet 10. juni 2023 Ctrl skrev (11 timer siden): Finale: Skjul innhold Finale del 1: Katrine ble drept i løpet av natten, og hun trodde Emilie og Tarjei var forrædere. 100% feil av 2/4 utvalgte forutenom Evelina der altså. Druetrekning om bil der de lojale havner i samme bil og klarer å tenke høyt og finne sammen mot Aslak og Victor i den andre bilen. En stor ulempe for forræderne. Og måten Tarjei har gått etter Victor og Aslak viser helt tydelig at Aslak valgte feil med å sende Robin ut sist. Synd at det ble slik også, for Tarjei er så "på" at han nesten ødelegger morroa Egentlig en kul finaleoppgave med å trekke for å få baller oppi en kurv, men det ble jo bare tull av det siden de kastet ballene ned. Null sølvbarer der altså. Finaleoppgaven fortsatte med det samme, bare med gullballer og mulighet for å få avslørt en valgfri identitet. Tarjei var i saboteringsmodus ovenfor Victor og Aslak, så Emilie som var sist vant. Tarjei er smart. Emilie valgte å få se identiteten til Victor som er forræder. Finale del 2: Emilie valgte å dele nyheten om at Victor er forræder, men Victor kjørte en motstrategi med at Emilie løy. Hahaha. Wow! Kult av Victor! Og alle be sjokkforspelt! Emilie kom faktisk dårligst ut av det. Og Aslak i fyr og flammer i sync er kronisk å se på, for en type! Finalerådsal. Emilie vs Victor, der de andre tror det er begge. Og Emilie ryker først enstemmig, som lojal! Haha, stakkars Emilie! Neste spillrunde blir Victor enstemmig utstemt. Og så avslutter de uforståelig nok spillet med Evelina, Tarjei og Aslak i finalen, som gjør at Aslak som forræder vinner! Og Aslak fikk sin fantastiske avslutning med å vinne foran øynene på Tarjei med å si at han er forræder. Håper han deler litt med Victor, for Aslak kan takke Victor for at Aslak fikk tillit, med sin mind-twistet plot mot Emilie. For en fantastisk finale, og for et fantastisk show! Ser allerede fram til neste spillrunde! Enig med deg! Og jeg må innrømme at jeg ikke syns Tarjei gjorde noen god figur i dette spillet Jeg har likt han veldig godt i "Skal vi danse", men her syns jeg han rett og slett ble for mye Jeg klarer ikke å sette fingeren helt eksakt på hva det er jeg reagerer på, men det er noe jeg syns er "usympatisk" med måten han spilte på.. Dessverre 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LibertyNoCap Skrevet 10. juni 2023 #256 Del Skrevet 10. juni 2023 Siden sesongene er spilt inn back to back. Er det sjanse for at Aslak får tilbud om å være med en sesong til? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dørmatten Skrevet 10. juni 2023 #257 Del Skrevet 10. juni 2023 (endret) LibertyNoCap skrev (6 timer siden): Siden sesongene er spilt inn back to back. Er det sjanse for at Aslak får tilbud om å være med en sesong til? Neppe, men gøy at søsteren til Anne B. Ragde skal være med. Hun er kriminaltekniker, så kanskje det er en fordel? Endret 10. juni 2023 av dørmatten Feilinformasjon 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sullamitt Skrevet 10. juni 2023 #258 Del Skrevet 10. juni 2023 dørmatten skrev (37 minutter siden): Neppe, men gøy at søsteren til Anne B. Ragde skal være med. Hun er kriminaltekniker, så kanskje det er en fordel? Hvordan vet du at hun skal være med? Finner ingen artikkel om det selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjeleglad Skrevet 10. juni 2023 #259 Del Skrevet 10. juni 2023 Sullamitt skrev (8 minutter siden): Hvordan vet du at hun skal være med? Finner ingen artikkel om det selv. https://www.vg.no/rampelys/tv/i/mQparl/tv-2-bekrefter-en-tredje-sesong-av-forraeder eneste som er røpt så langt tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingebjørg Skrevet 10. juni 2023 #260 Del Skrevet 10. juni 2023 dørmatten skrev (1 time siden): Neppe, men gøy at søsteren til Anne B. Ragde skal være med. Hun er kriminaltekniker, så kanskje det er en fordel? Håper hun er lojal. Kjedelig når de man regner med blir forræder, blir det (Jørn, Torstein, Aslak). Mye morsommere å se henne etterforske. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå