Gå til innhold

Hvordan feirer dere hundens bursdag?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Mine får som regel en ekstra kos når de har bursdag, men når det er 10-års dag får de et kakestykke hver. En gang i livet må man få feire ordentlig ❤️ 

Og til deg som spurte: Nei - hunden vet ikke den har bursdag, men jeg vet det. Hunden sier ikke nei takk til en ekstra kos selvom den ikke umiddelbart har noe begrep om hvorfor den får den.

Anonymkode: 25066...177

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Tabris skrev (På 13.4.2023 den 8.06):

Han får som regel en gave i form av "bursdagskake" (noe hunde-våtfor og lignende jeg lager kake av) eller et godt tyggebein. Samt at vi går ut og trener på de tingene jeg vet han liker best.

Så nydelig😍😍

Anonymkode: ed16b...344

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vår jente fylte akkurat 1 år. Vi blåste opp ballonger, tok på oss og henne bursdagshatter, vi sang bursdagssang og hun fikk bursdagskake og godis. Etterpå dro vi på hundepark og så gikk vi tur.

Anonymkode: a6225...ee4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjære vene. Det er et dyr! Kjæledyr og medlem i familien ja, påskudd til å feire bare for å feire, nei!

Anonymkode: 22310...60b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Kjære vene. Det er et dyr! Kjæledyr og medlem i familien ja, påskudd til å feire bare for å feire, nei!

Anonymkode: 22310...60b

Det må da være opp til hver enkelt 😊 Jeg liker å gi min hund litt ekstra god mat på bursdagen hans og det kommer jeg til å fortsette med 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada hunden min fikk kylling på bursdagen sin med bløtekakestykke til dessert også fikk hun sånn bursdagshatt sånn spiss hun ble 17 år ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hvelver en boks leverpostei på en litt fin tallerken, bruker tørrfór som "pynt" på "kaken" og setter et kakelys på toppen. Om jeg husker det pleier jeg å kjøpe en "gave" (hundeleke).

Hundene forstår jo ikke noe av det, men det er jo for min del. Og de liker jo leverpostei og leker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...