AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #1 Del Skrevet 12. april 2023 Hva feiler det dere? Seriøst, hva er tankegangen din? Anonymkode: 5a3ba...bc9 14 4 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #2 Del Skrevet 12. april 2023 Det er så irriterende.. Anonymkode: 8ab01...5b2 5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #3 Del Skrevet 12. april 2023 Kjenner meg igjen. Trur det er fordi der det er plass til å køyre forbi er også ein komfortabel strekning der det føles trygt å køyre fortare Anonymkode: ab270...3f6 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #4 Del Skrevet 12. april 2023 Jeg kjører etter forholdene, ikke fartsgrensa. Anonymkode: 69c26...dec 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingar-André Skrevet 12. april 2023 #5 Del Skrevet 12. april 2023 Må ikke glemme at dem som ligger 20 under fartsgrensa og aldri slipper forbi seg noen er kvalitet i traffiken ts! *sarkasme på høyt nivå* Og Ab over, hvordan kan du forsvare noe slik? Du kjører altså sakte fordi du er usikker og lar det gå utover alle bak deg? Over alt helt til det blir rettstrekke? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 12. april 2023 #6 Del Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg kjører etter forholdene, ikke fartsgrensa. Anonymkode: 69c26...dec Når du er på snapchat kjører du saktere? Når du legger`n fra deg og/eller legger merke til en bil som er i ferd med å kjøre forbi så kliner du til..? 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #7 Del Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg kjører etter forholdene, ikke fartsgrensa. Anonymkode: 69c26...dec Men hvorfor gasser du på når gudfryktige mennesker prøver å kjøre forbi? Anonymkode: 5a3ba...bc9 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 12. april 2023 #8 Del Skrevet 12. april 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg kjører etter forholdene, ikke fartsgrensa. Anonymkode: 69c26...dec Høres ut som en person som kjører E18 på sørlandet, spesielt de områdene med ett felt i hver retning og midtdeler. Der ligger folk og dasser i 70 i 90-sona når det er ett felt, og rett opp i 100 når det kommer et forbikjøringsfelt. Man får magesår av irritasjonen 17 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 12. april 2023 #9 Del Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg kjører etter forholdene, ikke fartsgrensa. Anonymkode: 69c26...dec da regner jeg med du også følger med i speil og ser at det hoper seg opp bak deg med andre biler og svinger ut og lar de slippe forbi heller enn å skape et problem? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #10 Del Skrevet 12. april 2023 hvorfor er det et poeng at den som kjører forbi er gudfryktig? Anonymkode: e1e19...3e0 9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #11 Del Skrevet 12. april 2023 Lurer på hvilke bilmerker de gudfryktige kjører? Siden du tydeligvis mener noen klarer å identifisere og diskriminere de må det jo være et eller annet kjennemerke. Eller kan du som troll lukte kristenmannsblod også i trafikken? Anonymkode: 6a227...7de 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 12. april 2023 #12 Del Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): hvorfor er det et poeng at den som kjører forbi er gudfryktig? Anonymkode: e1e19...3e0 det betyr kanskje en person som ikke grisekjører eller tar unødige sjangser i trafikken, altså ikke setter seg selv eller andre i fare slik til en hvis grad den gjør som er en lusekjører og gasser opp fordi denne innser at han er en sinke og at andre vil forbi.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #13 Del Skrevet 12. april 2023 Fordi du ikke klarer å kjøre forbi noen som ligger 20kmt under uten å selv bryte fartsgrensen en del i en 80-sone. Så da får du bare lære deg å ligge bak til du kan komme forbi uten å bryte loven. Anonymkode: 45afc...42f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 12. april 2023 #14 Del Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Lurer på hvilke bilmerker de gudfryktige kjører? Siden du tydeligvis mener noen klarer å identifisere og diskriminere de må det jo være et eller annet kjennemerke. Eller kan du som troll lukte kristenmannsblod også i trafikken? Anonymkode: 6a227...7de tja jeg anser meg selv som en "gudfryktig" i denne settingen og jeg kjører både en Jeep, en golf, en leaf og en bmw alt ettersom.. av og til en Kawasaki, Honda eller en Yamaha med bare to hjul.. 😎 sånn hvis man skal defineres av bilmerket.. fyr løs - hvem er jeg.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #15 Del Skrevet 12. april 2023 Donald Duck skrev (13 minutter siden): Må ikke glemme at dem som ligger 20 under fartsgrensa og aldri slipper forbi seg noen er kvalitet i traffiken ts! *sarkasme på høyt nivå* Og Ab over, hvordan kan du forsvare noe slik? Du kjører altså sakte fordi du er usikker og lar det gå utover alle bak deg? Over alt helt til det blir rettstrekke? Ikke meg du siterer, men ærlig, dette er barnelærdom: Fordi det står i trafikkreglene at man skal tilpasse farten til forholdene. Lovlig fart er ikke synonymt med forsvarlig fart. Fartsgrensen viser kun til øvre fart som du maksimalt kan holde - den sier ikke at du MÅ holde den farten når det er uforsvarlig. Tvert imot. Anonymkode: e1e19...3e0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #16 Del Skrevet 12. april 2023 "...men BÅNNGASSER når gudfryktige mennesker prøver å kjøre forbi dere" Det er derfor Tesla er så bra. Da er man allerede forbi før de rekker å reagere, gudfryktige eller ei. Anonymkode: 6a227...7de 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #17 Del Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi du ikke klarer å kjøre forbi noen som ligger 20kmt under uten å selv bryte fartsgrensen en del i en 80-sone. Så da får du bare lære deg å ligge bak til du kan komme forbi uten å bryte loven. Anonymkode: 45afc...42f det handler vel mer om at det er brudd på den viktgste av alle reglene i veitrafikkloven HAV regelen å sinke i trafikken mer enn hvor høyt opp i fart man må for å komme forbi den som bryter loven i utgangspunktet.. Anonymkode: 5de8a...4e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #18 Del Skrevet 12. april 2023 Carrot skrev (2 minutter siden): det betyr kanskje en person som ikke grisekjører eller tar unødige sjangser i trafikken, altså ikke setter seg selv eller andre i fare slik til en hvis grad den gjør som er en lusekjører og gasser opp fordi denne innser at han er en sinke og at andre vil forbi.. gudhjelpemeg for noe selvrettferdig vås 😂 Anonymkode: e1e19...3e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #19 Del Skrevet 12. april 2023 Fordi folk er idioter. De har ingenting på veiene å gjøre. Anonymkode: 0cee9...54c 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 12. april 2023 #20 Del Skrevet 12. april 2023 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): gudhjelpemeg for noe selvrettferdig vås 😂 Anonymkode: e1e19...3e0 tja, lusekjører er ikke mener du? eller sinke i trafikken som reodor felgen sier... Endret 12. april 2023 av Carrot 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå