AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #1 Skrevet 12. april 2023 Til vors. Ikke vodka, vin, øl eller cider. Tenker noe billig og lettdrikkelig. Forslag? Anonymkode: d9723...ae9
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #2 Skrevet 12. april 2023 Da gjenstår whiskey, rom, gin, likør, osv da, og det vil jeg tippe at du hverken kaller billig eller lettdrikkelig Anonymkode: a50c3...d1d 3
Gjest takinova Skrevet 12. april 2023 #3 Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Til vors. Ikke vodka, vin, øl eller cider. Tenker noe billig og lettdrikkelig. Forslag? Anonymkode: d9723...ae9 Du skriver vin, men hva med bobler? Gode bobler koster ikke stort, bånnes fort ned og gir kjapp rus(pga boblene).
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #4 Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Da gjenstår whiskey, rom, gin, likør, osv da, og det vil jeg tippe at du hverken kaller billig eller lettdrikkelig Anonymkode: a50c3...d1d Det er mye som gjenstår. Kjøpte Cuba Caramel tidligere i år, som var ålreit, og så finnes det tyrker, små sure, råstoff osv. takinova skrev (4 timer siden): Du skriver vin, men hva med bobler? Gode bobler koster ikke stort, bånnes fort ned og gir kjapp rus(pga boblene). Heller type prosecco enn rødvin/hvitvin, men føler ikke at vi er helt der mtp vennene jeg vorser med. Tenkte å ta med noe som i utgangspunktet er mitt, vodkabasert og/eller øl, og noe annet som jeg kan dele med de andre. Anonymkode: d9723...ae9
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #5 Skrevet 12. april 2023 Vodka/likør som du blander drinker med oppskrifter er det beste og rimeligste. Bland deg ferdig "sex on the beach" "cosmopolitan" osv , blir ikke bedre. https://www.acouplecooks.com/best-cocktail-recipes-to-make-at-home/ Anonymkode: eff07...69c 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #6 Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det er mye som gjenstår. Kjøpte Cuba Caramel tidligere i år, som var ålreit, og så finnes det tyrker, små sure, råstoff osv. Anonymkode: d9723...ae9 Alle disse er forskjellige typer likører. I hovedinnlegget ramser du opp hovedtyper innen alkohol, mens her går du mer på merker/brands. Men ut ifra det du skriver her da, så kan du gå i likør-/snapp-hylla på polet og gå etter pris - du virker ikke så kresen på annet enn pris og virkning Anonymkode: a50c3...d1d
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #7 Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Alle disse er forskjellige typer likører. I hovedinnlegget ramser du opp hovedtyper innen alkohol, mens her går du mer på merker/brands. Men ut ifra det du skriver her da, så kan du gå i likør-/snapp-hylla på polet og gå etter pris - du virker ikke så kresen på annet enn pris og virkning Anonymkode: a50c3...d1d Jeg har ikke sagt noe om hvorvidt dette er likører eller ikke, jeg skrev bare at det er mye som gjenstår. Jeg kan drikke det meste selv, men tenkte noe som andre kan like mtp deling. Anonymkode: d9723...ae9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå