Gå til innhold

Alkohol, valuta for pengene

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til vors. Ikke vodka, vin, øl eller cider. Tenker noe billig og lettdrikkelig. Forslag?

Anonymkode: d9723...ae9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da gjenstår whiskey, rom, gin, likør, osv da, og det vil jeg tippe at du hverken kaller billig eller lettdrikkelig 

Anonymkode: a50c3...d1d

• Liker 3
Gjest takinova
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Til vors. Ikke vodka, vin, øl eller cider. Tenker noe billig og lettdrikkelig. Forslag?

Du skriver vin, men hva med bobler? Gode bobler koster ikke stort, bånnes fort ned og gir kjapp rus(pga boblene).

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Da gjenstår whiskey, rom, gin, likør, osv da, og det vil jeg tippe at du hverken kaller billig eller lettdrikkelig 

Det er mye som gjenstår. Kjøpte Cuba Caramel tidligere i år, som var ålreit, og så finnes det tyrker, små sure, råstoff osv.

takinova skrev (4 timer siden):

Du skriver vin, men hva med bobler? Gode bobler koster ikke stort, bånnes fort ned og gir kjapp rus(pga boblene).

Heller type prosecco enn rødvin/hvitvin, men føler ikke at vi er helt der mtp vennene jeg vorser med. Tenkte å ta med noe som i utgangspunktet er mitt, vodkabasert og/eller øl, og noe annet som jeg kan dele med de andre.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det er mye som gjenstår. Kjøpte Cuba Caramel tidligere i år, som var ålreit, og så finnes det tyrker, små sure, råstoff osv.

Alle disse er forskjellige typer likører.

I hovedinnlegget ramser du opp hovedtyper innen alkohol, mens her går du mer på merker/brands. 

Men ut ifra det du skriver her da, så kan du gå i likør-/snapp-hylla på polet og gå etter pris - du virker ikke så kresen på annet enn pris og virkning

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Alle disse er forskjellige typer likører.

I hovedinnlegget ramser du opp hovedtyper innen alkohol, mens her går du mer på merker/brands. 

Men ut ifra det du skriver her da, så kan du gå i likør-/snapp-hylla på polet og gå etter pris - du virker ikke så kresen på annet enn pris og virkning

Jeg har ikke sagt noe om hvorvidt dette er likører eller ikke, jeg skrev bare at det er mye som gjenstår.

Jeg kan drikke det meste selv, men tenkte noe som andre kan like mtp deling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...